حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۲ اپل را چطور ببینیم؟

هفته گذشته برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی آیفون ۱۲ رسما مشخص شد و ۲۲ مهر ۹۹ خواهد بود. امروز روز موعود است و شاید بپرسید که پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۲ اپل را چطور ببینیم. این مراسم امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۲

هر پاییز و دقیق مثل ساعت، یک سری جدید آیفون جدید به دنیا می آید. اپل همه ما را دعوت می کند تا برای رونمایی بزرگ، به مدیران خود در پردیس شرکت در کوپرتینو ، کالیفرنیا بپیوندیم. تراشه سفارشی جدید دوربین “بهتر از همیشه” و طراحی مجدد آیفون ۵ طوری با پخ های براق و جذاب.

طرح مفهومی آیفون ۱۲

طرح مفهومی آیفون ۱۲

اگر به نظر می رسد که شما یک مراسم معرفی سخت افزار جدید اپل را تماشا کرده اید، به این دلیل است که این کار را کرده اید! بله، اواسط شهریور بود که یک جفت ساعت اپل جدید، یک جفت iPad و راه اندازی بسته خدمات Apple One برای ما به ارمغان آورد و اخبار آیفون برای مراسم آینده موکول شد.

این چیزی است که امروز خواهیم دید. زمزمه برخی دیگر از محصولات شایعه شده از تابستان در اخبار پخش می شود. هنگامی که چند مورد انتظار کاربران – مانند برخی از هدفون های روی گوشی ایرپادر استودیو شایعه شده یا بلندگوی HomePod که به تازگی اصلاح شده است – در رویداد ماه سپتامبر ظاهر نشدند، آنها به سرعت وارد لیست خواسته های رویداد مهر ماه شدند.

رونمایی آیفون اپل به صورت حتمی در جریان مستقیم قرار خواهد گرفت، بنابراین هر کسی می تواند منتظر آن باشد. ما باید با اطلاعاتی که از پیش منتشر شده آشنا شویم که مدیران اپل در محصولات جدید به ما نشان خواهند داد. هیچ مخاطبی وجود نخواهد داشت، فقط شما و شاید دوستانتان که در حین همه گیری کرونا در خانه یا محل کار هستید.

ارائه اپل از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود و می توانید آن را در اینجا به تماشای بنشینید. همچنین می توانید جریان را در وب سایت اپل  در برنامه Apple TV یا در کانال YouTube شرکت مشاهده کنید.

من اینجا پخش زنده یوتیوب و وب سایت اپل را برای شما قرار می دهم:

۱- پخش زنده از یوتیوب

۲- پخش زنده از وب سایت اپل

برای تماشای مراسم از وب سایت اپل اینجا کلیک کنید.

ما توصیه می کنیم که این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید و خودتان فضا را تجربه کنید. ما هم در صفحه اول به سرعت به پوشش اخبار و اطلاعات مورد نیاز شما خواهیم پرداخت. برای معرفی آیفون های چهارگانه جدید خانواده آیفون ۱۲ هیجان زده هستید؟

اگر دوست دارید درباره آیفون های در پیش، اطلاعات بیشتر داشته باشید، اجازه بدهید یادآوری برخی شایعات را اینجا داشته باشیم:

خبرچین چینی Kang که با درزهای گذشته خود شهرت زیادی دارد و مهر تأیید را ازIceUniverse گرفت و یک پست مفصل را با تمام جزئیات اصلی آیفون ۱۲ از جمله قیمت گذاری و در دسترس بودن جمع آوری کرد.

انتظار می رود چهار گوشی با آیفون ۱۲ مینی سطح ابتدایی با قیمت 649 یا 699 دلار آغاز شود. مقرون به صرفه ترین گوشی جدید اپل از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی برخوردار خواهد بود. ما همچنین آیفون 12 و 12 پرو معمولی را با صفحه نمایش 6.1 اینچی آنها و همچنین آیفون 12 پرو مکس با 6.7 اینچ داریم.

