حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک واقعیت افزوده اوپو AR Glass 2021 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اوپو، عینک هوشمند، واقعیت افزوده (AR)

اوپو امروز در کنفرانس INNO Day 2020 خود ۳ محصول (یا سرویس) جدید معرفی کرده است. یک حرکت هیچان انگیز در دنیای موبایل های هوشمند داشت که با هم با آن آشنا شدیم. گوشی رول شونده Oppo X 2021 هر چند تولید انبوه ندارد اما نگاهی به آن چه که آینده می تواند چطور باشد به ما می دهد. در کنار ان عینک واقعیت افزوده اوپو AR Glass 2021 رسما معرفی شده است. نوعی از گجت ها که برخی معتقدند به سادگی می توانده انقلاب بزرگ بعدی باشد.

عینک واقعیت افزوده اوپو AR Glass 2021

سال گذشته در رویداد Inno Day، اوپو از عینک AR رونمایی کرد و امسال با نسخه بسیار پیشرفته تر آن معرفی شد. در حالی که به نظر می رسید مدل قبلی از عینک VR در طراحی استفاده می کند، این بار با Oppo AR Glass 2021 چیزی در دسترس ما است که بسیار به یک عینک معمولی نزدیکتر است. هنوز این دستگاه تولید انبوه ندارد اما قطعا ارایه دستگاهی مشابهش نزدیک است.

اوپو می گوید AR Glass 2021 نسبت به نسل قبلی 75٪ سبک تر است، در حالی که اتصال آن به یک تلفن هوشمند Find X2 Pro از طریق کابل USB-C به USB-C باعث افزایش عملکرد به لطف چیپست اسنپدراگون 865 می شود.

محلول نوری Birdbath مورد استفاده در مقایسه با مدل به نمایش درآمده در سال 2019 حدود 53٪ بهبود کنتراست، بهبود یکنواختی روشنایی تا 98٪ و 40٪ تراکم پیکسل (اینجا معادل اصطلاح Pixel Per Degree) را افزایش می دهد. در اینجا یک صفحه نمایش OLED در اندازه 0.71 اینچی تعبیه شده است که نور آن با شکست طیف سنجی به چشم می رسد.

اوپو AR Glass 2021

اوپو AR Glass 2021

عینک AR Glass 2021 همچنین دارای یک بلندگوی بزرگ amplitude سفارشی و یک طراحی صوتی منحصر به فرد نیمه باز است. همه اینها بدان معنی است که شما یک سینمای خانگی مانند تجربه ای دارید که شبیه تماشای یک صفحه نمایش ۹۰ اینچی از فاصله ۳ متری است.

وقتی با تلفن هوشمند جفت شوید، می توانید با استفاده از گوشی خود به عنوان صفحه لمسی با عینک تعامل کنید. همچنین می توانید دستان و انگشتان خود را از طریق مجموعه دوربین های Fish Eye پشت شیشه های عینک ردیابی کنید، که می تواند ۲۱ نشانگر را در یک دست، چهار نشانگر را روی یک انگشت تشخیص دهد. آن دوربین های جفت شده با دوربین ToF هستند و دقت تشخیص سطح سانتی متر را تا 1 درجه امکان پذیر می کنند.

موارد استفاده برای عینک شامل پخش فیلم های HD از طریق تجربه تماشای “تئاتر مانند” ، بازی AR با بازی Multiplayer Online Battle Arena و … یا قرار دادن مجازی مبلمان در خانه شما و عکسبرداری AR است. با دوربین های RGB که همزمان صحنه های مجازی و واقعی را ضبط می کنند.

برنامه توسعه دهنده Oppo AR در سال آینده میلادی ارائه می شود و اوپو یک SDK جامع سمت مشتری و یک زنجیره ابزار توسعه برای کمک به جامعه در ایجاد برنامه های خاص AR ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ عینک AR اوپو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

واقعا شگفت انگیزه😧😧
یه سوال
فیلمی از نحوه عملکردش منتشر شده یا نه؟
یعنی مثلاً بیان بذارنش جلوی دوربین فیلمبرداری
که ببینیم کیفیت تصویرش چجوریه

Str

بزارنش

Str

و اینکه توی محیط های پر نور هم قابل استفاده ست یا نه؟ چون مشخصه که نمیتونه جلوی ورود نور محیط رو بگیره و اگر تصورش به اندازه کافی پر نور نباشه زیر نور آفتاب مشکل ساز میشه

Auroro

بیا اوپو تو ی عینک به این سادگی sd865 میذاره اونوقت سامسونگ حاضر نیست با 1300 دلار تو نوت 20 یدونه بذاره😑😑😑

SHREK

اگه قیمتش بیشتر باشه چی؟ یعنی عینک با گوشی مقایسه کردی؟ 🤔 نوت 20 هزار دلاره؟ چیپست خودش نمیگم خوبه ولی پشمم نیست.

SHREK

*1300 دلار؟

Dr.Nazer

بله تمام مطالب موجود در کره زمین را به سامسونگ ربط دهید تا شاخ شوید

پ ن : ببینید بدنه هواپیما هم از آلومینیومه ولی سامسونگ تو میان‌رده‌ها و اخیراً پرچمدارش پلاستیک استفاده میک…

ببخشید اشتباه شد

Taha

😂😂😂👌👍

Milad7

وری گود 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)