حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ پرو به لطف آهنربای سیستم MagSafe از کانال فاضلاب بیرون کشیده شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

سیستم Magsafe اپل دامنه جدیدی از لوازم جانبی را برای محصولات این شرکت ممکن می کند. این سیستم با استفاده از فرم فکتور آهنربایی بین دستگاه و لوازم جانبی ارتباط برقرار می کند. به نظر می رسد که این آهنربا می تواند مفید باشد. آیفون ۱۲ پرو به لطف آهنربای سیستم MagSafe از کانال فاضلاب بیرون کشیده شد.

آهنربای سیستم MagSafe آیفون ۱۲ پرو

داستان از این قرار است که آیفون یک کاربر داخل کانال فاضلاب (یا راه آب) میفتد. با اینکه این کانال عمق زیادی ندارد و تقریبا ۱ متر است اما آیفون شخص مذکور از دیدرس‌ش خارج شده و بین گل و لای دیده نمی شود. برای طنز ماجرا جالب است بدانید که تلاش او برای یافتن آیفون به یافتن یک نینتندو سوییچ منجر می شود اما آیفون خود را پیدا نمی کند.

سپس او به یاد سیستم Magsafe آیفون ۱۲ پرو می افتد. ایده ای به ذهنش می رسد که با قلاب ماهی گیری و یک آهنربا به دنبال آیفون گم شدهِ درون کانال بگردد. خبر خوب این که او آیفون خود را با این ایده پیدا می کند.

جالب است که می تواند آن را بیرون بیاورد. همچنین زمانی که آیفونش را بیرون آورد، این دستگاه عملکرد عادی خود را داشته و حتی عمر باتری زیادی هم از آن کم نشده است. البته که بحث عمر باتری خیلی ارتباطی به افتادن آن درون کانال ندارد اما چون چند ساعتی زمان برده تا آن را بیرون بیاورند، مصرف کم باتری در حالت آماده به کار دستگاه برای او جالب بوده است.

به هر صورت مجموع مقاومت در برابر آب آیفون و فناوری Magsafe باعث شده تا این مورد، شاهد بازگشت آیفون نازنین به صاحب نگران آن باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این فناوری آهنربایی می تواند کاربردهای مفید دیگری به جز اتصال لوازم جانبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

😐

Amir7090

😑

صدرا مخملی

یاد بیاری افتادم رفته بودم پارک محله مون یکی از بچه هایی که داشت بازی میکرد گوشی نوکیا دکمه ای پدرش از جیبش افتاد تو یه چاه که هر صبح آبش باز میشد خداروشکر بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه تلاش درش آوردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)