حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت ال جی وینگ احتمالا اندروید ۱۱ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ال‌جی

گوشی خاص ال جی Wing را به یاد دارید؟ این دستگاه با اندروید ۱۰ عرضه شد و قیمتش ۱۰۰۰ دلار بود. این قیمت با سخت افزار میان رده و فرم فکتور خاص می توانست متعادل باشد. با این حال وقتی گوشی هزار دلاری می خرید انتظار چند سال پشتیانی دارید. خبر بد این است که آخرین آپدیت ال جی وینگ احتمالا اندروید ۱۱ خواهد بود.

آخرین آپدیت ال جی وینگ

عرضه آپدیت اندروید 11 ال‌جی وینگ آغاز شده است و می‌تواند آخرین آپدیت برای این گوشی باشد. این موضوع اولین بار توسط 9to5Google گزارش شد که آپدیت برای اپراتور ورایزن امریکا عرضه شده و کم کم به دیگر بازارها هم می رسد.

برای یادآوری بد نیست بدانید که LG Wing به عنوان آخرین مهره اصلی این برند حدودا یک سال و چند ماه پیش عرضه شد، دقیقا قبل از اینکه بخش گوشی های هوشمند این شرکت در اوایل سال جاری برای همیشه تعطیل شود. ال‌جی الگوی ارایه طرح‌های واقعاً دیوانه‌کننده‌ای بود، چه صفحه‌نمایش دوگانه ال‌جی G8X ThinQ یا طراحی ماژولار ال‌جی G5، بنابراین دیدن آن که از بازار موبایل خارج می‌شود واقعاً غم‌انگیز بود.

ال جی Wing 5G

ال جی Wing 5G

با وجود خروج ال جی از بازار موبایل، میراث این شرکت از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای برخی از مدل‌های موجود باقی می‌ماند، اگرچه به نظر می‌رسد که این میراث به تدریج به پایان می‌رسد.

ببینید، وب‌سایت شرکت ال‌جی قبلاً مشخص کرده بود که LG Wing نه تنها برای اندروید 12 بلکه برای اندروید 13 نیز واجد شرایط است. این گوشی با اندروید 10 راه‌اندازی شد، بنابراین سه ارتقای اندروید در واقع یک شاهکار است.

با این حال، با توجه به اینکه آپدیت اندروید 11 زمانی برای ال جی Wing ارایه می شود که پرچمدارهای دیگر شرکت ها اندروید ۱۲ را می گیرند، ممکن است این به‌روزرسانی آخرین به‌روزرسانی Wing باشد. تأخیر حدوداً یک ساله شوخی نیست و اگر ال‌جی با چنین سرعتی ادامه دهد، می‌تواند به معنای ارایه اندروید 12 تا سال 2023 و اندروید 13 تا سال 2024 باشد، چیزی که اکنون برای برندی که قبلاً تعطیل شده است بسیار بعید به نظر می‌رسد.

با این وجود، ما امیدواریم که ال جی همه ما را با اندروید 12 غافلگیر کند.

آپدیت اندروید 11 ال جی وینگ وصله امنیتی نوامبر 2021 را به همراه دارد، که نسبت به وصله فعلی سپتامبر 2021 یک تاخیر جزئی یک ماهه دارد. گزارش تغییرات به یک ویژگی جدید حباب‌های مکالمه و برخی تغییرات متفرقه دیگر اشاره می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ال جی به ارایه آپدیت برای گوشی های خود پایبند باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)