حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداقل حافظه داخلی آیفون ۱۲ همچنان ۶۴ گیگابایت است، مدل پرو ۱۲۸ گیگابایت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

یک نکته نهفته در سیاست اپل وجود دارد و آن انتخاب حداقل حافظه داخلی است. این شرکت را ابدا نمی توان یک نمونه سخاوتمند دانست و همیشه از نظر قیمتی یا به عبارت صحیح تر، ارزش خرید رقابتی را از آن شاهد نیستیم. به نظر می رسد سال ۲۰۲۰ (یا به عبارت بهتر ۲۰۲۱) هم تفاوتی با دیگر سال ها نداشته باشد. گفته می شود که حافظه داخلی آیفون ۱۲ همچنان ۶۴ گیگابایت است اما مدل پرو ۱۲۸ گیگابایت را ارایه خواهد کرد.

حداقل حافظه داخلی آیفون ۱۲

با نزدیک شدن به اولین نمایش بزرگ انتظار می رود اوایل ماه جاری، سری جدید آیفون ۱۲ در حال شکل گیری باشد و اکنون مجموعه ای از گزارش های جدید برخی از مشخصات ویژه ای را نشان می دهد که اپل مدل های جدید را در آن ارائه می دهد. این بار نوبت به حداقل حافظه داخلی است.

در حالی که ما هرگز به طور قطعی تا زمانی که اپل در رویداد آیفون خود به صحنه برود، اطلاعات دقیقی نداریم اما در این مرحله یک شرط بسیار آسان است که مجموعه جدید آیفون از دو مدل استاندارد تشکیل شود که آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهند بود. همچنین این جفت همراه با دو نسخه معمول “Pro” که انتظار می رود “آیفون ۱۲ پرو” و “آیفون ۱۲ پرو مکس” باشند، ارایه می شود. این مدل های پرو در عین حال با اندکی افزایش به 6.1 اینچ و 6.7 اینچ در مقایسه با پیشینیان 5.8 و 6.5 اینچی آنها در سری آیفون 11 پرو عرضه می شوند.

نام آیفون ۱۲ مینی دوباره تایید شد

همچنین بسیار محتمل به نظر می رسد که برخلاف گزارش هایی که می گفتند احتمالا فقط در آیفون پرو لبه های تخت وجود دارد، هر چهار مدل از همان طرح لبه تخت جدیدی که سال گذشته در مورد آن شنیده ایم، برخوردار باشند. این یعنی طراحی با لبه های شبیه به آیفون ۵ که سال ها پیش دیده بودیم.

عکس های فاش شده از برچسب های قاب سیلیکونی اپل هفته گذشته هم نشان داد که اپل فقط یک قاب را متناسب با هر دو مدل 6.1 اینچی آیفون خود – آیفون 12 و آیفون 12 پرو – می فروشد که اگر دقیق باشد نشان می دهد که هر دو مدل ابعاد فیزیکی دقیقاً یکسانی دارند.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود مدل های آیفون ۱۲ پرو هنوز از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده کنند که یک LiDAR Scanner جدید اضافه می کند، اما این لزوماً به ابعاد متفاوت احتیاج ندارد، زیرا مدل های فعلی آیفون ۱۱ دارای همان برجستگی مربع دوربین هستند، بنابراین به نظر می رسد که آیفون ۱۲ نیز از آن پیروی کند.

آقای Jon Prosser که تاریخ ۲۲ مهر را به عنوان تاریخ عرضه آیفون های جدید عنوان کرده است، اکنون آنچه را که به اعتقاد او ظرفیت های جدید برای آیفون های جدید باید باشد، به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات نشان می دهد که مدل های استاندارد آیفون ۱۲ از حداقل ۶۴ گیگابایت شروع می شوند در حالی که ظرفیت آیفون ۱۲ پرو حداقل ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود

این در واقع با گفته Prosser در ماه مه، زمانی که او پیش بینی کرد همه مدل های جدید آیفون از ۱۲۸ گیگابایت شروع می شوند، در حالی که اپل ظرفیت 64 گیگابایتی را به طور کامل حذف می کند، در تضاد است. او توضیح می دهد که این اطلاعات از مدت ها قبل از شروع تولید به دست آمده است و مشخص نیست اینکه آیا اپل برنامه های خود را برای مدل های با ظرفیت بالاتر تغییر داده است.

در همین حین مارک مرموزتر (L0vetodream) که سابقه اثبات شده تری نسبت به Prosser دارد، در واقع پیش بینی کرده است که مدل های استاندارد آیفون از 64 گیگابایت شروع می شوند، فقط نسخه های Pro از 128 گیگابایت شروع می شوند.

طبق اطلاعات Prosser ، این بدان معنی است که آیفون 12 مینی و آیفون 12 در ظرفیت های 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس خواهند بود، در حالی که آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس با 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می شوند. یعنی که امسال هنوز آیفون 1 ترابایتی نخواهیم دید.

او همچنین تأیید می کند که “آیفون 12 مینی” “قطعاً نام نهایی بازاریابی” است – اگرچه دیگر واقعاً جای تردید نیست – و اضافه می کند که اپل در تاریخ ۱۴ مهر اولین محموله نهایی آیفون ۱۲ را ارسال خواهد کرد تا آنها ” برای معرفی ۲۲ مهر ۹۹ آماده هستم.

جالب اینکه ما هنوز یک تصویر واقعی از خانواده آیفون ۱۲ نداریم و این رازداری اپل و دوستانش تحسین برانگیز است.

نظر شما چیست؟ این خساست اپل در حداقل حافظه داخلی را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

واقعا دیگه ۶۴ خیلی کمه و باید حتما از ۱۲۸ گیگ شروع میکرد

Mahdi

سال بعد واسه کم کردن قیمت دوربین حذف میکنن

Milad7

برای گوشی های آیفون 64 گیگ معمولا کم میاد . 128 خیلی خوبه من خودم بعد از 5 ماه از 128 تا 70 گیگ خالی دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)