تمام مدل های جدید دارای نمایشگرهای Super Retina XDR هستند که از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. ما گمان می کنیم این جدیدترین شیشه ویکتوس کورنینگ باشد، اگرچه این منبع اشاره ای به آن نمی کند. مانند بقیه اعضا، آیفون ۱۲ سطح ابتدایی از قابلیت اتصال 5G برخوردار خواهد بود اما فقط مدلهای ایالات متحده از استاندارد سریعتر mmWave پشتیبانی می کنند. اپل Smart Data Mode را ارائه می دهد که بین 4G و 5G براساس پهنای باند برنامه تغییر می کند و هدف آن حفظ عمر باتری است.

آیفون جدید

آیفون جدید (طرح مفهومی)

از نظر دوربین، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ ساده دارای یک دوربین دوگانه با ترکیبی منظم با زاویه دید عادی و فوق عریض با دیافراگم f/1.6 هستند. مدل های Pro دارای دوربین های عریض، فوق عریض و تله و همچنین یک سنسور LiDAR هستند. دوربین تله در آیفون ۱۲ پرو با 52 برابر بزرگنمایی دیجیتال و 4 برابر بزرگنمایی نوری در حالی که مدل مکس آن را تا 65 میلی متر با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر افزایش می دهد.

همچنین گزارش شده است که مدل Max دارای یک سنسور 47٪ بزرگتر با اندازه پیکسل های 1.7μm پیکسل است. هر چهار تلفن باید با Deep Fusion ، Smart HDR 3 و حالت شب بهبود یافته ارائه شوند. همچنین گزارش شده است که همه مدل ها با قابلیت ضبط فیلم Dolby Vision HDR ارائه می شوند.

اپل شارژ مجدد Magsafe را بازگرداند، این بار به صورت بی سیم و با سرعت 15W خواهد بود. با توجه به درز اطلاعات گذشته، تمام مدل های جدید آیفون از طریق یک شارژر اختصاصی که از طریق آهن ربا به پشت تلفن متصل می شود، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

قیمت نسل جدید آیفون از 699 دلار برای 12 mini و 799 دلار برای وانیل 12 شروع می شود ، هر دو با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این دو گزینه ارتقا 128 و 256 گیگابایتی را دریافت می کنند و در رنگ های سیاه ، سفید ، قرمز ، آبی و سبز ارائه می شوند.

آیفون ۱۲ پرو با قیمت 999 دلار و آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت 1099 دلار آغاز می شود. آنها با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت مدل پایه ارسال می شوند اگرچه گزینه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز دریافت خواهید کرد. رنگ ها محدود به طلایی ، نقره ای ، گرافیتی و آبی سرمه ای است.

انتظار می رود آیفون مینی یک ماه پس از معرفی وارد بازار شود در حالی که آیفون 12 در کنار 12 پرو ده روز پس از معرفی به فروش برسد. فروش آیفون ۱۲ پرو مکس در ۳۰ آبان ۹۹ آغاز خواهد شد. اینها همه تاریخ راه اندازی ایالات متحده است، اگرچه بیشتر بازارهای بزرگ احتمالاً از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند.

این ارایه تدریجی مشخصا به اپل کمک می کند تا اخبار را پیرامون ۴ مدل خود گرم نگاه دارد و البته به مشکل پیش آمده از بابت همه گیری رسیدگی کند. همچنین انتظار می رود اپل جدید HomePod Mini خود را با ابعاد 8.4 سانتی متر، چیپست S5 و برچسب 99 دلاری معرفی کند. فروش باید از 16 نوامبر آغاز شود.

تراشه اپل B14 برای آیفون ۱۲ مینی

آیفون 12 مینی با تراشه اپل B14 ارائه خواهد شد؟

انتظار می رود در مراسم ویژه اپل که در هفته های آینده برای معرفی محصولات جدید این شرکت به صورت مجازی برگزار می‌شود چهار آیفون جدید از سری آیفون 12 معرفی شوند. یک آیفون 5.4 اینچی، دو محصول 6.1 اینچی و یک غول 6.7 اینچی در راه‌اند و طبق آخرین اطلاعات فاش شده کوچک‌ترین محصول امسال که از صفحه نمایش 5.4 اینچی بهره می‌برد، برخلاف انتظارات سابق به جای نام ساده آیفون 12 با نام آیفون 12 مینی همراه می‌شود.

