حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۵.۱ و پایان تعهدات آپدیت اندروید ۱۰ این شرکت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

ساعاتی پس از انتشار نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ رسمی برای گوشی های هوشمند نوکیا، HMD Global با ارائه آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۵.۱ نقشه راه چشمگیر آپدیت اندروید ۱۰ خود را تکمیل کرده است.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۵.۱

نوکیا ۵.۱ رسما ۲ سال و نیم پیش معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۸ به بازار عرضه شد و حالا آپدیت اندروید ۱۰ خود را می گیرد. این دستگاه جز آخری موج دستگاه های بدون ناچ نوکیا بود.

نوکیا 5.1

نوکیا 5.1

این به روز رسانی ویژگی های مختلفی از جمله حالت تاریک و پاسخ هوشمند را برای برنامه های پیام رسانی معرفی می کند. دارندگان نوکیا ۵.۱ همچنین می توانند موقعیت مکانی و حریم خصوصی را نیز افزایش دهند.

HMD Global برای اطمینان از رواج روان، به روزرسانی را به صورت مرحله ای ارسال می کند. اولین مورد شامل ارمنستان، آذربایجان ، بلاروس ، گرجستان ، هند ، قزاقستان ، مغولستان ، اوکراین و ازبکستان است.

حدود 10٪ از کاربران در این بازارها امروز به روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می کنند و تا یکشنبه ، 11 اکتبر ، این تعداد به 50٪ خواهد رسید. گروه باقیمانده کاربران آن را تا سه شنبه ، 13 اکتبر دریافت می کنند.

با این حال، این جدول زمانی برای افراد در هند اعمال نمی شود. در آنجا، کاربران نوکیا 5.1 در مسیر دریافت به روزرسانی حداکثر تا 29 اکتبر هستند.

هنوز درمورد زمان دریافت Android 10 توسط کاربران نوکیا 5.1 در بازارهای دیگر خبری وجود ندارد، اما باید بلافاصله پس از اتمام نسخه اول هفته آینده ، موج دوم بروزرسانی ها دنبال شود.

شما نوکیا ۵.۱ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فقط آپدیت دهیش خوبه

Milad7

همونم خوب نیست!!!

Mohammadreza

نوکیا در آپدیت دهی عملکرد خوبی داره

Milad7

گود بای نوکیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)