حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم آیفون ۱۲ پرو برابر ۶ گیگابایت و آیفون ۱۲ برابر ۴ گیگابایت است

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

اپل هیچ وقت در مراسم معرفی اصلی خود درباره اعدادو ارقام حافظه رم صحبت نمی کند. امروز اما مشخص شده که حافظه رم آیفون ۱۲ پرو برابر ۶ گیگابایت و آیفون ۱۲ برابر ۴ گیگابایت است.

حافظه رم آیفون ۱۲ پرو

مدل های آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس به 6 گیگابایت رم مجهز هستند، در حالی که مدل های رده پایین آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ دارای 4 گیگابایت رم هستند. این با توجه به پرونده های plist موجود در نسخه بتا Xcode 12.1 که توسط MacRumors مشاهده شده است.

این پرونده های plist به درستی میزان حافظه رم را در چندین نسل از آیفون ها مشخص کرده است و برای اندازه گیری خوب، یک نتیجه به ظاهر قانونی Geekbench برای آیفون ۱۲ پرو همچنین 6 گیگابایت رم برای آن دستگاه را لیست کرده است. برای مقایسه، آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو حداکثر مجهز به 4 گیگابایت رم هستند.

با افزایش حافظه رم و تراشه سریعتر A14 Bionic ، مدل های iPhone 12 Pro باید پیشرفت های چشمگیری در عملکرد داشته باشند. نتیجه معیار آیفون 12 پرو نشان می دهد تراشه A14 تقریباً عملکرد یک هسته ای مشابه iPad Air جدید دارد، اگرچه امتیاز چند هسته ای آن به طور قابل توجهی پایین است.

این می تواند به دلیل اجرای Geekbench در iPhone مدت کوتاهی پس از ارایه باشد ، که می تواند به طور موقت امتیازات کمتری را کسب کند، اما برای اطلاع قطعی باید منتظر نتایج بنچمارک بیشتر باشیم.

نظر شما درباره مقدار حافظه رم آیفون های ۲۰۲۰ بالاخره به یک حدقابل تحمل تر رسیده است و این شاید بتواند مشکل مدیریت رم را برطرف کند.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ولی من دیروز خوندم سه تا آیفون ۴ گیگ رم و فقط پرومکس ۵ گیگه

Farcry

الان تنها چیزی که میتونه نظر من رو نسبت به آیفون های سری ۱۲ عوض کنه دو چیزه.اولیش زمزمه هایی میاد که شیشه ضد خش جدید سرامیک آیفون های سری ۱۲ مقاومت بیشتری نسبت به صفحه های عادی گوریلا گلس و ویکتوس سامسونگ داره که میگن علاوه بر اینکه توی دراپ مقاوم تره از اون حد مرز ۷-۶ موس که گوریلا گلس و ویکتوس خش میفتن تونسته عبور کنه و بعد از ضریب سختی ۸ خش میفته که اگر راست باشه خیلی خیلی عالیه چون ۱۰ سال یا حتی بیشتره که مقاومت شیشه های گوریلاگلس روی ۷-۶ محدود شده بود (البته من اینو احتمال میدادم چون شرکت کورینگ و اپل همکاری قدیمی با هم دارن و یه جورایی آیفون اورجینال بود باعث شد کورینگ کسب و کارش رشد پیدا کنه و شیشه های ضد خش موبایلی بسازه) دومین مورد هم مثل اینکه شایعه شده رفرش ریت آیفون های ۱۲ پرو بالاتر از ۶۰ هرتزه که اگر باشه خیلی عالی میشه (چند وقت پیش هم از منو تنظیمات آیفون ۱۲ پرو گزینه Promotion 120hz لیک شده بود. با سکوتی که همیشه اپل در مورد محصولاتش میکنه بعید نیست)

Mahdi

امیدوارم ۱۲۰ باشه

mostafa3

رم زیاد واسه محیط زیست خوب نیست آسیب می‌رسونه
اپل دوستار محیط زیست
اپل هر چی بود می‌کنه خرج محیط زیست می‌کنه
آدم خوبه …

Farcry

جناب گیگ یا پرو یه توضیح درمورد کارکرد رم و تفاوت مدیریت اون توی ios و اندروید میدی؟ حیفه که دوستان از نظرات گوهر بار شما استفاده نکنن.

Auroro

همین قد رم کافیه.

16 گیگ اخه چ بدردی میخوره وقتی ی عالمه بازی و چندین تا برنامه در حال اجرا 8 گیگ رم رو هم بزور مشغول میکنن.

Dr.Nazer

۶ گیگ که واسه نسخه‌های پرو مناسبه به نظرم، ۴ گیگ ۱۲ و ۱۲ مینی هم مشکل خاصی به‌وجود نمیاره توی iOS. من که شخصاً خیلی واسم مهم نیست زمان فعال موندن برنامه‌ها توی بکگراند.

Farcry

تا جایی که من دیدم ۶ گیگ رم توی آیپد پرو مولتی تسکینگ فوق العاده ای رو به وجود آورده https://www.youtube.com/watch?v=E-9bwsf6_Is این یکیشه که علاوه بر اکسپورت ویدیو و تست های دیگه ، مولتی تستینگ آیپد پرو ۲۰۲۰ با تنها ۶ گیگ رم رو با سرفیس پرو ۷ با ۱۶ گیگ! رم مقایسه کرده. جدای از اینکه توی تبدیل و ویرایش ویدیو آیپد پرو سریع تر بود آیپد پرو توی مولتی تسکینگ خیلی خیلی روون تر از سرفیس پرو ۷ عمل کرد. یارو هم داشت یه فایلی رو اکسپورت میکرد و هم داشت یه عکسی رو توی فتوشاپ ادیت میکرد و هم ۷-۶ تا برنامه دیگه مثل پاورپوینت باز بود ولی آیپد پرو بدون هیچ کندی همه از روی رم اجرا کرد. ۴ گیگ رم هم برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی تا حد زیادی کافیه و مشکل ساز نمیشه ولی خب مسلما ۶ گیگ رم آیفون ۱۲ پرو عالیه.

Dr.Nazer

عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)