حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت هندزفری و شارژر ۲۰ وات اپل به ۱۹ دلار

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

همزمان با معرفی آیفون ۱۲ و سه عضو دیگر در این خانواده دیدیم که این محصولات بدون هندزفری و شارژر درون جعبه فروخته خواهند شد. در حال که اپل حذف شارژر و هندزفری از جعبه آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020 را هم انجام داده است، رسما دیگر هیچ آیفونی که به تازگی تولید شود، هندزفری و شارژر ندارد. با وجود اینکه هزینه کم شدن این ویژگی ها از فیمت نهایی محصول کم نشده است اما شاهد کاهش قیمت هندزفری و شارژر ۲۰ وات اپل به ۱۹ دلار هستیم.

پس از عرضه آیفون ۱۲ شایعاتی مبنی بر حذف شدن EarPods اپل و آداپتور برق به حقیقت منجر شد زیرا مدل های جدید فقط با کابل USB-C به لایتنینگ عرضه می شوند. معنی این امر این است که اگر می خواهید این لوازم جانبی را خریداری کنید، مجبورید این کار را جداگانه انجام دهید اما حداقل اپل در هنگام خرید، تحملش برای کیف پول شما را (!) آسان تر می کند. بله، این شرکت در حال حاضر کاهش قیمت ۱۰ دلاری را برای خرید هندزفری و شارژر ۲۰ وات اپل اعملا کرده است. به این ترتیب قیمت جدید برابر ۱۹ دلار است.

قیمت هندزفری اپل

قیمت هندزفری اپل

 

البته قیمت همین هندزفری با پورت لایتنینگ هم همین ۱۹ دلار است پس نیاز به تهیه تبدیل جک ۳.۵ به لایتنینگ ۹ دلاری نیست!

اپل برای شارژر ۲۰ وات خود نیز به همین قیمت می فروشد

اگر همین حالا وب سایت اپل را بررسی کنید، EarPod های سیمی به جای ۲۹ دلار با ۱۹ دلار در دسترس هستند که ۱۰ دلار برای زمانی که می خواستید پیش از این آنها را بخرید کاهش قیمت دارد. علاوه بر این، اپل دیگر ۲۹ دلار برای خرید شارژر ۱۸ وات وات خود که با آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس همراه بود، طلب نمی کند. در عوض، اکنون مشتریان می توانند یک آداپتور برق با قدرت کمی بالاتر (۲۰ وات) با قیمت ۱۹ دلار خریداری کنند که همان قیمت EarPod های سیم دار است.

هزینه خرید هندزفری و شارژر برای آیفون ۱۲

این یعنی ۱۹ دلار برای شارژر ۲۰ وات و ۱۹ دلار برای هندزفری شارژر سیمی با جک ۳.۵ میلی متری یا لایتنینگ که می شود : ۳۸ دلار هزینه اضافی. مثلا اگر می خواهید یک آیفون اقتصادی یعنی iPhone SE 2020 بخرید باید تقریبا ۱۰ درصد قیمتش را اضافی بپردازید تا لوازم جانبی این دستگاه را جداگانه تهیه کنید!

این یعنی با دلار حتی مثلا ۳۰ هزار تومانی چیزی نزدیک به ۱.۱۴ میلیون تومان (بدون هزینه واسطه گری و واردات) باید برای داشتن لوازم جانبی درون جعبه، بپردازید!

غول مستقر در کالیفرنیا همچنین اظهار داشت که در نتیجه ارائه تنها یک کابل USB-C به لایتنینگ، موفق شده است بسته بندی آیفون 12 را تا 70 درصد کاهش دهد. کاهش 10 دلاری قیمت لوازم جانبی باعث می شود مشتریان نسبت به این واقعیت که اپل آداپتور برق و EarPods های سیمی را از بسته بندی هر مدل آیفون جدا کرده، ناراحتی مردم را کاهش دهد. گزارش های مختلفی حاکی از آن بود که اپل نیز این اقدام را برای تشویق فروش خطوط AirPods خود انجام داده است، این محصولات در حال ثبت رکوردهای خارق العاده ای در بازار هستند اما می خواهند سهم بیشتری از بازار را بدست آورند.

نظر شما درباره این هزینه اضافی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

حاجی ناموسن خسته شدم حسش نیست اپل رو هم تخریب کنم

OnePlus_Fan

OnePlus has launched the OnePlus 8T 5G.

Here are the prices:

8+128GB- ₹42,999 / €599 / £549 [Not for US]

12+256GB- ₹42,999 / $749 / €699 / £649

Green & Silver.
Avl. Starting 16 & 17th October in India.

Taha

اپل عادل مشتری مدار!!

afsoon

جعبه رو هم می‌تونه حذف کنه 😂ولی در کل قیمت های موبایل هاش امسال خوبه .احتمالا یه آیفون ۱۲ بگیرم

Mahdi

داداشم یه شارژر سوخته آیفون رو میخواست بشکنه با چکش محکم میزد حتی ترک هم بر نمیداشت ، در کل شارژر های آیفن کیفیت خوبی دارن

Milad7

کاملا درسته کیفیت محصولات اپل واقعا بی نظیره 🙂

samouelkarter

ایرپادزهای اپل اصلا ارزش خرید نداره همون شارژر بسه!
هندزفری خواستم میرم بلوتوث غیر اپلی را میگیرم با همین قیمت!

The MTest MT

اقای عطایی 8تی تو سایت وانپلاس هست پوشش بدید

Milad7

شارژر 5 واتیش داخل ایران 800 تومنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)