حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ۵۰۰ میلیون دستگاه آیپد فروخته است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

این عدد آرزوی خیلی از برندهای سازنده موبایل است که بتوانند به آن دست پیدا کنند چه برسد به تولیدکنندگان تبلت ها! اپل در مراسم معرفی ۲۵ شهریور ۹۹ خود ادعا می کند که ۵۰۰ میلیون دستگاه آیپد فروخته است. به احترامش حتی باید ایستاد.

اپل ایر

اپل ایر

امشب با معرفی نسل جدید تبلت های اپل از رده اقتصادی با آیپد ۱۰.۸ مدل ۲۰۲۰ یا سری ۸ در کنار آیپد ایر مدل ۲۰۲۰ یا سری ۴ این شرکت نگاه قابل توجهی به فروش آیپدهای جدید دارد. تیم کوک عنوان کرد که بیش از نیم از خریداران آیپد برای اولین بار این گجت را می خرند که آمار خیره کننده ای است اما نه حقیقتا به اندازه آمار فروش نیم میلیارد دستگاهی تبلت های این شرکت!

اپل فاش کرد که طی 10 سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون آیپد فروخته است. این اعلامیه توسط مدیر عامل شرکت تیم کوک در جریان پخش زنده جریان “Time Flies” اپل اعلام شد که در آن شرکت یک جفت دستگاه جدید Apple Watch و یک مدل پایه به روز شده iPad و iPad Air جدید را معرفی کرد.

این اولین بار است که اپل اعلام کرده است که چند عدد iPad را فروخته است پس از اینکه این شرکت در نوامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد دیگر در گزارش درآمد آیفون ، iPad و Mac در فروش سه ماهه خود، تعدا فروش را نشان نمی دهد. به هر حال هر کجا ارایه با ابهت تری باشد، اعداد و ارقام هم پیدا می شوند!

آیپد مدل پایه نسل ۸ جدید امروز از صفحه نمایش 10.2 اینچی و چیپست A12 خبر داد که اولین بار در مدل های iPad Air و iPad mini سال گذشته ارایه شد. iPad Air جدید اعلام شده امروز با تراشه جدید اپل A14 Bionic ارائه می شود و طراحی آن شباهت بیشتری به iPad Pro دارد.

نظر شما درباره این دستاورد اپل چیست؟ شما آیپد دارید؟ قصد خرید چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

آيپدها هميشه فوق العاده بودن

Milad7

من به شخصه کلا با تبلت حال نمیکنم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)