در دو سال گذشته مدل های ارزان تر آیفون مانند آیفون XR و 11 از همان پردازنده ای استفاده می‌کردند که در مدل های گران‌تر تعبیه شده بود اما مثل اینکه قرار است امسال این رویه تغییر کند. طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده در توییتر منتشر کرده آیفون ارزان قیمت امسال اپل از چیپ ضعیف تری نسبت دیگر اعضای خانواده اش با نام اپل B14 بهره می‌برد که خبر ناخوشایندی برای طرف‌داران این شرکت کوپرتینویی است. این اطلاعات پیش از مراسم پیشین اپل که در آن آیپد های جدید با چیپ A14 Bionic معرفی شدند، منتشر شد.

با توجه به اینکه خبری از این پردازنده ضعیف تر در مراسم آیپد ها نبود، حدس می‌زنیم که این چیپست برای محصولی در نظر گرفته شده که هنوز خبری از آن نداریم. احتمال می‌رود که آیفون 12 مینی میزبان این پردازنده جدید باشد و یا شاید برای آیفون SE2 پلاس. از آنجایی که قیمت پیش بینی شده برای آیفون 12 مینی حدود 650 دلار است دور از انتظار نیست که اپل از این پردازنده در این آیفون استفاده کند. البته این قیمت پایین ممکن است خبر از حذف 5G از این گوشی می دهد که باز هم موجب تنزل جایگاه این دستگاه نسبت دیگر اعضای سری آیفون 12 می‌شود.

با توجه به بنچمارک ها و تست هایی که بر روی A14 Bionic انجام شده، این پردازنده رشد ناچیزی نسبت به مدل گذشته داشته است که حالا با انتشار اطلاعات B14 می‌توان پیش‌بینی کرد این پردازنده ضعیف تر سرعت و قدرتی هم سطح با پردازنده A13 داشته باشد.

تفاوت زیاد بین آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

تفاوت آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ پرو قابل توجه خواهد بود

کانال یوتیوب EverythingApplePro با خبرچین معروف Max Weinbach همکاری کرد تا چند جزئیات بیشتر در مورد گوشی های آینده را منتشر کند، خبر بزرگ این است که مدل آیفون ۱۲ پرو مکس به وضوح از بهترین نمایشگر و دوربین در خانواده آیفون ۱۲ برخوردار خواهد بود. البته که به جز این هم انتظار نمی رفت.

آنچه این نکته را قابل توجه می کند این است که آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس کم و بیش یک دستگاه بودند، فقط یکی از آنها دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و دیگری دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بود. این بار، به نظر می رسد اپل به تنهایی مدل بزرگتر را بهتر به تصویر می کشد.

این درز نشان می دهد که برخی از پیشرفته ترین نسخه های به روز شده که طی چند هفته اخیر شنیده ایم مانند نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حسگر LiDAR قرار است در انحصار مدل آیفون ۱۲ پرو مکس باشد.

این افشاگری ها متناسب با برخی از گزارش های ضد و نقیض پیرامون آیفون ۱۲ است. بحث های زیادی پیرامون اینکه آیا اپل واقعا صفحات نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ماژول های اسکنر LiDAR را به موقع آماده می کند وجود دارد.

اگر واقعا این ویژگی ها منحصر به آیفون ۱۲ پرو مکس باشد، این با چیز دیگری که شنیده ایم جور در می آید: بزرگترین و گرانترین آیفون، بهترین آیفونی است که به فروش می رسد.

ما گوشزد کرده ایم که اپل در ۲۲ مهر ۹۹ طیف وسیعی از آیفون ۱۲ را به نمایش می گذارد، هرچند که هنوز رسمی نیست. در حالی که برخی از مدل ها احتمالا در آن هفته به فروش می رسند، برخی دیگر ممکن است تا ماه نوامبر برای خرید در دسترس نباشند.

علاوه بر نمایشگر بالقوه و به روزرسانی های دوربین که می تواند منحصر به آیفون ۱۲ پرو مکس باشد، انتظار می رود که سرعت پردازشی سال به سال افزایش یابد و تقریبا مطمئنا این سالی است که اپل قصد دارد 5G را به آیفون معرفی کند.

حافظه داخلی آیفون ۱۲

در حالی که ما هرگز به طور قطعی تا زمانی که اپل در رویداد آیفون خود به صحنه برود، اطلاعات دقیقی نداریم اما در این مرحله یک شرط بسیار آسان است که مجموعه جدید آیفون از دو مدل استاندارد تشکیل شود که آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهند بود. همچنین این جفت همراه با دو نسخه معمول “Pro” که انتظار می رود “آیفون ۱۲ پرو” و “آیفون ۱۲ پرو مکس” باشند، ارایه می شود. این مدل های پرو در عین حال با اندکی افزایش به 6.1 اینچ و 6.7 اینچ در مقایسه با پیشینیان 5.8 و 6.5 اینچی آنها در سری آیفون 11 پرو عرضه می شوند.

همچنین بسیار محتمل به نظر می رسد که برخلاف گزارش هایی که می گفتند احتمالا فقط در آیفون پرو لبه های تخت وجود دارد، هر چهار مدل از همان طرح لبه تخت جدیدی که سال گذشته در مورد آن شنیده ایم، برخوردار باشند. این یعنی طراحی با لبه های شبیه به آیفون ۵ که سال ها پیش دیده بودیم.

عکس های فاش شده از برچسب های قاب سیلیکونی اپل هفته گذشته هم نشان داد که اپل فقط یک قاب را متناسب با هر دو مدل 6.1 اینچی آیفون خود – آیفون 12 و آیفون 12 پرو – می فروشد که اگر دقیق باشد نشان می دهد که هر دو مدل ابعاد فیزیکی دقیقاً یکسانی دارند.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود مدل های آیفون ۱۲ پرو هنوز از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده کنند که یک LiDAR Scanner جدید اضافه می کند، اما این لزوماً به ابعاد متفاوت احتیاج ندارد، زیرا مدل های فعلی آیفون ۱۱ دارای همان برجستگی مربع دوربین هستند، بنابراین به نظر می رسد که آیفون ۱۲ نیز از آن پیروی کند.

آقای Jon Prosser که تاریخ ۲۲ مهر را به عنوان تاریخ عرضه آیفون های جدید عنوان کرده است، اکنون آنچه را که به اعتقاد او ظرفیت های جدید برای آیفون های جدید باید باشد، به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات نشان می دهد که مدل های استاندارد آیفون ۱۲ از حداقل ۶۴ گیگابایت شروع می شوند در حالی که ظرفیت آیفون ۱۲ پرو حداقل ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود

این در واقع با گفته Prosser در ماه مه، زمانی که او پیش بینی کرد همه مدل های جدید آیفون از ۱۲۸ گیگابایت شروع می شوند، در حالی که اپل ظرفیت 64 گیگابایتی را به طور کامل حذف می کند، در تضاد است. او توضیح می دهد که این اطلاعات از مدت ها قبل از شروع تولید به دست آمده است و مشخص نیست اینکه آیا اپل برنامه های خود را برای مدل های با ظرفیت بالاتر تغییر داده است.

در همین حین مارک مرموزتر (L0vetodream) که سابقه اثبات شده تری نسبت به Prosser دارد، در واقع پیش بینی کرده است که مدل های استاندارد آیفون از 64 گیگابایت شروع می شوند، فقط نسخه های Pro از 128 گیگابایت شروع می شوند.

طبق اطلاعات Prosser ، این بدان معنی است که آیفون 12 مینی و آیفون 12 در ظرفیت های 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس خواهند بود، در حالی که آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس با 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می شوند. یعنی که امسال هنوز آیفون 1 ترابایتی نخواهیم دید.

او همچنین تأیید می کند که “آیفون 12 مینی” “قطعاً نام نهایی بازاریابی” است – اگرچه دیگر واقعاً جای تردید نیست – و اضافه می کند که اپل در تاریخ ۱۴ مهر اولین محموله نهایی آیفون ۱۲ را ارسال خواهد کرد تا آنها ” برای معرفی ۲۲ مهر ۹۹ آماده هستم.

جالب اینکه ما هنوز یک تصویر واقعی از خانواده آیفون ۱۲ نداریم و این رازداری اپل و دوستانش تحسین برانگیز است.

حذف هندزفری و شارژر از جعبه آیفون ۱۲

آپدیت iOS 14.2 بتا به حذف هندزفری از جعبه آیفون ۱۲ اشاره دارد

سیستم عامل iOS دارای یک سلب مسئولیت برای قرار گرفتن در معرض فرکانس رادیویی در برنامه تنظیمات است که برخی هشدارهای ایمنی را در مورد نحوه استفاده از دستگاه و لوازم جانبی موجود در آن برای کاربر به ارمغان می آورد.

همانطور که توسط MacRumors اشاره شده است iOS 14.2 نسخه جدیدی از این پرونده را ارائه می دهد که فقط “هدفون” را به جای “هدفون عرضه شده” ذکر می کند، که نشان می دهد اپل در آستانه عرضه آیفون جدیدی است که با هندزفری درون جعبه نیست.

پیش از این عنوان شده بود که:

برای کاهش قرار گرفتن در معرض انرژی RF، از یک گزینه هندزفری مانند بلندگوی داخلی، هدفون های ارائه شده یا سایر لوازم جانبی مشابه استفاده کنید.

و اکنون، پس از به روزرسانی امروز:

 برای کاهش قرار گرفتن در معرض انرژی RF، از یک گزینه هندزفری مانند بلندگو داخلی، هدفون یا سایر لوازم جانبی مشابه استفاده کنید.

تحلیلگر مشهور Ming-Chi Kuo برای اولین بار عنوان کرد که اپل هندزفری را در جعبه آیفون ۱۲، برای افزایش فروش AirPod قرار ندهد، که بعدا توسط @L0vetodream هم تأیید شد، وی همچنین گفت که شارژر دیواری از جعبه برداشته خواهد شد. این منبع اعلام کرد که این نه تنها در مورد آیفون ۱۲ بلکه در سایر مدل های آیفون مانند آیفون SE نیز صدق خواهد کرد.

ساعت های هوشمند اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE به تازگی با شارژر را در جعبه عرضه نمی کنند، بلکه فقط با کابل USB ارائه می شوند. اپل در رویداد ماه سپتامبر خود این موضوع را به عنوان راهی برای محافظت از محیط زیست برجسته کرد و ادعا کرد که بیشتر کاربران از قبل یک شارژر سازگار دارند.

انتظار می رود آیفون ۱۲ در اواسط ماه اکتبر معرفی شود، اما مدل های گران قیمت آن ممکن است فقط در ماه نوامبر وارد فروشگاه ها شوند. آیفون های امسال با لبه های تخت دوباره طراحی می شوند و همه آنها از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.

قیمت آیفون ۱۲

قیمت خانواده آیفون ۱۲ لو رفت: از ۶۵۰ تا ۱۴۰۰

در ابتدا، ما یک منبع به نام a_rumors1111 داریم که ادعا می کند آیفون ۱۲ مینی 5.4 اینچی 649 دلار (تقریباً 500 پوند / 910 دلار استرالیا) با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 699 دلار (حدود 540 پوند / 975 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت و 799 دلار (تقریباً) 615 پوند / دلار آمریکا 1150 دلار) با 256 گیگابایت است.

در همین حال گفته می شود که آیفون ۱۲ استاندارد 6.1 اینچی (که برخی شایعات قبلی آن را آیفون 12 مکس خوانده بودند) 749 دلار (حدود 580 پوند / 1050 دلار استرالیا) با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 799 دلار (تقریبا 615 پوند / 115 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت و 899 دلار (حدود 695 پوند / 1255 دلار در استرالیا) با 256 گیگابایت خواهد بود.

با رفتن به مدل های Pro ، آنها ادعا می کنند که آیفون ۱۲ پرو از 999 دلار (تقریبا 770 پوند / 1400 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز می شود ، و با 1099 دلار (حدود 850 پوند / 1،535 دلار استرالیا) با 256 گیگابایت و 1299 دلار برای مدل 512 گیگابایت ارایه می شود.

سرانجام ، آیفون ۱۲ پرو مکس اگر بخواهید با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، ۱۰۹۹ دلار (تقریباً 925 پوند / 1675 دلار استرالیا) با 256 گیگابایت  ۱۱۹۹ دلار و مدل 512 گیگابایت 1399 دلار (تقریباً 1080 پوند / هزار و 955 دلار آمریکا) داشته باشید.

