حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید ال جی Wing طراحی قاب پشتی دستگاه را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | ال‌جی

تا کنون هر چه درباره ال جی وینگ دیده بودیم، نمای جلو دستگاه را به ما نشان می داد. اما طراحی قاب پشتی آن چطور است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که تصاویر جدید ال جی Wing طراحی قاب پشتی دستگاه را نشان می دهد. این قاب، طراحی شبیه به آن چیزی که پیش از این در اوپو رینو ۴ پرو و حتی گلکسی نوت ۲۰ دیده ایم را نشان می دهد.

تصاویر جدید ال جی Wing

تصاویر جدید ال جی Wing

تصاویر جدید ال جی Wing

ال جی آماده است تا با بال آینده خود (Wing) تصورات ما از طراحی گوشی های هوشمند را متحول کند. ما قبلا می دانیم که تلفن چرخان تاریخ ۲۴ شهریور ۹۹ معرفی می شود و حتی چندین بار آن را به صورت ویدیویی مشاهده کرده ایم.

در حال حاضر، یک رندر جدید از evleaks دریافت می کنیم که جزئیات تلفن را نشان می دهد و نگاهی دیگر به صفحه نمایش چرخان می دهد. می توانیم ببینیم که این گوشی در رنگ های آبی روشن و مشکی عرضه خواهد شد و از دوربین های عقب سه گانه ای که در یک برش مستطیل شکل با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته اند، برخوردار خواهد بود.

صفحه نمایش اصلی شایعه شده است که در اندازه ۶.۸ اینچ وارد بازار شود، در حالی که نمایشگر کوچکتر در حدود ۴ اینچ است. علی رغم مکانیسم صفحه نمایش چرخشی، کل دستگاه به طرز شگفت آوری باریک به نظر می رسد.

در مورد موارد استفاده از تلفن چرخان، ما می بینیم که برای رانندگی بسیار مفید بوده است، زیرا می تواند ناوبری را بر روی صفحه اصلی و یک برنامه دیگر در صفحه نمایش دوم کوچکتر قرار دهد و هر دو می توانند مستقل از یکدیگر کار کنند. نسخه ی نمایشی کوتاه دیگری به ما نشان داد که بازیکنان چگونه می توانند از داشتن محتوای اضافی در نمایشگر کوچکتر بهره مند شوند.

انتظار می رود Wing در محدوده ۱۰۰۰ دلار فروخته شود و بخشی از سری دستگاه های ال جی Explorer Project است که بر روی طراحی های متمایز جدید و موارد استفاده تمرکز خواهد کرد. نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟ این فرم فکتور را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

اوپو رنو 4 نسخه ی ال جی ادیشن از لحاظ طراحی پشت

...aryan

سلام دوستان
یه سایت مورد اعتماد برای لوازم جانبی (خصوصا کاور) سراغ دارین احیانا؟؟

The MTest MT

خود دیجی کالا

...aryan

تشکر 🌹

TheFreeCritic

من تمام لوازم جانبی گوشیام رو از دیجی کالا میگرم قیمت مناسب مطمن

...aryan

میخوام کاور نیلکین بخرم واسه همین دو دلم از کجا بگیرم

m.b

فارس کالا
جانبی
مسترکالا
موب خرید

همه مطمئن هستن…

...aryan

ممنون

m.b

خواهش میکنم… 🙏

Milad7

فارس کالا عالیه

Auroro

اسکی از نوت 20 😐

Milad7

یکم شبیه به نوت ۲۰ نیست؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)