حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، ساعت هوشمند

اپل، اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 را معرفی کرده است که جدیدترین سری از ساعت های هوشمند محبوب خود است. این دستگاه رسما یه مدل SE هم دارد. در این مطلب به سری ششم ساعت های هوشمند اپل می پردازیم.

اپل واچ ۶

مدل سری ۶ همان طراحی کلی را که با اپل واچ سری ۴ ارائه شده و با سری ۵ ادامه داشت را حفظ می کند، اما مدل های مختلفی از حسگرها را به شما اضافه می کند تا مواردی مانند نظارت بر اکسیژن خون و ردیابی بهتر خواب را فراهم کند.

اپل واچ ۶

اپل واچ ۶

سری 6 دارای سیستم عامل watchOS 7 است که اپل در اوایل سال جاری در WWDC معرفی کرد. به روزرسانی نرم افزار – برای همه مدل های موجود در سری ۳ موجود است – پشتیبانی از ردیابی خواب بومی را اضافه می کند، اما اپل واچ سری ۶ به لطف سنسورهای اختصاصی و TKTKKT این ویژگی را حتی بیشتر می کند.

از دیگر به روزرسانی های عمده ای که در watchOS 7 ارائه می شود، می توان به یک برنامه تناسب اندام با مارک های جدید با تمرینات جدید، ویژگی شستشوی دست برای مقابله با همه گیری COVID-19 ، عوارض غنی تر و توانایی به اشتراک گذاشتن مکان های دیده بان با دیگران اشاره کرد.

اپل S6

اپل S6

اپل واچ ۶ همچنین با پردازنده جدید اپل S6 همراه است که تا ۲۰ درصد عملکرد سریعتر را نوید می دهد. این تراشه داخلی تراشه A13 اپل است و اولین به روزرسانی عمده عملکرد اپل واچ را از زمان سری ۴ به ارمغان می آورد، با توجه به اینکه مدل سال گذشته سری ۵ از همان پردازنده S4 استفاده می کرد (با نام تجاری S5 با سایر موارد اضافه شده مانند قطب نما و کنترل کننده نمایشگر جدید).

اپل واچ ۶ رد پروداکت

اپل واچ ۶ رد پروداکت

شما می توانید سری ۶ را در رنگ های طلایی، گرافیتی ، آبی یا نسخه جدید محصول (RED) که دارای رنگ قرمز چشمگیر است، تهیه کنید. علاوه بر این، اپل نوار جدیدی به نام “Solo Loop” را اعلام کرده است که از یک قطعه سیلیکون ساخته شده است، بدون هیچ سگک و تنظیم خاص. در طیف وسیعی از سبک ها و هفت رنگ مختلف موجود است. یک حلقه بافته شده نیز از نخ ساخته شده است که در پنج رنگ موجود است. سرانجام، اپل یک بند پیوند چرمی جدید منتشر می کند.

بند Solo Loop اپل واچ ۶

بند Solo Loop اپل واچ ۶

علاوه بر این، اپل در حال معرفی یک ویژگی جدید به نام Family Setup است که به والدین امکان می دهد Apple Watch های مدیریت شده را برای بچه هایشان که خودشان آیفون ندارند راه اندازی کنند. والدین می توانند افرادی را که کودک می تواند از طریق ساعت برای آنها پیام یا تماس بگیرد ، هشدارهای مکان را تنظیم کنند ، حالتهای مزاحم را برای زمان مدرسه اضافه کنند و چهره جدید ساعت از یک نگاه به معلمان اطلاع می دهد که ساعت در حالت DND است. Family Setup به مدل اپل واچ سلولی نیاز دارد و در هنگام راه اندازی از طریق تعداد زیادی شرکت مخابراتی در دسترس خواهد بود.

قیمت اپل واچ ۶

اپل واچ سری 6 با قیمت 399 دلار برای مدل 40 میلی متری، با همان قیمت سری 5 در دسترس خواهد بود. این دستگاه از امروز 15 سپتامبر در دسترس برای پیش خرید است و از جمعه 18 سپتامبر شروع به فروش می کند.

به عنوان بخشی از تلاش های خود برای کاهش ضایعات (!) اپل می گوید که شامل یک آداپتور برق USB در جعبه نخواهد بود و فقط کابل USB در جعبه است!

حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE

نظر شما درباره اپل واچ سری ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

((این تراشه داخلی تراشه A13 اپل است)) مطمئنید؟؟؟ مگه میشه تراشه به این قدرتمندی رو توی اپل واچ بزارن. چقدر اون عکس آخر که اپل واچ ۶ با بند solo loop هست قشنگه.آخرش رو متوجه نشدم واقعا توی جعبه اپل واچ آداپتور برق حذف شده؟

vahid

باز دمش گرم قیمتو نبرده بالا مثل سامسونگ که هر سال داره قیمتو میبره بالا حتی تو ساعتای هوشمندش

Mahdi

عاشقتم اپل

Milad7

خیلی خوبه…
12-13 تومن اماده کنید

MohammadFarhaadi

واقعا تو ساعت هوشمند تکه و ساعت سازهای سنتی رو به حاشیه رونده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)