حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی MagSafe آیفون ۱۲ دامنه وسیعی از قاب ها و لوازم جانبی را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اپل برند شارژ MagSafe خود را با پیچ و تاب خاصی دوباره احیا کرده است. این محصول دیگر برای خط مک بوک نیست بلکه برای خط جدید آیفون ۱۲ است. این معرفی که طی رونمایی آیفون سالانه این شرکت اعلام شد، شایعات هفته گذشته مبنی بر اینکه اپل کابل شارژ مغناطیسی خود را دوباره استفاده خواهد کرد را تایید کرد. ویژگی که که از سال 2016 با اولین MacBook USB-C از لپ تاپ های اپل رخت بربست.

ویژگی MagSafe آیفون ۱۲

ویژگی MagSafe برای لپ تاپ ها اکثرا از جمله ویژگی های ایمنی بود، اطمینان از این که نمی توانید کابل یا پورت شارژ خود را خراب کنید – یا MacBook تان از روی میز پرواز کند (!) – این به این دلیل است که آهنرباها هنگام کشیدن با هر مقدار قابل توجهی نیرو، امکان جدا شدن آسان را دارند.

نام تجاری جدید MagSafe کاملاً مربوط به موبایل است و با مجموعه ای کاملاً جدید از لوازم جانبی محور تلفن های هوشمند همراه خواهد بود. این موارد شامل یک کیف پول مغناطیسی است که به پشت آیفون های جدید متصل می شود. یک پوشش چرمی جدید هم برای آیفون وجود دارد که تلفن را به حالت ظاهری جدید ساعت iOS تغییر می دهد. روی این پوشش یک سوراخ وجود دارد که ساعت درون آن قرار می گیرد. این چیز جدیدی نیست و سال ها پیش مثلا با گوشی های سامسونگ مثل گلکسی نوت ۳ یا ال جی جی ۳ آن را به یاد داریم. و در نهایت یک شارژر تاشو دسته دار برای هر دو آیفون و ساعت اپل برای قرار گرفتن راحت دستگاه در جایی که باید قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که برخلاف نسخه قبلی MagSafe که از آهن ربا برای گرفتن کابل به درگاه های لپ تاپ های اپل استفاده می کرد، این نسخه جدید برای جهانی طراحی شده است که شارژ بی سیم در آن بسیار گسترده تر است.

در این حالت، MagSafe برای آیفون اتصال iPhone به شارژرهای بی سیم پشتیبانی شده (از iPhone 8 / iPhone X را پشتیبانی می کند)، از جمله موارد مربوط به اشخاص ثالث، را آسان تر می کند. در اطلاعیه مطبوعاتی جدید اپل در مورد MagSafe آمده است:

“مشتریان همچنین می توانند لوازم جانبی نوآورانه MagSafe را از تولید کنندگان شخص ثالث انتظار داشته باشند”

که باید نگرانی های این شرکت ها را از بین ببرد. Belkin قبلا بعنوان یکی از شرکا تأیید شده است، همانطور که در اسلایدها هنگام ارائه اپل مشاهده می شود.

اپل شارژرهایی برای خود خواهد داشت، از جمله شارژر مستقل آیفون MagSafe و شارژر ترکیبی Apple Watch-iPhone که شارژر MagSafe Duo نامیده می شود. هر دو از قدرت 15 وات پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که چه نوع شارژر یا کابل با چهار آیفون جدید همراه است که شامل آیفون 12 استاندارد، آیفون 12 مینی جدید ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو حداکثر است. اما فروشگاه آنلاین جدید اپل هم اکنون دارای بخش MagSafe است که قیمت شارژر آیفون MagSafe را با 39.99 دلار تأیید می کند، همچنین قیمت کیف MagSafe را نشان می دهد اما هنوز لیست کالایی برای Duo Charger وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ این ویژگی بسیار دوست داشتنی است که من دوست دارم در دیگر موبایل ها هم ببینم و به احتمال زیاد هم اینطور خواهد شد، چرا؟ چون این اپل است!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۴۰ دلار😐😐😐

Taha

۱ میلیون و پانصد ناقابل😑

mostafa3

بدون شارژر
بدون هندزفری
بدون سنسور اثرانگشت
4k 60 فریم میانرده ها هم دارن
من موندم بعضی قابلیت هاش بشدت بزرگنمایی شده بود
تله فوتو 2/5 ایکس واقعا خنده‌داره
1199 دلار
شارژر جدا باید خریداری شود
هندزفری جدا
ظرفیت باتری نامشخص

Farcry

««4k 60 فریم رو میان رده ها دارن»» تو حالا بیا 4k 60 فریم یه میان رده رو با 4k 60fps آیفون ۱۲ پرو مقایسه کن.هندزفری؟! سنسور اثر انگشت نداره چون تاچ آیدی داره.همون تاچ آیدی بالای ۵ تا سنسور درش وجود داره تا توی تاریکی مطلق زیر ۱ ثانیه چهره رو تشخیص بده. چقدر بدم میاد از ترول هایی مثل تو.عین آدم نمیتونید یه گوشی رو بررسی کنید و نقاط ضعف و قدرتش رو بگید …………

AL1K1NG

“تاچ ایدی”
بابام صراحتا فیس ای دی شد

Mahdi

علی خبر رسیده که سه تا آیفون ۴ گیگ رم دارن و پرومکس ۵ گیگ رم 😐😐🙂

Mohammadreza

جالبه

Milad7

جالب بودن خوشمان آمد 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)