حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم ۲۵ شهریور ۹۹ اپل برای معرفی آیفون ۱۲ نیست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

پس از مدت ها انتظار و درز اطلاعات، اپل کار خود را ادامه داده و دعوت نامه هایی را برای رویداد ۲۵ شهریور ۹۹ ارایه کرده است. با این حال و بر خلاف برداشت های اولیه گویا برخلاف رویدادهای قبلی ماه سپتامبر که شاهد آیفون های جدید بودیم، این رویداد سپتامبر کمی متفاوت خواهد بود. به این ترتیب باید گفت که مراسم ۲۵ شهریور ۹۹ اپل برای معرفی آیفون ۱۲ نیست؟ به نظر می رسد که اینطور است اما چه دستگاه هایی برای این مراسم در نظر گرفته شده است؟ اپل واچ ۶ و آیپد ایر ۴ گزینه های محتمل هستند.

مراسم ۲۵ شهریور ۹۹ اپل

دعوتنامه این رویداد دارای لوگو اپل است که به نظر می رسد با دست طراحی می شود و به دنبال آن متن Time Flies را می بینیم. این نشان می دهد که این رویداد قرار است پیرامون Apple Watch و iPad باشد. این اساسا به این معنی است که در این رویداد آیفون نخواهیم دید.

این تعجب آور نیست، زیرا چندین گزارش در گذشته نشان داده است که آیفون ۱۲ جدید به دلیل ویروس جدید کرونا به تأخیر می افتد و انتظار می رود در ماه اکتبر به بازارها وارد شود.

علاوه بر این، از امسال ما شاهد ارایه های مختلف آیفون ۱۲ هستیم، شاید اپل برنامه خاصی برای آن رویداد در نظر گرفته باشد.

طراحی آیپد ایر ۴ با طراحی مشابه آیپد پرو را ببینید

اکنون، اما به دستگاه هایی که اپل می تواند در این رویداد ارایه کند می پردازیم. ما می توانیم جایگزین iPad Air 2019 با پردازنده مرکزی بسیار سریعتر را شاهد باشیم و امیدوارم نمایشگری با حاشیه های نازک تر از نسخه قبلی باشیم. این چیزی است که گزارش هایی که انواع جدید iPad را در EEC مشاهده کرده است، نیز روشن کرده است. همچنین می توان انتظار داشت که آیپدهای جدید از نسل دوم Apple Pencil با پشتیبانی از شارژ بی سیم پشتیبانی کنند.

باتری اپل واچ ۶ بزرگتر از نسل های قبل است

در بخش ساعت اپل، می توان امیدوار بود که سری ۶ بتواند از نمایشگر بهتر و با کیفیت بالاتر، در بدنه ای سبک تر و براق تر به همراه پردازنده جدیدتر برخوردار شود که علاوه بر عملکرد بهتر، مصرف باتری کمتری نیز دارد.

انتظار می رود این رویداد در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران روز سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ آغاز شود. نظر شما چیست؟ مننتظر کدام یک از این دستگاه ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حتی کوچکترین شایعات مربوط به اپل هم برای همه اهالی تکنولوژی بسیار مهمه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)