حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر وان پلاس Nord N100 یک پنل ۹۰ هرتز دارد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

سه هفته پیش بود که وان پلاس Nord N100 با Snapdragon 460 به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد. این دستگاه تنها موبایل جدید وان پلاس با نمایشگر ۶۰ هرتز بود. امروز اما گفته می شود که نمایشگر وان پلاس Nord N100 یک پنل ۹۰ هرتز دارد. اجازه بدهید ببینیم اوضاع از چه قرار است.

نمایشگر وان پلاس Nord N100

وان پلاس Nord N100

وان پلاس Nord N100

وان پلاس یک برند چینی است که علاوه بر کشورهای درحال توسعه، در کشورهای توسعه یافته اروپایی و امریکایی هم طرفداران قابل توجهی دارد. این شرکت هر ساله با سری پرچمدار خود با فناوری های جدید به روز می شود. سال گذشته این شرکت در مورد چگونگی اطمینان از اینکه تک تک تلفن های هوشمند از این برند دارای فناوری Fluid Display هستند، ادعای بزرگی کرد. این یعنی که رفرش ریت بالاتر به ویژه 90Hz و بالاتر را ارائه می دهد. در همین حال، این شرکت قصد دارد OnePlus Nord N100 را برای توسعه بازه قیمتی محصولاتش با قیمت مناسب ارائه کند.

طبق گزارش Android Authority گوشی OnePlus Nord N100 قرار است اولین گوشی اقتصادی از این برند باشد که با رفرش ریت ۶۰ هرتز به بازار عرضه می شود. این گزارش حاکی از تأیید اطلاعات توسط نماینده رسمی وان پلاس است. علاوه بر این، این گزارش همچنین حاکی از آن است که N100 نسخه جدیدی از OPPO A53 است که دارای صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

گوشی Oppo A53 با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

وب سایت Android Authority یک دستگاه Nord N100 را در انگلستان برای بررسی خریداری کرده اند، اما آنها متوجه شده اند که گوشی آنها دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

“N100 به نمایشگر ۹۰ هرتز مجهز شده است. نرخ رفرش ریت واقعی به تنظیمات، برنامه های استفاده شده و محدودیت های پردازش بستگی دارد. ” به نقل از وان پلاس.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا OnePlus ادعا کرده است که Nord N100 از صفحه نمایش استاندارد ۶۰ هرتزی بهره می برد در حالی که گزینه رفرش ریت ۹۰ هرتز را دارد. طبق نظریه Android Authority گوشی OnePlus Nord N100 به وضوح یک گوشی ریبرند شپه از اوپو است که از نمایشگر نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. با این حال OnePlus Nord N100 مشخصات قوی ندارد که رفرش ریت بالاتر را در همه برنامه ها محدود می کند.

وان پلاس ممکن است ایده ای در مورد این مسئله داشته باشد و انتخاب تلفن را به عنوان دستگاه Fluid Display با رفرش ریت استاندارد 60Hz انتخاب کند. با این حال، واقعیت این است که وان پلاس Nord N100 با صفحه نمایش نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ارائه می شود که به طور پیش فرض روی 60 هرتز تنظیم شده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که رفرش ریت را از منو تنظیمات روی ۹۰ هرتز بگذارید.

نظر شما چیست؟ به نظر من وان پلاس برای جلوگیری از اتهام های احتمالی برای این که شاید دستگاه در برخی نرم افزار و بازی ها نتواند پردازش ۹۰ هرتز انجام دهد، از تبلیغات پرسروصدای نمایشگر ۹۰ هرتز برای این گوشی اقتصادی ۱۷۹ یورویی دوری کرده است. البته که این یک راهبرد قابل ستایش هم هست.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

حیف اسنپ سری ۴۰۰داره وگرنه میانرده خوبی میشد😑

ali_s

سری ۴۰۰ بین میانرده و پایینردس دیگه درسته؟

ali_s

حرفمو پس میگیرم الان یه سر به مشخصات زدم
(صفحه اچ دی پلاس😐😐😐😐)

SHREK

ارزش نداره

ArtinAzodi

اسپم

یه سوال داشتم:همونطور که میدونید گوگل فوتوز یه قابلیتی داره به اسم partner sharing که اگه اکانتمونو با یکی share کنیم عکسای همدیگرو میتونیم ببینیم. حالا فک کننین تو اکانت 1 پنج گیگ عکس و فیلم با کیفیت اوریجینال سیو شده که طبیعتا از اون 15 گیگ حجم رایگان کم میکنه. این اتفاق برای اکانت دومم افتاده حالا اگه ما اینارو با هم share کنیم باعث میشه حجم خالی باقی مونده هر کدوم از 10 بشه 5(یعنس حجم اشغال شده اکنت یک اکانت 2 رو هم اشغال کنه) یا اینکه هر اکانت فقط از حجم گوگل درایو خودش کم میکنه ؟

Milad7

صفحه نمایش و پردازنده ی خوبی نداره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)