حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس Nord N100 یک گوشی هوشمند هنوز معرفی نشده است که شایعات منتشر شده می گویند فردا و در کنار Nord N10 5G ارائه می شود. جدیدترین شایعه پیرامون آن می گوید که وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد. این شایعه را پیش از این هم شنیده بودیم.

وان پلاس Nord N100

به نظر می رسد وان پلاس با Nord N100 بازار اقتصادی را هدف قرار داده است، زیرا ارزان ترین دستگاه این برند خواهد بود که تا به امروز ارایه شده است. چند روز قبل، مشخصات اصلی Nord N100 آینده توسط OneLeaks در وب ظاهر شد. اکنون و پیش از معرفی شاید گزارش جدیدی در وب هستیم که مشخصات OnePlus Nord N100 را که قبلاً درز کرده بود تأیید می کند.

علاوه بر این، گزارش ایشان آگاروال همچنین اطلاعات قیمت و در دسترس بودن وان پلاس Nord N100 را نشان داد. گزارش شده است که وان پلاس Nord N100 دارای برچسب 199 یورو است و از ۲۰ آبان ۹۹ در دسترس خواهد بود.

مشخصات احتمالی وان پلاس Nord N100

لوگو جدید وان پلاس

وان پلاس

گفته می شود وان پلاس Nord N100 از یک نمایشگر نسبتا بزرگتر 6.52 اینچی به رزلوشن HD+ با پنل LCD برخوردار است. زیر این گوشی هوشمند از تراشه Snapdragon 460 بهره می برد که توسط لیست Geekbench نیز تایید شد. طبق گزارشات، Nord N100 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارایه خواهد شد که 199 یورو هزینه دارد. اگرچه می توان انتظار داشت كه این شركت چندین مدل مختلف حافظه ذخیره سازی و انواع مختلف حافظه دستگاه را منتشر كند.

در بخش دوربین گفته می شود که وان پلاس نورد N100 از دوربین سه گانه اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد. گزارش شده است که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در تلفن هوشمند با چند سنسور ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. این سنسورهای 2MP باید دارای لنزهای ماکرو و عمق باشند، شبیه به OnePlus Nord.

گفته می شود این دستگاه از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای عکس های سلفی استفاده می کند. با ورود به بحث باتری و با توجه به اطلاعات فاش شده، یک باتری 5000 میلی آمپری را ارایه می کند. Nord N100 همچنین دارای جک هدفون و بلندگو استریو است.

وان پلاس نورد N100 یک OPPO A53 ریبرند شده است؟

با نگاهی به مشخصات Nord N100 ممکن است فکر کنید که Nord N100 قصد دارد یک OPPO A53 با برند جدید باشد. اگرچه به نظر می رسد این دستگاه ها اشتراکات زیادی دارند، اما تفاوت هایی وجود دارد. OPPO A53 یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می دهد، اما گفته می شود OnePlus Nord یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را ارائه می کند.

صفحه نمایش در OPPO A53 با رفرش ریت ۹۰ هرتز ارایه می شود، اما هنوز هیچ یک از گزارش ها وجود پنل با رفرش ریت بالا را در Nord N100 تایید نکرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

نوکیا3.4دقیقا همین مشخصات داره ولی با قیمت بهتر140دلار برای امارات متحده عربی و خاورمیانه با رم 4وحافظه 64و اسنپ 460

وانپلاس فن فک کنم داره درس میخونه و نیست بگه خیلی عالی و ازش دفاع کنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mahdi

۲۰۰ یورو واسه اسنپ۴۶۰ اقتصادی حساب میشه؟
حداقل باید اسنپ۶۹۰ رو واسه این قیمت میزاشت

Sample

مقایسه بشه با 200 یورویی های شیائومی.

Pouya

تو گلوش گیر نکنه یه وقت با این چیپ این قیمت😐
من نگرانشم یهو تو گلوش گیر کنه…😂
آخه اسنپ سری ۶۰۰ رو میخواست دیگه 😐
تو همون رده پرچمدار بمونه بهتره ؛/

SHREK

قیمتش بالاست ارزش نداره.

pooria

وان پلاس داره از اون چه که چند سال پیش بود فاصله میگیره
خوب نیست

Milad7

عجب پردازنده ی قدرتمندی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)