حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ توانایی ارایه شارژر وایرلس معکوس را دارد اما فعال نیست

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

طبق جدیدترین گزارش ها می بینیم که آیفون ۱۲ توانایی ارایه شارژر وایرلس معکوس را دارد اما فعال نیست. این ویژگی برای شارژ لوازم جانبی مانند Airpods یا اپل واچ می تواند مفید باشد اما متاسفانه اپل با وجود ارایه سخت افزار مورد نیاز اما آن را ارایه نمی کند!

شارژر وایرلس معکوس

در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) پرونده ای مشاهده شده است که عملکرد شارژ بی سیم معکوس را در مدل های آیفون ۱۲ نشان می دهد. کمپانی هایی از جمله هواوی و سامسونگ مدت قابل توجهی است است که ویژگی مشابهی را در پرچمداران خود ارائه داده اند.

علاوه بر پشتیبانی از MagSafe مشخص شده است که سری آیفون ۱۲ از قابلیت شارژ بی سیم معکوس نیز برخوردار است. برخی از جزئیات موجود در سایت FCC که برای اولین بار توسط جرمی هورویتس از VentureBeat مشاهده شد، حاکی از پشتیبانی از عملکرد شارژ بی سیم معکوس (WPT) است.

در یکی از پرونده های FCC آمده است:

“علاوه بر امکان شارژ شدن توسط یک شارژر روی میزی WPT یا (puck)، مدل های آیفون 2020 همچنین از شارژ WPT در 360kHz برای شارژ لوازم جانبی پشتیبانی می کنند.”

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

به نظر می رسد اپل در مرحله فعلی شارژ بی سیم معکوس را در مدل های آیفون ۱۲ غیرفعال کرده است. با این حال، همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ حدس می زند، ممکن است این قابلیت پس از انتشار نسل بعدی AirPods که شایعات آن برای سال آینده تصور می کنند، فعال شود.

این اولین بار نیست که شواهدی در مورد شارژ بی سیم معکوس در یک سخت افزار اپل یافت می شود. در حقیقت، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس هر دو با نشانه هایی از پشتیبانی دو طرفه از شارژ بی سیم در سال گذشته مشاهده شدند. با این حال، این شرکت هیچ وقت آن را فعال نکرد.

نظر شما چیست؟ شارژ وایرلس معکوس برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

استفاده نداره نیازی بهش نیست فقط مثل سامسونگ شارژ زودتر تموم میشه.

Milad7

وقتی فعال نمیشه یعنی نداره دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)