حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به همراه نگاه نزدیک به ویژگی Magsafe

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

بالاخره ویدیوهای رسمی آنباکسینگ و نگاه نزدیک آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو منتشر شدند. امروز می خواهیم آنباکسینگ آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به همراه نگاه نزدیک به ویژگی Magsafe را از کانال یوتیوب MKBHD تماشا کنیم. یک آیفون ۱۲ نسبتا قرمز (!) Red Production و یک آیفون ۱۲ پرو گرافیت این جا منتشر شما هستند.

آنباکسینگ آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو

آنباکسینگ آیفون ۱۲

آنباکسینگ آیفون ۱۲

همانطور که انتظار داشتیم با جعبه های کوچکتر جدید اپل برای تمام آیفون ها روبه‌رو هستیم. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اولین نسلی از موبایل های اپل هستند که از ابتدا بدون هندزفری و شارژر ارایه می شوند. حتما شما هم شنیده اید که این یک پایه حمایت از محیط زیستی دارد اما همانطور که ما هم پیشتر گفتیم و حالا مارکوس هم به آن اشاره می کند، اکثر شارژرهای موجود در بازار اپل، با پورت USB A ارائه شده اند (به جز شارژرهای آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس).

وقتی اپل کابل USB C به لایتنینگ درون جعبه قرار می دهد یعنی شما نیاز به شارژر USB C دارید. این یعنی عملا دوباره شما باید شارژر قدیمی خود را کنار بگذارید و شارژر جدید بخرید و این یعنی تولید ضایعات. البته که هنوز هم هدف کاهش حجم جعبه محقق شده ولی همچنان من معتقدم که قرار دادن پورت USB C روی آیفون می توانست به مراتب بیشتر به محیط زیست کمک کند.

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو

نکته جالب دیگر در بسته بندی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را می توان در این دید که وقتی جعبه را باز می کنید، قاب پشتی دستگاه را می بینید. تا پیش از این و همه برندها دستگاه را رو به نمایشگر به بیرون قرار می دادند. به این ترتیب تورفتگی برای قرار گرفتن برجستگی دوربین روی درب جعبه قرار می گیرد.

بسیار خوب، اجازه بدهید ویدیو آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو و آیفون را با هم ببنیم.

همانطور که دیدید رنگ قرمز Product RED آیفون ۱۲ کمی گلبهی طور است. زیبایی هر دو آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو بدون شک چشم نوار است. من شخصا با موضوع لبه های صاف کناری به دلیل کاهش ارگونومی دستگاه راحت نیستم اما نظر مارکوس نسبتا مثبت بود. به هر حال در این طراحی می توانید دستگاه را روی لبه خودش روی سطح صاف قرار دهید!

درباره ویژگی جدید Magsafe هم برخی از ویژگی های آن دوست داشتنی است و برخی نه. من شخصا این ایده را دوست دارم و معتقدم که به زودی در اکثر موبایل ها آن را خواهیم دید.

نظر شما چیست؟‌ آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

https://www.tomsguide.com/reviews/iphone-12-pro بررسی آیفون ۱۲ پرو. فقط ببرسی دوربین رو ببینید. با نوت ۲۰ الترا مقایسش کرده.تفاوتش خیلی زیاده (عکس اول حزئیات آیفون ۱۲ پرو به وضوح بیشتره) امسال اپل توی مراسم معرفی روی دوربین و ویژگی های نرم افزاری برای عکاسی و فیلم برداری (تنها موبایلی هست که فیلم برداری با پشتیبانی از دالبی ویژن انجام میده) خیلی مانور داد.با اینکه نکات منفی آیفون های سری ۱۲ کم نیست ولی فکر کنم توی مواردی مثل دوربین و پرفورمنس و حتی مقاوت بدنه خیلی خوب عمل کنن.

Auroro

دالب ویژن چیه

AŁɪ

چه عکسای خوبی گرفته لعنتی

Auroro

تو زوم ضعف داره.

Mahdi

من ۱۱پرومکس رو از بقیه بهتر میدونستم ، این یکی وی بشه ولی تو زوم ضعف داره

Farcry

آره این ۱۲ پرو بود نسخه مکس توی زوم اپتیکال یه مقدار قوی تره. توی این بررسی ببین.سلفی آیفون ۱۲ پرو خیلی خیلی بهتر از ۱۱ پرو عکس گرفته و کاملا توی جزییات و روشنایی بهتره (غیر از نایت مود دپ فیوژن هم بهش اضافه شده) به نظر من آیفون های امسال توی عکاسی در روز و همچنین فیلم برداری میتونن بهترین باشن ، توی سلفی هم خیلی خوب میتونن عمل کنن (۱۱ پرو مکس هم سلفی های خیلی عالی میگرفت) ، توی عکاسی در شب هم باید دید ولی از اونجایی که نایت مود و دپ فیوژن به تمامی دوربین های ۱۱ پرو مکس اضافه شده (دوربین فوق عریض ۱۱ پرو نایت مود نداشت) به نظرم میتونه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه

Farcry

البته اینایی که گفتم ویژگی های نرم افزاری بود سنسور دوربین های ۱۲ پرو و پرو مکس نسبت به قبل بزرگ تر شده و لنز های دوربین اون ها هم تغییر کرده

Mahdi

خب آیفون همیشه دوربینش بهترین بوده و خواهد بود با اینکه دوربینش ۱۲ مگاپیکسلی هست ولی تو موارد دیگه کم کاری کرده مثل ریفرش ریت و نبود شارژر

Auroro

خیلی خوش دسته.

Mahdi

دوربین پی۴۰ هم بررسی شده امتیازش ۱۱۲

Mahdi

ایکس۵۰پروپلاس هم منونده بنظرم ۱۳۰ میاره

نیما عرفانی

پیکربندی حافظه و قیمت کانفیگ های مختلف گوشی Smartisan R2 به همراه مشخصات کلیدی …
comment image
comment image

Mahdi

جلوش هم مثل میزو سفیده 😍😍😍

نیما عرفانی

✓https://uupload.ir/view/k041_vid_20201020_191228.mp4/

Mahdi

فوق العاده زیبا ، فقط اگه دوربیناش مثل ولوت یا می۱۰پرو بود خیلی بهتر میشد مخصوصا این رنگ سفیدش

Mahdi

یه غولیه واسه خودش اگه پشتیبانی از کارت حافظه داشته باشه که به لیست مورد علاقه هام اضافه میشه ، یادم رفت به اون لیست میزو۱۷ رو هم اضافه کنم که خیلی طراحیشو دوست داشتم

نیما عرفانی

comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

Mahdi

حیف که تو ایران باید از دو سه تا برند گوشی بخری ،واقعا برند های دیگه هم ارزش توجه کردن رو دارن

Taha

این گوشی مال چه برندی هست؟

Mahdi

اسمارتیزان خودش یه برنده

Taha

ممنونم 😘🙏

OnePlus_Fan

زیباست
ولی من رابطه خوبی با آیفون ندارم🙂

Milad7

رنگ قرمز آیفون 12 خوشگل تر شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)