حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ال جی Wing با ویژگی Gimbal Motion ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی وینگ ذاتا دستگاه خاصی است، اگر نیست پس یک دستگاه با نمایشگر چرخان؛ چیست؟! اما این شرکت کره ای همینجا متوقف نمی شود و برای میان رده خاص ۱۰۰۰ دلار خود یک ویژگی خاص دیگر هم دارد. جدیدترین گزارش ها می گویند که دوربین ال جی Wing با ویژگی Gimbal Motion ارایه می شود. این به لرزشگیر دوربین کمک می کند و می توانید فیلم های بسیار نرم تر ثبت کنید. همچنین حدودا سه ماه پیش بود که دیدیم ویوو X50 با یک دوربین بزرگ شبیه به Gimbal ارایه شد.

دوربین ال جی Wing

ال جی در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند بسیار منحصر به فرد در اواخر این ماه است. ال جی Wing با طراحی چرخان، دستگاهی با نمایشگر دوگانه آینده این شرکت است. در حالی که گزارش های مختلف به مشخصات و ویژگی های احتمالی آن اشاره کرده است، ارائه محصولات جدید به ما نگاهی به صفحه پشتی گوشی که در آن تنظیم دوربین سه گانه قرار دارد، ارائه می دهد.

تصاویر جدید ال جی Wing طراحی قاب پشتی دستگاه را نشان می دهد

طبق گزارش LetsGoDigital، ارائه هایی که براساس حق ثبت اختراع LG به تازگی منتشر شده نشان می دهد که Wing از آنچه “دوربین Gimbal Motion” نامیده می شود، برخوردار است. این ماژول جدید شامل یک سیستم دوربین سه گانه در گوشه سمت چپ بالای دستگاه با سنسورهای روی هم چیده شده است. این نشان تجاری در اوایل این هفته در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت شد.

اخیراً درباره دوربین های گیمبال شنیده ایم که Vivo با X50 Pro خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه دارای اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین گیمبال است که لرزشگیر را بسیار بهبود می بخشد. برای کسانی که نمی دانند، یک دوربین گیمبال در مقایسه با راه حل های سنتی OIS (تثبیت کننده تصویر نوری)، تثبیت کننده خوبی ارائه می دهد.

متأسفانه هنوز جزئیات دقیق تری در مورد تلفن هوشمند مشخص نیست. اگرچه اخیرا مشخصات خاصی مانند کوالکام Snapdragon 765G شایعه شده است. با معرفی  LG Wing در ۲۴ شهریور، می توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری در کنفرانس معرفی اعلام شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی وینگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

الجی Wing در دست یه شهروند دیده شد…
✓http://uupload.ir/files/7e4a_20200911_173641.jpg
✓http://uupload.ir/files/oqzt_20200911_173640.jpg

Mahdi

عاشقتم الجی

MohammadFarhaadi

این برنامه جستجوگر الجی اگه اشتباه نگفته باشم اسمش رو واقعا فکر توپیه!مدلهای مختلفی میزنه تا سلیقه کاربرا دستش بیاد.قیمتاش هم بد نیست ولی برای رقابت جا داره اصلاحشون کنه.

Milad7

ایده ی خوبیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)