حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سونی

سونی با حضور کم تعداد اما پیوسته در بازار موبایل هنوز مثل ال جی تسلیم برندهای چینی نشده است. این برند ژاپنی خیلی آهسته اما فعال به ارایه آپدیت اندروید ۱۲ می پردازد. امروز آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ رسما ارایه شده است. هر چند از معرفی این پرچمدار Sony با اندروید ۱۰ حدود ۱ سال و نیم می گذرد اما عملکرد این شرکت در ارایه آپدیت Android 12 خیلی سریع به نظر نمی رسد.

آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۵ مارک ۲

پس از به‌روزرسانی اندروید 12 برای Xperia 1 II، یک گوشی دیگر از سونی یعنی Xperia 5 II به تازگی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می‌کند.

سونی عرضه به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 را برای Xperia 5 II آغاز کرده است. این به روز رسانی دارای نسخه نرم افزار 58.2.A.0.899 و حجم سبکی در حدود 1007 مگابایت است. این به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی ژانویه 2022 را به همراه دارد، که با توجه به اینکه به‌روزرسانی امنیتی مارس 2022 نزدیک است، دلسرد کننده است.

آپدیت اندروید ۱۲ سونی Xperia 5 II

آپدیت اندروید ۱۲ سونی Xperia 5 II

به‌روزرسانی اندروید 12 برای مدل های زیر از Xperia 5 II فعال شده است:

  1. ۱- سونی XQ-AS52 برای اروپا و روسیه
  2. ۲- سونی XQ-AS62 برای ایالات متحده
  3. ۳- سونی XQ-AS72 برای آسیا

اگر هر یک از این مدل‌های ذکر شده را دارید، در روزهای آینده منتظر اعلان آپدیت OTA باشید. ارایه آپدیت به صورت گروهی بوده و اگر تا مدتی این نوتیفیکیشن برای شما ظاهر نشد، نگران باشید.

پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، دارندگان Sony Xperia 5 II می‌توانند منتظر همه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های استاندارد Android 12 باشند. برخی از آن ها را اینجا با هم مرور می کنیم:

  1. ۱- طراحی کاملاً جدید Material You
  2. ۲- پنل تنظیمات سریع اصلاح‌شده
  3. ۳- داشبورد حریم خصوصی
  4. ۴- نشانگرهای استفاده از دوربین و میکروفون
  5. ۵- ویجت‌های به روز شده صفحه اصلی
  6. ۶- اسکرین شات ادامه دار
  7. و …

سونی Xperia 5 II حوالی پاییز ۱۳۹۹ به عنوان یک نسخه کامپکت از Xperia 1 II عرضه شد. از نظر سخت افزاری، صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+با پنل OLED مجهز به رفرش ریت 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 865، سه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با اپتیک ZEISS، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و جک 3.5 میلی متری صدا را در خود جای داده است. این گوشی با اندروید 10 پیش فرض عرضه و سال گذشته به اندروید 11 آپدیت شد.

نظر شما درباره عملکرد سونی در ارایه آپدیت Android 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)