حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G احتمالاً آبان ماه امسال است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو M3 Pro، یک گوشی جذاب در بازه قیمتی خود بود. این گوشی مجهز به اینترنت 5G و طراحی جذاب بود. پوکو قصد دارد تا جانشین Poco M3 Pro، یعنی Poco M4 Pro را به زودی معرفی کند. حال، شایعه‌ای منتشر شده است که به تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G اشاره دارد.

تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G چه زمانی خواهد بود؟

ما چند روز قبل در ترنجی، از لو رفتن گوشی Poco M4 Pro 5G در تأییدیه‌های مختلف صحبت کردیم.

 

پوکو M4 Pro 5G با تراشه Dimensity و شارژر ٣٣ واتی در راه است!

 

در گزارشی از 91Mobiles، اگرچه که شماره ۴ در چین به عنوان نمادی برای بدشانسی محسوب می‌شود. اما شیائومی هرگز اعتقادی به نحس بودن این عدد نداشته است و حتی با آن، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. پوکو، یکی از دیگر برندهایی است که قصد دارد گوشی جدید خود را با این نام روانه بازار کند. مخصوصاً هنگامی که Poco M4 Pro 5G قرار نیست وارد بازار چین بشود! این گوشی، پیش از این تأییدیه‌های مختلفی را تأیید کرده است. بنابراین، Poco M4 Pro 5G.در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. اما هم اکنون، 91Mobiles با افشاگر معروف هندی یعنی موکول شارما تماس برقرار کرده است و اطلاعاتی را دریافت کرده است. بر اساس ادعاهای وی، پوکو M4 Pro 5G قرار است در ماه آبان امسال رونمایی شود. اما ظاهراً، این تاریخ مربوط به رونمایی جهانی این دستگاه است. تاریخ عرضه در هند، فعلاً ذکر نشده است.

پوکو M4 Pro 5G، مدتی پیش در تأییدیه دیتابیس IMEI با مدل نامبر 21091116AG توسط Mukul Sharma رؤیت شده بود. در این فهرست، نام تجاری Poco M4 Pro 5G نیز تأیید شده است. اما در خلال این تأییدیه، هیچ خبری از مشخصات فنی و تاریخ رونمایی رسمی این دستگاه نیست. اما بر اساس تأییدیه‌های دیگر، Poco M4 Pro 5G به تراشه مدیاتک Dimensity و شارژر ٣٣ واتی تجهیز می‌شود. انتظار می‌رود که پوکو طی هفته‌های آینده، جزئیات رسمی M4 Pro 5G را منتشر کند.

اما اجازه بدهید تا مرور کوتاهی بر مشخصات گوشی Poco M3 Pro 5G نیز داشته باشیم. پوکو M3 Pro، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی بود. دوربین اصلی سه گانه آن، ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی است و قابلیت عکاسی فوق عریض موجود نیست. دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر مرکزی جای خوش کرده است.

تراشه موجود در Poco M3 Pro 5G، مدیاتک Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری بود. این گوشی، دارای حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی بود. شارژر نسل قبل Poco M4 Pro، توان ١٨ واتی دارد. در نهایت، ظرفیت باتری برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G، حوالی همان تاریخ ذکر شده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️