حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین ال جی Wing منتشر شد: بهترین دشت LG از DxO

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، تست، دوربین

ال جی Wing را به یاد دارید؟ با هم در ترنجی نگاه مختصری به آن داشتیم. این دستگاه با تراشه میان رده اما طراحی و فرم‌فکتور جذاب ارایه شده بود و در بخش دوربین هم ویژگی های فیلم برداری جذابی مانند حالت Gimbal داخلی دارد. امشب امتیاز DxO دوربین ال جی Wing منتشر شده و بهترین دشت LG از DxO است. هر چند که پرچمدارهای قبلی این شرکت در تست قدیمی بررسی شده اند اما باز هم اختلاف قابل توجهی با Wing دارند.

امتیاز DxO دوربین ال جی Wing

ال جی Wing جدیدترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش دوگانه چرخان از این تولید کننده کره ای است. با اجرای یک عملکرد منحصر به فرد Wing بین فرم فکتور فقط “صفحه نمایشگر” معمولی، به موقعیت “بال” خود می رسد که نمایشگر دوم را نشان می دهد.

ال جی می گوید این کار باعث سهولت انجام چند وظیفه همزمان می شود، زیرا می توانید همزمان دو برنامه را روی دو صفحه باز کنید. با استفاده از برنامه های بهینه شده برای کار در هر دو صفحه، Wing همچنین می تواند کنترل ها را در صفحه کوچکتر نمایش دهد تا فضای صفحه نمایش اصلی را برای نمایش بدون وقفه به حداکثر برساند. بنابراین می توانید نمایش اسلایدی تصویری، تماشای یوتیوب، بازی و غیره را با نمایشگر اصلی بدون مزاحمت و عملکرد دیگر را در صفحه دوم مشاهده کنید.

ال جی وینگ

ال جی وینگ

صفحه نمایش اصلی یک پنل 6.8 اینچی FHD+ از نوع P-OLED با استفاده از پنل پلاستیکی نازک برای پایین نگه داشتن اندازه و وزن دستگاه است. صفحه دوم یک صفحه نمایش 3.9 اینچی G-OLED با سطح شیشه ای سنتی تر است. عملکرد چرخشی مکانیکی Wing توسط ال جی برای دوام بیش از 200.000 بار آزمایش شده است.

در بخش سخت افزار این گوشی میان رده دارای تراشه Snapdragon 765G با پشتیبانی از 5G همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه (256 گیگابایت در ایالات متحده) است.

مشخصات دوربین ال جی Wing

دوربین پشتی دارای یک مجموعه سه گانه از یک دوربین اصلی و دو دوربین زاویه دید عریض است. دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می کند که با ادغام پیکسل ها به ما خروجی 16 مگاپیکسل می دهد.

سپس یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی برای عکسهای عریض معمولی در حالت ساده وجود دارد. در کنار ان یک دوربین گیمبال 12 مگاپیکسلی دوم برای فیلم برداری در حالت بال (باز شده) وجود دارد. دوربین حرکتی گیمبال دارای 6 سنسور حرکت و نرم افزار تثبیت کننده با یک جوی استیک مجازی بر روی صفحه نمایش دوم برای جهت دهی و کج شدن دوربین است.

هرچند دوربین Gimbal طور در این تست DxO بررسی نمی شود و بر نمره دوربین DXOMARK آن تأثیر نمی گذارد.

همچنین در این تست، فیلم برداری LG Wing را با حالت 4K / 30 فریم ارزیابی شده است. به صورت بالقوه طراحی و عکاسی منحصر به فرد LG Wing یک انتخاب جالب برای سازندگان محتوا به نظر می رسد.

مشخصات اصلی دوربین:

  1. ۱- دوربین اصلی: سنسور 64 مگاپیکسلی
  2. ۲- دوربین فوق عریض: سنسور 13 مگاپیکسلی
  3. ۳- دوربین فوق عریض حالت چرخشی: سنسور 12 مگاپیکسلی ، دوربین Gimbal Motion
  4. ۴- فیلم برداری 4K / 30fps

اما این سخت افزار و طراحی، چه امتیازی می گیرد؟

جالب است که این دستگاه بدون دوربین تله اما در بخش دوربین تله امتیاز خوبی کسب می کند! در مجموع امتیاز ۱۱۰ آن را پایین تر از گوگل Pixel 4a قرار می دهد. با این حال همانطور که گفتیم عملکرد آن از دیگر موبایل های ال جی مانند LG V60 بهتر است.

 

نظر شما درباره عملکرد ال جی در زمینه دوربین ال جی وینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

نمرش خیلی قابل قبوله با توجه به میان رده بودنش(پردازنده رو میگم)

Mahdi

عاشق این گوشیم😊😊
واقعا دوسش دارم
امتیازش نسبت به میان رده بودن عالبه

Mahdi

۱۱۰ امتیاز کمی نیست

Milad7

گوشی خاصی هست مخصوص افراد خاص!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)