حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ اکسپریا ۵ مارک ۲ پس از عرضه آن ارایه می شود، رفرش ریت ۱۲۰ هزتر اکسپریا ۱ مارک ۲ پس از آپدیت اندروید ۱۱

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اندروید ۱۱، سونی

می دانیم که سونی Xperia 5 II با اندروید ۱۰ در لحظه عرضه ارایه می شود. البته این شرکت ژاپنی می گوید آپدیت اندروید ۱۱ اکسپریا ۵ مارک ۲ دقیقا پس ار عرضه آن ارایه می شود. این هم خبر خوبی است و خم خبر بد. خوب بودنش که پیداست اما بد بودنش این است که زمان عرضه آن احتمالا دیر است. اما خبر خوب تر اینکه رفرش ریت ۱۲۰ هزتر اکسپریا ۱ مارک ۲ پس از آپدیت اندروید ۱۱ اضافه خواهد شد.

اکسپریا ۵ مارک ۲

با این حال، یک شایعه تأیید نشده ادعا می کند که مدت زمان طولانی ۱۰ باقی نخواهد ماند، زیرا به زودی پس از انتشار تلفن (که اواخر ماه اکتبر خواهد بود) به روزرسانی Android 11 در دسترس خواهد بود. گفته می شود Xperia 1 II به روزرسانی را همزمان دریافت می کند.

پیش از این، شایعه ای ادعا می کرد که هر دو گوشی مارک ۲ به اندروید ۱۳ به روز می شوند. این کار به مدت سه سال از بروزرسانی های مهم اندروید اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که هیچ یک از این ادعاها به طور رسمی توسط سونی تأیید نشده است و در تمام اعلامیه های مطبوعاتی فقط اشاره به داشتن اندروید ۱۰ در هنگام ارایه شده است.

رفرش ریت ۱۲۰ هزتر اکسپریا ۱ مارک ۲

این شایعه جدید حتی فراتر از این هم می رود. گفته می شود Xperia 1 II رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مشابه 5 II دارد. “مشابه” زیرا شامل کاهش وضوح تصویر به زیر 4K می شود مثل تلفن های Galaxy S20 / Note20 که وضوح را در حالت 120Hz کاهش می دهند.

سونی در حال حاضر ادعا کرده است که صفحه نمایش Xperia 1 II به لطف فناوری درج قاب سیاه معادل پنل های ۹۰ هرتز از سازندگان دیگر است. با این حال، طبق این شایعه، اکسپریا 1 II رفرش ریت واقعی بالا را دریافت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۱ سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی خوشم اومد از این گوشی حیف که نمیاد ایران ، سونی محشره

Taha

عجب حرکت مشتی زد😎

AŁɪ

گوشی خوش دست و پرچمدار و پر امکانات .
سیستم صوتی بی نظیر و صفحه نمایش خارق العاده الکی نیست گوشی های سونی بهترین برای مالتی مدیا انتخاب میشن .

Mahdi

کاش رنگ سفید داشت

Pouya

سونی همین که یه تکونی به خودش داد و بهتر شد از ایران رفت😑

Auroro

فقط جک هدفونش 😂😂❤️

Milad7

عشق است سونی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)