حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۱۰ نسخه Go Edition برای نوکیا ۱ پلاس رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

یک سال و دو ماه از ارایه نوکیا ۱ پلاس با اندروید ۹ گو و قیمت ۹۹ دلار می گذرد. این گوشی اقتصادی نوکیا فراموش نشده و امروز آپدیت اندورید ۱۰ نسخه Go Edition برای نوکیا ۱ پلاس رسما ارایه شد.

آپدیت اندورید ۱۰ نسخه Go Edition برای نوکیا ۱ پلاس

فنلاندی ها در HMD Global همچنان به وعده های خود عمل می کنند. اوایل این هفته، گوشی هوشمند دیگر نوکیا با قیمت مناسب، بروزرسانی بسیار مورد انتظار اندروید ۱۰ را دریافت کرد. این بار نوکیا ۱ پلاسِ بسیار ارزان است که به روزرسانی شده است، اگرچه همه این هفته قادر به دریافت این نسخه نیستند.

نوکیا ۱ پلاس یک تلفن هوشمند ارزان قیمت با هدف بازارهای نوظهور است ، بنابراین منطقی است که HMD Global بخواهد از ابتدا در این کشورها به روز رسانی را ارایه کند. این بدان معناست که تنها اگر در یکی از این کشورها زندگی کنید، می توانید Nokia 1 Plus خود را به Android 10 Go Edition ارتقا دهید:

بحرین ، بنگلادش ، مصر ، ایران ، عراق ، اردن ، کویت ، لبنان ، لیبی ، مالزی ، مراکش ، عمان ، پاکستان ، قطر ، عربستان سعودی ، سری لانکا ، تونس ، امارات و یمن.

آپدیت اندورید ۱۰ نسخه Go Edition برای نوکیا ۱ پلاس

آپدیت اندورید ۱۰ نسخه Go Edition برای نوکیا ۱ پلاس

طبق گفته HMD نیمی از کاربران نوکیا ۱ پلاس در آن بازارها حداکثر تا فردا به روزرسانی دریافت می کنند، در حالی که بقیه باید آن را تا دوشنبه دریافت کنند.

HMD Global از دو ماه پیش اعلام کرد که چهارده تلفن هوشمند نوکیا تا پایان چارک دوم سال ۲۰۲۰ به اندروید ۱۰ ارتقا خواهند یافت. بیشتر آنها قبلا بروزرسانی را دریافت کرده اند، که با توجه به اینکه همه دستگاه های میان رده یا پایین هستند ، یک دستاورد خوب است.

نظر شما چیست؟ عملکرد نوکیا در ارایه آپدیت را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم نکیا

Milad7

چقدر حاشیه داره…

Milad7

کلا آپدیت گوشی های نوکیا در ایران یکم دردسر ساز هست….

bh974

حجم اپدیت 840 مگ بود راحتم اپدیت شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)