حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، نوکیا

نوکیا هم مانند دیگر برندهای اندرویدی در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۰ را برای دستگاه های مختلف خود ارایه می کند. اگر به یاد داشته باشید حدود ۵ ماه پیش بود که نوکیا ۲.۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، چیپست مدیاتک هلیو A22 و اندروید وان نسخه ۹ رسما معرفی شد. این دستگاه اقتصادی HMD که با تمرکز روی عمر باتری خوب معرفی شده است حالا امروز به جدیدترین نسخه اندروید موجود در بازار به روز می شود. آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳ رسما ارایه شده که ویژگی های جذابی را به آن اضافه می کند.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳

امروز HMD Global از آغاز عرضه اندروید ۱۰ برای نوکیا ۲.۳ خبر داد و آن را یازدهمین گوشی با جدیدترین نسخه سیستم عامل در کارنامه خود ساخت. این آپدیت ژست ناوبری جدید، پاسخ هوشمند و کنترل حریم خصوصی بهبود یافته را به همراه دارد.

در گزارشی مطبوعاتی HMD گفت كه تلفن های نوكیا سریعترین نسخه جدیدترین نرم افزار را به نقل از آنالیز Counterpoint دریافت كرده اند. با پیوستن نوکیا 2.3 به خانواده Android 10 اکنون صاحبان تلفن های هوشمند قادر خواهند بود از ویژگی هایی مانند Family Link استفاده کنند که به والدین اجازه می دهد استفاده از دستگاه را محدود کنند یا Focus Mode که برنامه های پراستفاده را محدود می کند، اگرچه این برنامه هنوز در Beta وجود دارد.

این آپدیت به صورت OTA به تلفن های هوشمند نوکیا ۲.۳ می رسد. اگر نوتیفیکیشنی  درباره این آپدیت دریافت نکرده اید، همیشه می توانید به صورت دستی از طریق منوی تنظیمات آن را بررسی کنید.

همانطور که در اسکرین شات زیر از آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳ مشاهده می کنید، این به‌روزرسانی با حجم ۱.۱ گیگابایت ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۳

همچنین وصله امنیتی ماه مارس را عرضه می کند. در توضیحات آپدیت اندورید ۱۰ برای Nokia 2.3 آمده که حالت تیره نیز به این دستگاه اضافه می شود. هر چند نمایشگر OLED نیست ولی برای استفاده شب و مکان‌هایی با نور کم می تواند خیلی کارا باشد.

اگر به یاد داشته باشید جنس بدنه این دستگاه پلاستیک است. در قاب جلویی آن نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 720p با ناچ قطره طور قرار گرفته است که میزبان دوربین سلفی آن می‌باشد. در لبه کناری دستگاه کلیدی اختصاصی برای Google Assistant در نظر گرفته شده است. قسمت پشت دستگاه دارای بافت نانویی سه‌بعدی است و برای قرار گرفتن بهتر در دست ساختاری راه‌راه دارد. نوکیا ۲.۳ در رنگ‌های سبز روشن، ذغالی و خالی به بازار عرضه خواهد شد.

چیپست مدیاتک هلیو A22 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته حافظه داخلی قابل افزایش می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر نوکیا 2.3 می‌توان به سیم‌کارت دوگانه،  Wi-Fi 802.11n، بلوتوث 5.0، شیار میکروUSB، جک هدفون و رادیو FM اشاره کرد.

نوکیا ۲.۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، چیپست مدیاتک هلیو A22 و اندروید وان نسخه ۹ رسما معرفی شد

در قاب پشتی Nokia 2.3 دوربین دوگانه تعبیه شده است. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراه شده است. دوربین سلفی دستگاه هم 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 بوده و از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۲.۳ از یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و نوکیا ادعا کرده است که این باتری می‌تواند تا 2 روز شارژ نگه دارد. متأسفانه این گوشی میان‌رده از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و دستگاه تنها با یک شارژر 5 واتی درون جعبه عرضه می‌شود. مانند دیگر گوشی‌های اندرویدی نوکیا، Nokia 2.3 نیز با Android One روانه بازار می‌شود. HMD وعده ۲ سال آپدیت اندروید و ۳ سال آپدیت امنیتی ماهانه برای این گوشی را داده است.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت نوکیا چیست؟ شما نوکیا ۲.۳ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن برای شما هم ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نوکیا رسما اندروید خام را ارائه میده…. خب چه کاریه طرف کاستوم رام میزنه!

bh974

عکس تیتر نوکیا 2.2 ئه اشتباه گذاشتید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)