حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ اس ای / Apple Watch SE با قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، ساعت هوشمند

در ترنجی خواندیم که اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 رسما معرفی شد. همانطور که گفتیم در کنار ان ساعت هوشمند اپل واچ SE را هم معرفی کرده است که جانشین سری سه ساله اپل واچ با قیمت این دستگاه 279 دلار است. این ساعت جمعه در دسترس است، اما امروز می توانید آن را سفارش دهید. اپل واچ اس ای / Apple Watch SE با قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شده است.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

اپل واچ SE

این مدل بسیاری از ویژگی های سری ۳ از جمله تشخیص سقوط ، قطب نما و ارتفاع سنج همیشه روشن ، یک شاسی ضد شنا ، تنظیمات خانوادگی ، اشتراک چهره ، ردیابی خواب و سایر ویژگی های امضا را که در Apple Watch Series 6 جدید نیز بسته بندی شده است، حفظ می کند.

در این ساعت از تراشه اپل S5 استفاده شده است که به گفته اپل عملکرد تا دو برابر بهتر از آنچه در سری ۳ مشاهده کردیم امکان پذیر است.

شبیه SE به نام آیفون SE پسوند Watch SE اولین اپل واچ با قیمت مناسب اپل است. این به معنای رقابت با Fitbit و سایر مدل های ساعت هوشمند ارزان قیمت است. در گذشته ، گزینه های جایگزین اپل برای محصولاتی مانند Versa Lite و مدل های قدیمی Apple Watch با قیمت تخفیف زده بودند.

ظاهری SE کاملاً شبیه سری 4 است که سال گذشته اپل با عرضه سری 5 آن را متوقف کرد. گزینه های فقط بلوتوث و تلفن همراه وجود دارد. اپل واچ SE هم از ساعت سیستم عامل watchOS 7 استفاده می کند که اپل در WWDC از آن رونمایی کرد.

حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE

نظر شما درباره اپل واچ ارزان اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حیف شد که خبری از ایغفون ها نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)