حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

امروز بالاخره ۲ گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شدند. در این مطلب با اقتصادی ترین گوشی آشنا خواهیم شد. وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شده است. متاسفانه این دستگاه نمایشگر ۹۰ هرتز ندارد اما می توان گفت که قیمتش خوب است.

وان پلاس Nord N100

وان پلاس Nord N100 با رابط کاربری OxygenOS 10.5 ارایه می شود که روی اندروید ۱۰ کار می کند. این با توجه به آن که وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ ارایه شد کمی ناامیدکننده است.

وان پلاس نورد N100 از یک صفحه نمایش HD+ در اندازه 6.52 اینچی با رفرش ریت  استاندارد ۶۰ هرتز بهره می برد. برای دوربین سلفی یک سوراخ روی گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر دستگاه قرار دارد. در قلب خود، این گوشی دارای یک تراشه هشت هسته ای Snapdragon 460 است که با 4 گیگابایت رم جفت شده است.

وان پلاس Nord N100

وان پلاس Nord N100

این تلفن هوشمند همچنین دارای دوربین سه گانه در پشت است که دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو است. برای سلفی ها و گپ های ویدئویی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

وان پلاس 64 گیگابایت حافظه داخلی (از نظر حجمی برابر با آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی !) را برای این گوشی اقتصادی ارائه داده است که از طریق کارت microSD قابل توسعه است. گزینه های اتصال شامل 4G LTE ، Wi-Fi ، بلوتوث v5.1 ، GPS / A-GPS و پورت USB Type-C است.

در آخر، وان پلاس Nord N100 یک باتری 5000 میلی آمپری را پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند.

قیمت وان پلاس نورد N100

وان پلاس ارزان ترین موبایل خود را با یک انتخاب حافظه رم و حافظه داخلی ارایه می کند. شما برای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در وان پلاس Nord N100 در اروپا باید ۱۷۹ یورو بپردازید. این قیمت خوبی به نظر می رسد.

راستی به یاد دارید که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات پرچمدارهای گران قیمت ۴ سال اندرویدی پیش بود؟! حالا کف مشخصات موبایل وان پلاس است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

به پول ایران و دلار 30 تومانی با هزینه ریجستر : 7.5

Pouya

گلکسی اس ۵ رو خریده بودم ۱.۶۰۰

الان حدود ۷.۵ واسه پایین رده
وضعیت خیلی خرابه
دل خیلیا خوش بود به اینکه گوشی پرچمدار بخرن
حالا برای خیلیا پایین رده هم سخته خریدش

Mahdi

با این قیمت میرم یه پوکو اف۲ پرو میگیرم
😂😂😂

K-Ehsani

خب وقتی همین الان
M21 با نمایشگر فول اچ دی پلاس و آمولد ، باتری 6000 ملی آمپری ، دوربین 48 مگاپیکسلی ، به همراه 8 مگاپیکسل الترا واید و 5 مکاپیکسل تشخیص عمق، قابلیت فیلم برداری
4k
بخاطر دوربین و سی پی یویی قویتر ،
و کلی برتری های دیگه،
با قیمت 180 دلار در دسترس است،
آدم مگه مغز خر خورده باشه، بره سمت این،
تازه وان پلاس به ارزون فروشی معروف بود و سامسونگ یکی از برندایی نسبتا گران فروش.

Milad7

وان پلاس هم طمع کار شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)