حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام آیفون ۱۲ مینی دوباره تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | اپل، شایعات

چندی پیش نام آیفون ۱۲ مینی را شنیدیم. در حالی که با کمی شک درباره آن صحبت می کردیم اما امروز با لو رفتن برچسب های قاب سیلیکونی خانواده آیفون ۱۲ می بینیم که نام و اندازه آن ها تایید می شود. به نظر می رسد که سال ۲۰۲۰ واقعا سالی است که آیفون مینی را شاهد خواهیم بود و این پیش بینی ساده را از من بپذیرید که پسوند Mini در دیگر برندها هم افزایش خواهد یافت.

آیفون ۱۲ مینی

انتظار می رود اپل در ماه اکتبر از سری جدید آیفون های خود رونمایی کند، زیرا به ویژه در رویداد ویژه هفته گذشته از معرفی آن ها چشم پوشی کرد. طی چند ماه گذشته، بیشتر مشخصات دستگاه های آینده به بیرون درز کرده است، از جمله اندازه صفحه نمایش 5.4 اینچ برای آیفون 12 ، 6.1 اینچ برای آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو و ​​6.7 اینچ برای آیفون 12 پرو مکس.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

هرچند که مشخص شد، این نام ها ممکن است اشتباه باشند، زیرا تصاویر جدیدی که توسط کاربر توییتر DuanRui به اشتراک گذاشته شده است (که توسط MacRumors مشاهده شده است) نشان می دهد که کوچکترین مدل آیفون ۱۲ ممکن است در واقع iPhone 12 mini نامیده شود. این تصویر برچسب های برچسب مخصوص قاب های سیلیکونی را برای هر یک از آیفون های جدید نشان می دهد و همچنین نشان می دهد که مدل های 6.1 اینچی آیفون 12 و آیفون 12 پرو خواهند بود که از طراحی قاب مشابه استفاده می کنند، در حالی که مدل 6.7 اینچی iPhone 12 Pro Max است.

کاربری که تصویر را به اشتراک گذاشته است در گذشته قابل اعتماد بوده است. در ماه آگوست، آنها تصویری از کتابچه راهنمای iPad Air جدید را به اشتراک گذاشتند که شامل ارجاع به طراحی تمام صفحه و Touch ID در دکمه پاور بود. هفته گذشته اپل دستگاه را معرفی کرد که هر دو این موارد درست بودند. همچنین نشت های دیگری نیز وجود دارد که به نام آیفون 12 مینی از منابع دیگر اشاره دارد.

اپل با استفاده از نام “mini” برای محصولات خود غریبه نیست، به طوری که خانواده های iPad و Mac اخیرا هر دو از این نام استفاده کرده اند ، اما این اولین باری است که این شرکت از آن برای iPhone استفاده می کند. با این حال ، این اولین بار است که اپل از زمان معرفی آیفون X در سال 2017 ، یک آیفون کاملاً جدید با صفحه نمایش بسیار کوچک می سازد، بنابراین این کار به گونه ای منطقی است. مطمئناً باید منتظر بمانیم تا اپل به طور رسمی دستگاه را اعلام کند تا مطمئن شوید.

نظر شما درباره نام های سری آیفون ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

فکر کنم با 600 دلار قیمت تو ایران قیمتش بشه 35 میلیون

The MTest MT

ینی چی؟!!!پس چرا اس 20 که خیلی بیشتره رو دیجی میده 25میل؟

SHREK

تو ایران دلار آیفون با دلار سامسونگ فرق داره سامسونگ حتی یکم پایین ترم هست ولی اپل خیلی بالاتره. الان se میده 19 میل

The MTest MT

بنظرت فن ادیشن 5جی 256/8 بیاد ایران چن در میاد؟؟اگر زیر 20 دراد خوب میشه
شاید بخرمش بدم نیومده ازش

SHREK

اگر دلار همین باشه احتمالش زیاده زیر 20 باشه

Auroro

سینا عطایی فلکس پای معرفی شد پوشش بدید ممنون

Auroro

“سینا عطایی”

خوشتیپ کی بودی تو

The MTest MT

حمید بن شد (دوباره)
درصورت ساخت اکانت جدید ای پی و ایمیلش پیگیری میشه و برخورد قانونی میشه باهاش
این بن شدنشم براساس حرف دوستم از طرف پلیس فتا به اقای عـ.طایی گفته شده

TheFreeCritic

خب خداروشکر
امیدوارم حمید هم به راه راست هدایت بشه و از ادبیات دیگه ای استفاده کنه

SHREK

به جای هم دهن شدن با این افراد باید اینطوری برخورد کرد که دیگه اینقد منم منم نکنن و به هرکی هرچی خواستن بگن. توی دیوار برام مورد اینطوری پیش امد، بعد از پی گیری با من تماس گرفتن گفتن 11 سالشه منم ولش کردم.

The MTest MT

تو دیوار یارو چیکار کرده دیگه🤣

SHREK

ساعتم گذاشته بودم برا فروش،دیدم یکی امد که من خریدارم و… بعد قیمت گفتم گفت زیاده شروع کرد فحش دادن و چت بست. واقعا فازشونو درک نمیکنم😂 بعدم دیدم اصلا بچست.

TheFreeCritic

😂😂😂

Auroro

دقیقا همین اتفاق برا منم افتاده بود

Auroro

اکثرشون همینطورن خب

Taha

آخیش راحت شدیم دم خودت و دوستت گرم😘🙏

Mahdi

ایول👌

Milad7

ماشالا مملکت گل و بلبل آیفون 11 با گارانتی 30 میلیون شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)