حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Moto G9 Power با Snapdragon 662 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

در ادامه معرفی گوشی موتورولا Moto G9 Play در شهریور ۹۹، موتورولا امروز مدل دیگری از سری Moto G خود را معرفی کرد. گوشی موتورولا Moto G9 Power با Snapdragon 662 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شده است.

موتورولا Moto G9 Power

این مدل یک جانشین مستقیم برای Moto G8 Power سال گذشته است و دوربین اصلی بهبود یافته، باتری بزرگتر و نمایشگر کمی بزرگتر را به همراه دارد.

در جلو Moto G9 Power یک نمایشگر 6.8 اینچی IPS LCD با رزلوشن HD+ یا 1640 در 720 پیکسل را به نمایش می گذارد. این نمایشگر نسبت به نمایشگر Full HD+ قبلی خود یک قدم رو به عقب است. این پنل با حاشیه های قابل توجه، یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دارد. طراحی مربعی دوربین سه گانه پشتی نیز قابل توجه است.

بزرگترین بروزرسانی این گوشی دوربین اصلی است. این دستگاه در حال حاضر دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 در مقایسه با دوربین قبلی ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین های دیگر شامل دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

در قلب دستگاه یک تراشه کوالکام Snapdragon 662 قرار گرفته است و این با توجه به اینکه Moto G8 Power دارای Snapdragon 665 است یک حرکت کاملا عجیب به شما می رود. Snapdragon 662 دقیقاً همان Snapdragon 665 در بحث پردازنده و پردازنده گرافیکی است، اما در بخش مودم کمی پایین رده تر است. این گوشی فقط در یک مدل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارایه شده است.

یکی دیگر از موارد مهم بروزرسانی در Moto G9 Power را می توان باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی دانست. مدل قبلی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بودو به گفته موتورولا این دستگاه تا 60 ساعت با شما همراه خواهد بود، یعنی یعنی ۲ روز و نیم. این تلفن با یک شارژر سریع ۲۰ واتی وارد بازار می شود.

در بخش  نرم افزار، Moto G9 Power از اندروید ۱۰ با رابط کاربری سبک اما دارای تعداد زیادی از شخصی سازی های موتورولا، اجرا می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و پشت لوگوی M موتورولا، پشتیبانی از کارت توسعه microSD ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، جک 3.5 میلی متری و یک بلندگوی تکی روی لبه پایین اشاره کرد.

قیمت موتورولا Moto G9 Power

موتورولا Moto G9 Power در دو رنگ Metallic Sage و Electric Violet عرضه می شود. این دستگاه 179 پوند / 199 یورو قیمت دارد، اما موتورولا هنوز جزئیات دقیق در دسترس بودن منتشر نشده است.

نظر شما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟ یک دستگاه دیگر هم توسط موتورولا معرفی شده که در مطلب بعدی به آن خواهیم پرداخت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

تراکم پیکسلی فوق العاده بد
یعنی آدم میتونه کامل بشماره!!!!!

Mahdi

فکر کنم ۶۶۲ رو واسه موتورولا ساختن

Taha

من اگه امید موتورولا و نوکیا رو داشتم الان بر جهان پادشاهی میکردم.

Milad7

الفاتحه… خدا رحمت کند موتورولا را… البته به زودی!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)