حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم Time Flies اپل را چطور به صورت زنده ببینیم؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

با هم در ترنجی خواندیم که فروشگاه آنلاین اپل پیش از مراسم امروز بسته شد. امشب ساعت ۲۱:۳۰ مراسم رونمایی اپل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. اما چطور می توانیم مراسم Time Flies اپل را چطور به صورت زنده ببینیم؟ این جا هم یک راه بدون فیلترشکن و هم پخش زنده یوتیوب آن را برای شما قرار می دهیم.

مراسم Time Flies اپل

مراسم Times Flies اپل

مراسم Times Flie اپل

اپل تا مدت ها مراسم های خود را روی یوتیوب استریم نمی کرد. خوشبختانه مدتی هست که این کار را می کند. مزیت یوتیوب نسبت به وب سایت اپل این است که کنترل کیفیت پخش ویدیو دست شماست و هر آن چه که دوست دارید را می توانید انتخاب کنید. البته که یوتیوب بیش از یک دهه است در ایران فیلتر است و برای دسترسی به آن شاید چند تپ و چند ثانیه زمان بخواهید!

پخش مستفیم مراسم ۲۵ شهریور اپل از یوتیوب را می توانید ساعت ۲۱:۳۰ از کادر زیر ببینید:


همچنین اگر می خواهید این مراسم را بدون زحمت و بدون فیلترشکن ببینید، وب سایت اپل در اختیار شماست. شما از لینک زیر و ساعت ۲۱:۳۰ امشب می توانید این مراسم را تماشا کنید:

پخش زنده مراسم Time Flies اپل ۲۵ شهریور ۹۹

انتظار می رود امروز اپل بر روی مجموعه های Apple Watch و iPad تمرکز کند. برای ساعت هوشمند ما انتظار اپل واچ ۶ را داریم که باید دارای یک سنسور اکسیژن خون و یک چیپست سریعتر باشد.

یک Apple Watch SE ارزان قیمت نیز در راه است. این باید بسیاری از همان ویژگی های دیده شده در اپل واچ ۵ از جمله طراحی جدید را ارائه دهد، اما با قیمت پایین تر 279 دلار که به شما امکان می دهد بین گزینه 199 دلاری Watch Series 3 و گزینه 399 دلاری Watch Series 6 یک عضو میانی داشته باشید.

در قسمت iPad ، اپل با iPad Air 4 پیشتاز خواهد بود. به نظر می رسد این محصول طرحی شبیه به iPad Pro را ارائه می دهد که از اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه به جای Face ID و چیپست نسل بعدی A14 استفاده می کند.

گزارش های آخرین لحظه نشان می دهد که یک iPad اقتصادی (نسل 8) نیز بعداً در دسترس خواهد بود، اگرچه این یکی با همان A12X Bionic موجود در iPad Pro مدل (2018) مجهز خواهد شد. اگر درست باشد، این یک نسخه برتر از A10 Fusion است که در داخل نسل هفتم iPad 7 استفاده می شود.

منتظر مراسم اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

دوستان یعنی ای چهارده در ایپد ایر همون ای 14 بیونیک هستش که تو ایفون 12 بکار میره؟

Milad7

تا ساعتی دیگه منتظر ios 14 باشید….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)