حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو عینک واقعیت افزوده AR Glasses 2 را سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ معرفی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، عینک هوشمند، واقعیت افزوده (AR)

در ترنجی خواندیم که گوشی رول شونده Oppo سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ رسما معرفی خواهد شد. به نظر می رسد که فردا اوپو عینک واقعیت افزوده AR Glasses 2 را هم رونمایی خواهد کرد. این ها نمونه های پیش تولید و طرح های مفهومی هستند که شاید به این زودی ها به تولید انبوه نرسند.

عینک واقعیت افزوده AR Glasses 2

بازار گجت های پوشیدنی به لطف تقاضای زیاد برای ساعت های هوشمند و هندزفری های TWS در سال ۲۰۲۰ رو به رشد است. با این حال، یک جایگاه خاص در این بخش وجود دارد که بسیاری از مشتریان را جذب می کند و آن بازار عینک واقعیت افزوده است. در تلاش برای بدست آوردن تکه ای از این بازار، اوپو در حال آماده سازی برای عرضه OPPO AR Glasses 2 است.

این شرکت کنفرانس فناوری آینده OPPO 2020 را در شنزن برگزار خواهد کرد. این یک رویداد سالانه است که در آن غول برخی از آخرین پیشرفت های فناوری خود را نشان می دهد. همچنین فناوری های آینده را که توسط تیم تحقیق و توسعه خود به دست آورده شده، آشکار می کند. امروز این شرکت تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است که نشان دهنده ورود ابزار جدید AR است.

عینک واقعیت مجازی AR Glasses 2

عینک واقعیت مجازی AR Glasses 2

براساس گزارش ها OPPO در این رویداد یک فناوری فیلمبرداری پرتره FDF به صورت full-dimensional را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، این یک سیستم مدیریت رنگ full-link را به ارمغان می آورد و سه محصول مفهومی را نشان می دهد.

اکنون این شرکت از طریق حساب Weibo خود فاش کرده است که نسل دوم عینک AR خود را در کنفرانس فناوری آینده رونمایی خواهد کرد. پوستر تیزر نشان می دهد که عینک OPPO AR 2 تجربه راحتی را برای کاربرانش فراهم می کند. این یک محصول سبک است و دارای دو دوربین در گوشه های دو لنز است. یکی از دوربین ها احتمالاً نیرو دهنده سیستم AR است.

اولین نسل سال گذشته با فناوری های پیشرفته رونمایی شد

آخرین کنفرانس فناوری Oppo Future در دسامبر سال 2019 اتفاق افتاد. در جریان این رویداد، این شرکت سرمایه گذاری خود را در فناوری AR Glasses اعلام کرد و اولین عینک AR خود را به نمایش گذاشت. نسل اول عینک OPPO AR با چهار لنز عرضه شد. ما یک لنز ToF برای اندازه گیری فاصله و یک لنز RGB برای عکسبرداری از اشکال جسم و دو لنز Fish eye برای تصویربرداری داشتیم. این یک سیستم کاملاً پیشرفته است و ما کنجکاو هستیم که ببینیم Oppo با نسل دوم چه چیزی را در اختیار دارد.

طبق شایعات، عینک AR جدید با سنسورهای عمق و آرایه های MIC فضایی عرضه خواهد شد. از فناوری هدایت موج نوری پراش استفاده خواهد کرد و از تعامل صوتی و صدای فراگیر 3D پشتیبانی می کند. این گجت پوشیدنی جدید همچنین دارای میکروفون و دکمه های فیزیکی خواهد بود. از حرکات و دستورات صوتی پشتیبانی می کند. آنچه باید منتظر ماند این است که آیا این محصول مفهومی خواهد بود یا چیزی که به صورت تجاری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت چن مینگ یونگ فاش کرد که در سه سال آینده، اوپو بیش از 50 میلیارد یوان در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت می خواهد ورود فناوری های پیشگامانه مانند راه حل های AR ، سرویس Big Data ، هوش مصنوعی ، 5G و حتی 6G را حفظ کند.

نظر شما درباره پیشرفت های اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی اوپو 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)