حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیپد ایر ۴ با طراحی مشابه آیپد پرو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات، کانسپت

می دانیم که اپل دو سالی هست طراحی آیپد پرو را تغییر داده و این تغییر هنوز به آیپد ایر نرسیده است. امروز رندرهایی منتشر شده که می توانید در آن طراحی آیپد ایر ۴ با طراحی مشابه آیپد پرو را ببینید. هر چند این رندرها مفهومی هستند اما خیلی با واقعیت فاصله نخواهند داشت.

طراحی آیپد ایر ۴

طراحی آیپد ایر ۴

طراحی آیپد ایر ۴

تبلت iPad Air 4 سرانجام جایگاه خود را در بین iPad 8 ارزان قیمت اپل و همچنین iPad Pro پیدا خواهد کرد، حتی اگر شایعات بیان کنند که شما باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید. خوشبختانه، اگر می خواستید یک نگاه اجمالی از این تبلت را ببینید، رندری جالب از iPad Air 4 به اشتراک گذاشته است و شبیه آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل قبلی خواهد بود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، iPad Air 4 که در این کانسپت ارائه شده است، در سه رنگ موجود است. دو مورد از آنها نقره ای و خاکستری است، در حالی که رنگ سوم بیشتر به نظر می رسد چیزی بین برنز و طلایی باشد، اما به همان اندازه جذاب است.

آنچه طرح مفهومی آیپد پرو ۴ در این مفهوم تغییر یافته این است که دیگر آن حاشیه های ضخیم و دکمه Home را که در iPad Air 3 نسل فعلی داریم، ارایه نمی کند.

در عوض، حاشیه های باریک تر را داراست، اگرچه بر خلاف iPad 2020، یک دوربین دوگانه در پشت وجود ندارد. فقط یک دوربین تکی همانطور که در iPad Pro 2018 وجود دارد را می بینیم. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه iPad Air 4 پورت لایتنینگ را به نفع USB-C کنار خواهد گذاشت و انتظار می رود اپل همچنین از پشتیبانی از Keyboard Magic برای تبلت آینده استفاده کند.

تقریبا به نظر می رسد که این کمپانی دوباره قصد دارد شاسی های قبلی را دوباره به بازار عرضه کند و آن را با مشخصات داخلی به روز شده ارایه نماید. دقیقا مثل آنچه که با آیفون SE 2020 انجام داده است و شبیه آیفون ۹ است.

درباره مشخصات iPad Air 4 همچنین شایعه شده است که تراشه A14 Bionic را ارایه می کند. ایت همان همان چیپستی است که انتظار می رود در خانواده آیفون ۱۲ حضور داشته باشد. سایر تغییرات یا پیاده سازی های گزارش شده شامل بلندگوهای استریو هستند، اما در مورد iPad Air 4 نمایشگر رفرش ریت بالا مانند صفحات iPad Pro ارایه نمی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپد ایز ۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اپل تو هرچی بد باشه تو ایپد و واچ بهترینه

Mahdi

نظر من اینه که آیفون بهترینه

MohammadFarhaadi

بجز تو پی سی و لپتاپ تو بقیه جزء بهترینهاست.اونم بخاطر سیاست شرکت که تو تولید این رده ها و آل این وانها بیشتر اقشار خاص رو هدف گرفته.ولی در کل تبلت و ساعتش رقیب ندارن و گوشیاش هم همیشه جزء چندتای اولن ولی در کل یکپارچه ترین برند دنیاست.

Milad7

بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)