حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری عینک اوپو AR Glasses 2021 چگونه است؟

با هم دیدیم که عینک واقعیت افزوده اوپو AR Glass 2021 رسما معرفی شد. این عینک فناوری پیشرفته ای دارد و می تواند امیدوارکننده باشد. در این بین اما شاید برای شما سوال باشد که رابط کاربری عینک اوپو AR Glasses 2021 چگونه است؟ ما اینجا یک ویدیو داریم که پرسش شما را پاسخ خواهد گفت.

عینک اوپو AR Glasses 2021

عقب ماندگی یا پیشرفت سخت افزار یک محدودیت یا امکان برای ارایه سرویس های متفاوت است. اوپو نشان داده که سخت افزار خوبی برای عینک واقعیت افزوده خود فراهم آورده است. پرسش اینجاست که این سخت افزار و نوآوری ها قرار است چطور به ما کمک کنند؟ قرار است ما چرا این دستگاه یا فناوری را بخریم؟ چطور می توان از آن استفاده کرد و اصلا برای چه تولید شده است؟

اوپو یک ویدیو رسمی از رابط کاربری عینک اوپو AR Glasses 2021 منتشر کرده است. این ویدیو کوتاه است اما نگاهی به آن چه اوپو در ذهن دارد به ما می دهد:

 

همانطور که مشاهده کردید پروسه تشخیص سطح و فضا ابتدا انجام شود. سپس شما می توانید روی سطوح مختلف اطلاعات متنوعی داشته باشید. مثلا روی کف اتاف می توانید از لوازم دکوراسیون استفاده کنید تا انتخاب کنید که چه بخرید. روی دیوار هم چندین گزینه از ست های مختلف دکوراسیون نشان داده می شود.

این بخشی از ۸ کاربردی بود که ابتدای ویدیو نشان داده شد. باقی حالت ها مثل نمایش تصویر، فیلم و دیگر موارد بود.

اوپو AR Glass 2021

اوپو AR Glass 2021

وقتی با تلفن هوشمند جفت شوید، می توانید با استفاده از گوشی خود به عنوان صفحه لمسی با عینک تعامل کنید. همچنین می توانید دستان و انگشتان خود را از طریق مجموعه دوربین های Fish Eye پشت شیشه های عینک ردیابی کنید، که می تواند ۲۱ نشانگر را در یک دست، چهار نشانگر را روی یک انگشت تشخیص دهد. آن دوربین های جفت شده با دوربین ToF هستند و دقت تشخیص سطح سانتی متر را تا 1 درجه امکان پذیر می کنند.

نظر شما درباره عینک واقعیت افزوده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

تا 2021 دلار شاید بیاد پایین.

Auroro

😂🤲

خداکنه بیاد، خدا کنه ی رئیس جمهور بیاد نخواد اموال مردمو غارت کنه بعد اارهار جلوی دوربین بخنده بگه من نبودم دستم بود تقصیر کلیدم بود

Milad7

چقدر خوش خیالی…. فقط دعا کن ترامپ کامبک نزنه که….

Milad7

چه میکنه این اوپو با همین فرمون ادامه بده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)