حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۸ سیروکو رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

دو سال و تقریبا دو ماه پیش بود که نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) رسما معرفی شد. این دستگاه مجهز به اندروید ۸ بود و کمتر از یک سال از عرضه اش، آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ سیروکو رسما ارایه شد. حالا نوبت به دریافت دومین آپدیت اساسی دستگاه است و آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۸ سیروکو رسما عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۸ سیروکو

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۸ سیروکو

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۸ سیروکو

شرکت HMD Global به دلیل تعهد خود در ارائه به روزرسانی های اندرویدی برای تمام تلفن های هوشمند خود بسیار شناخته شده است. همه ما می دانیم که اکثر آنها بخشی از پروژه Android One هستند که اساساً این شرکت را ملزم به پشتیبانی از دو سال بروزرسانی اندرویدی می کند.

با این حال ما باید به HMD احترام بگذاریم که این آپدیت ها را در مدت زمان کوتاهی تحویل می دهد. به عنوان مثال شیائومی فقط چند دستگاه اندرویدی One دارد و در ارائه اندروید ۱۰ برای جدیدترین دستگاه سریع نیست. امروز، HMD Global برای اولین دستگاه پرچمدار واقعی خود “نوکیا ۸ سیروکو” آپدیت اندروید ۱۰ را به بازار عرضه می کند.

طبق انتظار و عملکرد Nokia وقتی نوکیا ۸ سیروکو به بازار آمد، بهترین پرچمدار بازار نبود. با این حال، این هنوز نمایانگر اولین قدم شرکت در این طیف رقابتی دستگاه های پریمیوم است. نوکیا ۸ سیروکو در ابتدا با اندروید ۸ عرضه شد و بعدا بروزرسانی اندورید ۹ را دریافت کرد. اکنون این گوشی دومین آپدیت مهم خود را برای اندروید ۱۰ دریافت کرده است که ممکن است آخرین نسخه جدید بروزرسانی اندرویدی باشد که تلفن دریافت خواهد کرد. البته وصله‌های امنیتی ممکن است ارایه شوند که احتمالا هر چندماه ارایه می شوند.

نوکیا ۸ سیروکو

نوکیا ۸ سیروکو

نسخه رسمی اندروید ۱۰ تنها چند روز پس از لو رفتن سیستم عامل در وب، در رام های غیر رسمی منتشر می شود. این بدان معناست که اگر شما به اندازه کافی صبور بوده اید که به سراغ نصب غیررسمی اندروید ۱۰ روی نوکیا ۸ سیروکو خود نرفته‌اید، اکنون به روزرسانی رسمی OTA در اختیار شماست. نسخه جدید همچنین به روز تر از آن رام های کاستوم است و دارای پچ امنیتی ماه جاری میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰ است.

طبق گفته این شرکت، این بروزرسانی تا ۴ اردیبهشت در 43 منطقه به کاربران خواهد رسید. این آپدیت به حجم ۱.۴ گیگابایت ارایه می شود و حالت تاریک System-Wide ، کنترل دسترسی ها به صورت بهتر و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

شما نوکیا ۸ سیروکو دارد؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

خیلی دوست دارم اندروید وان رو تجربه کنم ولی متاسفانه توی این مورد قدرت ریسک پذیریم کم هست

bh974

واقعا خوبه اندروید وان یادمه دو سال پیش واقعا هیجان زده بودم موقع کار با نوکیا 6 تجربه نزدیک کار با پیکسل بود😁😁

Milad7

اصلا گوشی موفقی نبود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)