حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید پوکو با اسنپدراگون ۶۶۲ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | پوکو

طی چند هفته گذشته، ما چیزهای زیادی در مورد تلفن هوشمند آینده پوکو شنیده ایم. این دستگاه با شماره مدل M2010J19CG قبلاً در وب سایت صدور گواهینامه EEC و وب سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است. امروز اما می بینیم که احتمالا گوشی جدید پوکو با اسنپدراگون ۶۶۲ ارایه خواهد شد.

گوشی جدید پوکو

آن گواهینامه ها چیزی در مورد مشخصات دستگاه POCO آینده نشان نمی دادند. همانطور که گفته شد، ما امروز همین شماره مدل را در وب سایت پایگاه داده Geekbench مشاهده کرده ایم، که اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات مشابه در اختیار ما قرار می دهد. نگاهی به لیست Geekbench تلفن هوشمند آینده POCO بیندازید و ببینید چه چیزی برای ما ارایه کرده است.

همانطور که در تصویر پایگاه داده Geekbench دیده می شود، دستگاه POCO در آینده (با شماره مدل M2010J19CG) موفق شده است عدد ۲۹۹ را در آزمون تک هسته ای و ۱۲۵۲ را در آزمون چند هسته ای ثبت کند. علاوه بر این، لیست Geekbench تأیید می کند که دستگاه سیستم عامل Android 10 را ارایه می کند. علاوه بر این، مدل ۴ گیگابایتی دستگاه نیز تأیید شده است.

اگرچه در این لیست صریحا به مدل پردازنده اشاره نشده است، اما کد منبع نشان داده است که پردازنده گرافیکی Adreno 610 خواهد بود.این به خوبی می تواند به این معنی باشد که دستگاه حدید POCO از یک تراشه هشت هسته ای درون کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده خواهد کرد.

آنچه این تئوری را تا حد زیادی مرتبط تر می کند این واقعیت است که در گذشته شماره مدل مشابه تحت برند تجاری Redmi مشاهده شده است که روی همان پردازنده غرضه می شود. این دستگاه Redmi 10 است و گفته می شود در ۴ آذر ۹۹ در چین ارایه می شود. در حقیقت مدل هندی همان دستگاه (M2010J19S1) نیز در پایگاه داده Geekbench دیده شده است.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد دستگاه POCO آینده داریم. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی میان رده جدید پوکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه ۹۵ دلار باشه ارزش داره

Milad7

چقدر کم اشتها 😛

LOOL

اقا کایرین 810 بهتره یا اسنپ 662 ؟
ممنون (:

Dr.Nazer

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

Taha

داداش میخوای گوشی بگیری که کایرین ۸۱۰ داره؟

Mahdi

کایرین ۹۸۰ به اسنپ ۶۶۲ نمیرسه چه برسه به ۸۱۰😂

SHREK

🤔😬🤐😐😑😂😂😂😂😂😂🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)