حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۳ برای گوشی های LG – کدام مدل‌ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، ال‌جی، اندروید ۱۳

ال‌جی مدت‌ها پیش یکی از شرکت‌های شناخته شده در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رفت. اما از بخت بد، این شرکت نتوانست یک مسیر متعادل را پیش گیرد و ضررهای تحمیلی سبب شد تا از این بازار بسیار مهم خارج شود. با این حال این شرکت متعهد به ارائه آپدیت دستگاه‌های خود می‌باشد. حالا اندروید ۱۳ برای گوشی های LG عرضه خواهد شد؛ اما کدام مدل‌ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟ با ترنجی همراه باشید.

اندروید ۱۳ برای گوشی های LG؛ کدام مدل‌ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟

برند محبوب و شناخته شده ال‌جی سال گذشته تجارت تلفن همراه خود را تعطیل کرد. این اتفاق پس از یک سری ضررهای متوالی در بازار تلفن همراه رخ داد. این شرکت ابتدا از بازار بسیار چالش برانگیز تلفن‌های همراه چین خارج شد. با این حال، در نهایت این شرکت به طور کلی از بازار تلفن همراه در سطح جهانی هم خارج شد. علیرغم خروج، این شرکت قول داده است که پشتیبانی از دستگاه‌های خود را در زمان مقرر ادامه دهد. ال‌جی وفادار به قول خود، اکنون به‌روزرسانی‌هایی را برای برخی از دستگاه‌ها ارائه می‌کند. عرضه به‌روز رسانی سیستم عامل اندروید برای مدل‌هایی مانند LG Velvet و LG Wing در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

اندروید ۱۳ برای گوشی های LG

در ۱۵ مارس سال جاری، گوشی LG Velvet آپدیت اندروید ۱۲ را در کره جنوبی دریافت کرد. طبق پست رسمی LG، این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه اندروید ۱۳ را برای LG Velvet آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، LG Wing نیز در این طرح سال نو گنجانده شده است، بنابراین آپدیت سه نسخه اصلی سیستم عامل را دریافت کرده است. با این حال، ال‌جی به طور رسمی  هیچ اشاره‌ای به گوشی وی ۶۰ خود نکرده است، زیرا بسیار از کاربران انتظار دارند در مقطعی مشخص این دستگاه نیز آپدیت سیستمی اندروید ۱۳ را دریافت کند.

با این حال همانطور که مشخص شده است، LG Velvet و LG WING اندروید ۱۳ را در سه ماهه اول ۲۰۲۳ دریافت خواهند کرد. دو گوشی موبایل LG Wing و LG Velvet در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند. ال جی به طور رسمی قصد دارد به روز رسانی اندروید ۱۳ را برای این دو گوشی هم عرضه کند.

اندروید ۱۳ برای گوشی های LG

به گفته خبرگزاری GizChina، گوشی هوشمند LG Wing از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند که صفحه نمایش اصلی آن، ۶.۸ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ و صفحه نمایش ثانویه یک صفحه نمایش ۳.۹ اینچی  OLED با رزولوشن ۱۲۴۰ در ۱۰۸۰ است. در پشت دستگاه، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (f / 1.8)، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (f / 1.9 تقریبا ۱۱۷ درجه FOV) فوق عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (f / 2.2 حدود ۱۲۰ درجه) فوق عریض قرار دارد. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه همچنین از باتری داخلی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

LG Velvet نیز از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FHD+ با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت است. در بخش پشتی دستگاه، یک چینش دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. در قسمت جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای موارد سلفی قرار گرفته است. این دستگاه همچنین از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان