حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری Galaxy Z Flip 3 سامسونگ با iPhone 12 اپل

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، عمر باتری، مقایسه

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را می توان خوش قیمت ترین گوشی تاشوی قابل پیشنهاد دانست. با این حال این گوشی در قیمتی بیشتر از آیفون ۱۲ به فروش می رسد. خوب اینجا پرسش این است که عمر باتری کدام دستگاه بهتر است. اجازه بدهید مقایسه عمر باتری Galaxy Z Flip 3 سامسونگ با iPhone 12 اپل را در یک ویدیو از Phonebuff داشته باشیم.

عمر باتری Galaxy Z Flip 3

برای مقایسه بهتر دو دستگاه باید مشخصات سخت افزاری مرتبط را بررسی کنیم. همانطور که می بینید باتری Galaxy Z flip 3 حدودا ۵۰۰ میلی آمپر بزرگتر از iPhone 12 است. این یک تفاوت قابل توجه است. با این حال نمایشگر بزرگتر گوشی تاشو سامسونگ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می تواند همه چیز را عوض کند. این جا تراشه های مختلف و سیستم عامل های متفاوت هم دخیل هستند.

مقایسه مشخصات مربوط به تست باتری بین Galaxy Z Fold 3 و iPhone 12

مقایسه مشخصات مربوط به تست باتری بین Galaxy Z Flip 3 و iPhone 12

اما کدام دستگاه می تواند عمر باتری بهتری بدهد؟ شاید روی کاغذ فکر کنیم که باتری بزرگتر نمونه سامسونگ با مشخصات بالاترش متناسب بوده و بتواند رقابت برابری ارایه کند. خب آیا اینطور است؟

اجازه بدهید ویدیو را با هم ببینیم:

 

همانطور که دیدید با آغاز ضعیف گلکسی زد فولد ۳ در بخش مکالمه واقعا سخت بود باقی بررسی به خوبی پیش برود. تفاوت نهایی هم زیاد است، زمانی که گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خاموش شد، آیفون ۱۲ هنوز ۲۵ درصد باتری داشت که یک تفاوت قابل توجه است.

به صورت کلی شاهد اختلاف ۲ ساعت عملکرد در حالت نمایشگر روشن هستیم. آیفون ۱۲ با بیش از ۹ ساعت و گلکسی زد فولد ۳ با حدود ۷ ساعت در این تست حاضر شدند. اینجا باز هم قدرت بهینه سازی بهتر اپل بین سخت افزار و نرم افزار را شاهد هستیم. حال شما این را مقایسه کنید با وعده افزایش عمر باتری در iPhone 13 که احتمالا فاصله با پرچمدارهای موجود اندرویدی خیلی بیشتر شود!

عمر باتری در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اپل توی عمر باتری واقعا خوب کار کرده چند سالیه
و آیفون ۱۳ حتما گزینه شاخی خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)