حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است ردمی نوت 10 به اسنپدراگون 732G مجهز شود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز بود که شیائومی پوکو ایکس 3 برای بازار اروپا با قیمت 199 یورو معرفی شد که بعدتر متوجه شدیم این گوشی نسخه بین‌الملل ردمی نوت 10 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات فاش شده این گوشی جدید ردمی.

شیائومی ردمی نوت 10

ردمی نوت 10 که نسخه بازار چین جدیدترین گوشی شیائومی است با برادرش چندین تفاوت کوچک دارد. یکی از آن مجهز شدن این گوشی به 5G است که برای بازار چین که تقریباً 5G در آن نهادینه شده، بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که تمامی مدل های این گوشی به 5G مجهز نشده اند و این قابلیت فقط برای مدل ردمی نوت 10 پرو حفظ شده و مدل غیر پرو آن که به چیپ اسنپدراگون 732 مجهز است با 4G عرضه می شود.

ردمی نوت 10

از برخی دیگر از ویژگی های فاش شده این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 2400×1080 که با نرخ 120 هرتز و همچنین نرخ تازه سازی 240 هرتز برای لایه نمونه بردار لمس اشاره کرد. با این تفاسیر این گوشی از ردمی کی ۳۰، ردمی کی ۳۰ 5G، ردمی کی ۳۰i و ردمی کی ۳۰ اولترا عقب نمی ماند چون تمامی گوشی هایی که به آن ها اشاره کردیم به صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی بالا مجهز شده اند. پردازنده ۸ هسته ای، ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ از دیگر مواردی است که می‌توانیم از مشخصات‌ این گوشی نام ببریم.

البته پیش‌تر مطلع بودیم که امکان دارد شیائومی از چیپ های مدیاتک برای این سری از گوشی ها استفاده کنند اما در کل به نظر می‌رسد استفاده از پردازنده های اسنپدراگون بسنده کرده و چیپ های Dimensity 820 و Dimensity 720 را در این گوشی ها مشاهده نخواهیم کرد. البته هنوز امکان عرضه این گوشی با پردازنده های متفاوت وجود دارد. قیمت پیش‌بینی شده برای این دستگاه 1000 یوان است که معادل 146 دلار می‌باشد.

نظر شما درباره ردمی نوت 10 چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اگه ردمی نوت ۱۰ پرو با چیپی به غیر از دیمن ۸۲۰ معرفی بشه مثل 765 جی مفتش گرونه .

Mahdi

هر چی باشه باید فایوجی باشه

Taha

مهدی جان خب اگه از دیمن‌ استفاده کنه هم ارزون تر در میاد و هم قویتر میشه .
تستاش هم اگه ببینی پایداریش خیلی خوبه

Mahdi

نه منظورم استفاده از اسنپ نیست ، هر چیپستی باشه فقط فایوجی باشه چون الان فورجی دیگه معنی نداره

Taha

آها از اون لحاظ

Taha

شیائومی ول کن این مسخره بازیارو 😡😭⁦☹️⁩

Str

خدا کنه پانچ وسط باشه

MohammadFarhaadi

شیائومی میدونه برای عملکرد بهتر گوشیاش با چه چیپستی اون رو بده بیرون.گوشیای ارزونترش رو هم با چیپست مدیاتک میزنه برای اونایی که قدرت بالاتر میخان و فکر میکنن چه شود دیگه این گوشی همه چی تمامه!غافلداز اینکه فقط یه گوشی با توان مصرفی بالاتر بدون ساپورت طولانی مدت گیرشون میاد.احتمالا بدون جی کم،فورتنایت و خیلی از برنامه هایی که کاربرای اسنپ براحتی نصب میکنن و استفاده میکنن.

Milad7

شیا این تنوع مدل را از سامی یاد گرفته 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی