حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو خلاصه مراسم Time Flies اپل ۲۵ شهریور ۹۹ در ۱۲ دقیقه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

مراسم Time Flies اپل دیشب برگزار شد. در این مراسم ۴ سخت افزار جدید رونمایی شد، یک جفت ساعت هوشمند و یک جفت آیپد جدید. به آن ها به صورت کامل در ترنجی آشنا شدیم. اگر مراسم را به صورت آنلاین ندیده اید، اینجا ویدیو خلاصه مراسم Times Flies اپل ۲۵ شهریور ۹۹ در ۱۲ دقیقه را برای شما ارایه می کنیم تا اهم اخبار (!) را با حس مراسم مرور کنید.

ویدیو خلاصه مراسم Time Flies اپل

آیپد

آیپد

اپل علاوه بر معرفی سخت افزارهای جدید و نرم افزارهای جدید، سرویس های جدید خود را نیز رونمایی کرد. دو جفت سخت افزار جدید که با قیمت گذاری گسترده خود تلاش برای جذب مخاطبین دارند شاید بیشترین توجه را به خود جلب کند. البته آن طور که مشخص است حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE برای شما جذاب تر بوده است! (بر اساس تعداد نظرات مطالب مرتبط با مراسم)

سرویس جدید اپل فیتنس پلاس برای اپل واچ به شما کمک می کند تا مربی شخصی خود را داشته باشید. این سرویس هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه دارد. البته شما می توانید با باندل Apple One هزینه اشتراک خود برای آن را تا حد قابل قبولی پایین بیاورید. این باندل به کاربران کمک می کند تا سرویس های محتوایی بیشتر از اپل را ارزان بخرند و در عین حال در تعداد بیشتری از آن ها عضو باشند!

ویژگی Family Setup به کاربران بدون آیفون کمک می کند تا از اپل واچ استفاده کنند. این برای مراقبت از کودکان و سالمندان می تواند مفید باشد.

اجازه بدهید مراسم را در یک ویدیو ۱۲ دقیقه خلاصه ببینیم:

 

 

همچنین تمام مطالب مربوط به مراسم Time Flies اپل را می توانید از اینجا مرور کنید:

اپل، اپل واچ سری ۶ / Apple Watch 6 را معرفی کرده است که جدیدترین سری از ساعت های هوشمند محبوب خود است. این دستگاه رسما یه مدل SE هم دارد. در این مطلب به سری ششم ساعت های هوشمند اپل می پردازیم.

اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 رسما معرفی شد

در ترنجی خواندیم که اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 رسما معرفی شد. همانطور که گفتیم در کنار ان ساعت هوشمند اپل واچ SE را هم معرفی کرده است که جانشین سری سه ساله اپل واچ با قیمت این دستگاه 279 دلار است. این ساعت جمعه در دسترس است، اما امروز می توانید آن را سفارش دهید. اپل واچ اس ای / Apple Watch SE با قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شده است.

 

اپل واچ اس ای / Apple Watch SE با قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شد

مراسم امشب اپل متمرکز بر ساعت هوشمند و تبلت است. با ساعت های هوشمند اپل آشنا شدیم. تبلت های جدید کوپرتینویی ها هم معرفی شده اند. این مطلب برای دستگاه اقتصادی آن ها است. تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) رسما معرفی شده است و می تواند ارزان ترین تبلت با کارایی بسیار بالا باشد.

تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) رسما معرفی شد

می دانیم که اپل واچ های جدید معرفی شدند. پیش از این شنیده بودیم که شارژر از جعبه آیفون ها حذف خواهد شد. خب! این روال با اپل واچ ها آغاز شده است. بله، شاهد حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE هستیم.

حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE

دیدیم که تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) ارایه شد. به جز آن تبلت اقتصادی اپل باید بدانید که آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار هم رسما معرفی شد. این تبلت بسیار شبیه به آیپد پروهای اپل شده است. همچنین حسگر اثرانگشت Touch ID آن با دکمه قفل یکپارچه شده که می تواند تبدیل به یک الگو برای نسل های بعدی محصولات اپل هم شود.

آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار رسما معرفی شد

بزرگترین سیستم عامل های بعدی اپل برای آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل تی وی تقریبا آماده هستند. در رویداد امروز “Time Flies”، این شرکت اعلام کرد که iOS 14 و iPadOS 14 ، همراه با آخرین به روزرسانی های watchOS و tvOS ، از چهارشنبه ۲۶ شهریور ارایه می شوند. بله بالاخره آپدیت iOS 14 همراه با آپدیت iPadOS 14 و WatchOS 7 تاریخ ۲۶ شهریور ارایه می شود.

