حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده Redmi Note به فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه دست یافت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

بدون شک سری Redmi Note شیائومی (و حالا تحت برند ردمی) یکی از پرفروش ترین دستگاه ها هستند. با مقایس اینکه مثلا اپل ۱ میلیارد آیفون فعال دارد و توجه به سال های فعالیت اپل و شیائومی در بازار، اگر بخواهید حدس بزنید که فروش خانواده ردمی نوت چقدره بوده، چه عددی را عنوان می کنید؟ اگر من بودم قطعا عددی کمتر از ۱۴۰ میلیون رو حدس می زدم اما حقیقت این است که خانواده Redmi Note به فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه دست یافته است.

خانواده Redmi Note

شیائومی امروز اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند سری Redmi Note خود را در سطح جهانی فروخته است، با توجه به شرکت تحقیقاتی Omdia گوشی های Note 8 دومین گوشی پرفروش (احتمالا اندرویدی) در نیمه اول سال ۲۰۲۰ است.

در اکتبر گذشته، این شرکت به ۱۰۰ میلیون فروش Redmi Note در سطح جهانی رسیده و در مارس سال جاری، 110 میلیون فروش را جشن گرفت.

سری ردمی نوت 8 (که شامل نوت 8 ، نوت 8 تی و نوت 8 پرو است) در اردیبهشت ماه به ۳۰ میلیون فروش رسیده بود و هر دو مدل ساده و پرو دو تا از ۱۰ اسمارت فون برتر فروخته شده در سطح جهانی در چارک پایانی ۲۰۱۹ بودند.

ردمی سری نوت 9 را در مارس سال جاری اعلام کرد، اما هنوز هیچ رقم فروش از این شرکت دریافت نکرده ایم. در حالی که منتظر این اعداد هستیم، انتظار می رود که Redmi دو عضو دیگر در تاریخ ۴ آذر ۹۹ معرفی کند. این دو دستگاه احتمالا Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G یا ردمی Note 9T و Note 9T Pro نام دارند.

نظر شما چیست؟ شما از خانواده ردمی نوت خرید کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

حیف که پول ندارم یکی بخرم ۵تومن کم دارم تا ردمی۹ بگیرم

Mahdi

چقدر داری حالا ؟ فقط منفی نباشه پولت 😂

Milad7

انشاا… که جور میشه

ali_s

یعنی تقریبا صفر تومن داری؟😐

ARMTIN

به جرئت میتونم بگم شیاومی و سامسونگ پرفروش ترین برند موبایل بازار ایران هستند ❤️

Milad7

گوشی های خوش قیمت و عالیی هستند 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)