حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ نصف شارژر سیمی آن است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

سرعت شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ نصف شارژر سیمی آن است و چرا اهمیت دارد؟ خب چون توان شارژر وایرلس جدید اپل برابر ۱۵ وات است و سرشارژری آن که باید جداگانه و با قیمت ۱۹ دلار بخریدش، برابر ۲۰ وات عنوان می شود. این پس یعنی که شارژر سیمی عملا باید ۳۰ درصد سریع تر از شارژر بی سیم باشد اما همانطور که گفتیم حتی بیش از ۵۰ درصد سریع تر است.

سرعت شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲

اپل اخیرا سری آیفون ۱۲ را که مثل نسل های قبلی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، منتشر کرد. با این حال، غول تولیدی آمریکایی بار دیگر به MagSafe برای راه حل شارژ بی سیم خود اعتماد خواهد کرد. طبق آخرین ارزیابی آیفون ۱۲ توسط وال استریت ژورنال، سرعت شارژ شارژ بی سیم MagSafe اپل نصف شارژر ۲۰ وات سیمی USB-C است. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، با شارژر 20W سیمی USB-C می توان آیفون ۱۲ را در ۲۸ دقیقه ۵۰ درصد شارژ کرد. با این وجود استفاده از شارژر بی سیم اصلی MagSafe حدود ۱ ساعت طول می کشد تا به 50٪ برسد.

مقایسه سرعت شارژ آیفون ۱۲

مقایسه سرعت شارژ آیفون ۱۲

این بازرسان معتقد است که به نظر می رسد فناوری MagSafe اپل از لحاظ تئوری از آنچه در واقع است بهتر است. لازم به ذکر است که ، حتی اگر یک ساعت طول بکشد ، سرعت شارژ MagSafe از شارژر بی سیم Qi سنتی 7.5W بیشتر است.

آداپتور برق 20 وات USB-C موجود در فروشگاه اپل در حال حاضر 149 یوان (22 دلار) است. علاوه بر این ، کابل داده که از گواهینامه MFI پشتیبانی می کند را می توان در صورت تمایل خریداری کرد. کابل USB-C به لایتنینگ در فروشگاه اپل از 145 یوان (22 دلار) تا 272 یوان (41 دلار) قیمت دارد. اگر آداپتور برق و کابل داده در دسترس باشد ، برای خرید لوازم جانبی رسمی حداقل 294 یوان (44 دلار) نیاز دارید. متناوباً ، می توانید لوازم جانبی شخص ثالث را انتخاب کنید ، ارزان تر خواهند بود. شارژر بی سیم Anker در واقع 1 ساعت 30 دقیقه طول می کشد تا برای آیفون 12 به 50٪ برسد.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sina1111

حفاظت از محیط زیست؟؟؟
خرید شارژر فکر کنم رکورد میزنه امسال

Milad7

خخخ ولمون ما شارژر بی سیم نخواستیم ازت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)