آپدیت iOS 14 همراه با آپدیت iPadOS 14 و WatchOS 7 تاریخ ۲۶ شهریور ارایه می شود

این طریقی نیست که ما به معرفی تراشه جدید اپل عادت داشته باشیم. تراشه جدید این شرکت معمولا روی آیفون هایش ارایه می شود اما این بار به دلیل تاخیر در معرفی آن ها، اولین بار با آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهارم) ارایه می شود. تراشه اپل A14 bionic با معماری ۵ نانومتری رسما معرفی شده است و قدرتمندترین تراشه ساخت اپل تاکنون است. اجازه بدهید با تراشه A14 Bionic اپل آشنا شویم.

تراشه اپل A14 bionic با معماری ۵ نانومتری رسما معرفی شد

اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE امروز در رویداد امشب اپل رونمایی شدند. با اینکه سخت افزار جدید ساعت با تنوع طراحی بسیار واضح مانند PRODUCT RED و همچنین رنگ آبی تیره ارایه می شود اما با این حال، سری ۶ پایان مدل نسخه سرامیکی را نیز به ارمغان آورده است. بله باید بگویم پایان مدل سرامیکی اپل واچ با Apple Watch 6 رقم می خورد.

پایان مدل سرامیکی اپل واچ با Apple Watch 6

تا کنون برای داشتن اپل واچ باید یک آیفون هم حتما می داشتید. اپل می خواهد افراد بیشتری از خانواده شما اپل واچ داشته باشند، حتی اگر آیفون ندارند. در نتیجه استفاده از اپل واچ بدون آیفون با ویژگی Family Setup را ممکن کرده است. اما چطور؟

استفاده از اپل واچ بدون آیفون با ویژگی Family Setup

به یاد دارید که یک ماه پیش برای شما درباره بسته Apple One برای تمام سرویس های اپل نوشتیم؟ رویداد امشب اپل محل خوبی برای رونمایی باندل Apple One برای اشتراک گروهی سرویس های محتوایی اپل بود، پس رونمایی شد! این باندل اپل وان تخفیف قابل توجهی روی سرویس های مختلف اپل ارایه می کند که ارزندگی خرید را بالا خواهد برد.

باندل Apple One برای اشتراک گروهی سرویس های محتوایی اپل رونمایی شد

 

اپل یک شرکت شناخته شده برای عملکرد عالی نرم افزار و سخت افزار است. اپل واچ های این شرکت ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی دارند اما بعضی ویژگی های واضح مثل پایش خواب را تا نسل هفتم سیستم عامل نداشت! امشب اما یک ویژگی پیشرو دیگر برای اپل واچ معرفی شده که بسیار جذاب است. سرویس اپل فیتنس پلاس / + Apple Fitness برای اپل واچ رسما معرفی شده و به شما کمک می کند تا حداکثر بهره وری از ساعت هوشمند اپل را داشته باشید.

سرویس اپل فیتنس پلاس / + Apple Fitness برای اپل واچ رسما معرفی شد

این عدد آرزوی خیلی از برندهای سازنده موبایل است که بتوانند به آن دست پیدا کنند چه برسد به تولیدکنندگان تبلت ها! اپل در مراسم معرفی ۲۵ شهریور ۹۹ خود ادعا می کند که ۵۰۰ میلیون دستگاه آیپد فروخته است. به احترامش حتی باید ایستاد.

اپل ۵۰۰ میلیون دستگاه آیپد فروخته است

معمولا با کاهش قیمت انتظار داریم تا ویژگی های یک دستگاه کاهش یابند. دیشب (از آن جا که الان بامداد چهارشنبه است!) دیدید که اپل واچ SE در کنار اپل واچ ۶ رسما معرفی شد. شاید برای شما سوال باشد که آیا اپل واچ SE ضد آب است؟ اگر هست تا چه حدی و چطور؟

 

آیا اپل واچ SE ضد آب است؟

 

نظر شما درباره این مراسم اپل چه بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

قبول دارید تازگیا مراسم های معرفی جذابیت خاصی ندارند؟
مخصوصا اپل
شیائومی تا حد زیادی جذابیت داره
بعدش هواوی و سامسونگ
ولی اپل نمیدونم برا من یکی جذابیت نداره تازگیا.

کامپیوتکس هم که تعطیل شد وگرنه شرکتا چیا که آماده نکرده بودن. فکر کنم 21 جذابیت داشته باشه مراسمات

Milad7

آنچنان هیجان انگیز نبود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)