تصویر زیر خیلی راحت تر خطوط بالا را مشخص می کند:

با این حال ،iAppleTimes (یک خبرچین دیگر) پاسخ داد که با قیمت گذاری Pro موافق است، اما گفت که قیمت آیفون 12 مینی و آیفون 12 اشتباه است ، به نظر می رسد هر فضای ذخیره سازی 50 دلار (تقریبا 40 پوند / 70 دلار استرالیا) بیش از ادعاهای @ a_rumors1111 است.

شایان ذکر است که هیچ یک از این منابع دارای باسابقه نیستند، بنابراین ما می توانیم هر دو ادعا را خیلی جدی نگیریم اما هر دو مجموعه قیمت ها تقریباً مطابق با مواردی است که قبلاً شنیده ایم ، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که قیمت گذاری در این نوع مناطق انجام شود – به ویژه برای آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس ، زیرا این دو منبع در مورد یکدیگر توافق دارند.

رنگ های آیفون ۱۲ 

 

رنگ های آیفون ۱۲ تنوع خوبی خواهند داشت

اپل ظاهرا به رنگ بنفش به عنوان افزودنی جدید به پالت رنگ برای مدلهای ارزان قیمت آن زمان نگاه می کرد. آیفون ۱۲ ممکن است همان رنگ آیپد ایر جدید را داشته باشد.

توییت های اخیر منتشر شده از طرف Max Weinbach همچنین حاکی از آن است که گزینه های رنگ نارنجی و آبی روی کارت ها است.

این همچنین توسط گزارش قبلی پشتیبانی می شود که رنگ های آیفون ۱۲ مینی شامل سیاه، سفید، مرجانی، آبی، قرمز و زرد است.

با این حال داده های یک خرده فروش این گزارش ها را رد می کند و نشان می دهد که آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ در گزینه های سبز ، آبی ، طلایی ، نقره ای و خاکستری ارائه می شوند. اینها همچنین گزینه های رنگی برای iPad Air 4 جدید است.

همین خرده فروش همچنین می گوید که آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس در رنگ های خاکستری ، طلایی و نقره ای عرضه می شوند. قبلاً شنیده بودیم که گزینه طلایی مخلوط شده است و مدلهای Pro در رنگهای سیاه، سفید و نقره ای در دسترس خواهند بود.

اگرچه به نظر می رسد در مورد رنگ بندی برخی از سردرگمی ها وجود دارد، اما چیزی که می توان از این گزارش ها دریافت این است که مدل های پایه در رنگ های بیشتری نسبت به مدل های Pro در دسترس خواهند بود.

خوشبختانه در مورد گزینه های ذخیره سازی اتفاق نظر بیشتری وجود دارد. از نظر اکثر منابع ، آیفون 12 مینی و آیفون 12 در 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه می شوند. طبق گزارشات ، فضای ذخیره سازی برای مدل های Pro از 128 گیگابایت شروع می شود و نسخه های حداکثری 512 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

با نام و یاد پروردگار😜😂( هاهاها بی‌مزه 😐😕)

V800B

ب نظرم اپل
سه ایراد هست
یکی مقدار حجم باتری
هرچقدر پردازنده بخاد بهینه باشه بازم دلیلی نیس بخاد اینقدر حجم کم بزاره
ک این ایراده و ی جورای حتی ضعف
مورد بعدی مقدار کم رم
توقع دارم تو دو نسخه بالاتر حداقل رم ۸ میزاشت و در گوشی پایین تر نسخه ۶ رم
مورد بعدی سنسور های دوربین که میطلبید حداقل نسخه آخری رو با مگاپیکسل بالاتر عرضه کنه
منظورم ۱۰۸ این چیزا نیس
۴۸ ب گمونم کافی باشه
هرچند مورد اخری باید ببینم چیکار کرده شاید ایندفعه ی تکونی داده ب خودش
کلی بخام بگم باتری فاکتور بگیرم حس خوبی بهشون دارم

Milad7

و انتظارها به پایان میرسد…. 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)