حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۲ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، نوکیا

نوکیا ۷.۲ میان رده جذابی از HMD است که شش ماه رسما معرفی شد. امروز خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه داریم چرا که آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۲ رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۱۰ برای Nokia 7.2 صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۲

البته نوکیا ۷.۲ همانند اغلب گوشی‌های دیگر نوکیا که در برنامه Android One ارایه شده است، می‌بایست آپدیت‌های جدید اندروید را بدون دردسر و تأخیر دریافت کند، اما در عمل چنین نیست و شش ماه از عرضه اندروید ۱۰ می‌گذرد و گوشی‌های زیادی این آپدیت را دریافت کرده‌اند که حتی عضو برنامه Android One هم نیستند. البته باید در نظر داشته باشید که زمان عرضه نوکیا ۷.۲ چون جدیدتر بوده این تاخیر منطقی است.

آپدیت اندروید ۱۰ برای Nokia 7.2 تحت نگارش نرم افزاری 2.250 منتشر شده و از آنجایی که تقریباً نسخه دست نخورده اندروید ۱۰ است، کاربران تا حد زیادی تمامی قابلیت‌ها و امکانات جدید موجود در این نسخه از اندروید را دریافت می‌کنند. همچنین وصله‌های امنیتی ماه گذشته میلادی نصب می‌شود.

این گوشی هوشمند شرکت نوکیا به دوربین اصلی سه گانه در یک المان دایره ای شکل مجهز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دو سنسور دیگر این دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی بوده که به ترتیب به عنوان فوق عریض و تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد. در جلوی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی درون ناچ قطره طور قرار گرفته است.

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۷.۲ مشخص شد: همرده گلکسی ای ۵۰

شرکت HMD Global برای این Nokia 7.2 یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته است. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ تامین می شود.

نوکیا ۷.۲ به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و در دو نسخه با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. قیمت نوکیا 7.2 در نسخه پایه برابر با 300 یورو است.

شما نوکیا ۷.۲ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

آپدیت گیری گوشی های اندروید وان رو دوست دارم

yasin.kh

فعلا به نوکیا سابق نرسیده ولی داره تلاششو میکنه تا بتونه توجه ها رو جلب کنه و همون کیفیت رو ارائه بده🙂

Milad7

یکی از دوستان آپدیت را دانلود کرده اما وسط کار استوپش کرده. الان میگه ادامه آپدیت انجام نمیشه و پیغام میاد گوشی آپدیت هست.راه کار چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)