حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو G9 با اسنپدراگون ۶۶۲ به قیمت ۱۵۳ دلار در هند معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

مدتی شایعان مربوط به موتورولا موتو G9 را شاه بودیم. موتورولا امروز از گوشی هوشمند Moto G9 در هند رونمایی کرد. با قیمت Rs. 11499 دلار (۱۵۳ دلار)، این گوشی برای رقابت با محصولات Redmi ارایه شده است. همچنین تلفن های Realme و سامسونگ در بخش قیمتی آن قرار دارند. موتورولا Moto G9 اولین گوشی در هند است که از اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می برد. این گوشی به عنوان جانشین گوشی موتو G8 با تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ که در اوایل سال جاری آغاز به کار کرد، ارایه شده است.

موتورولا موتو G9

بدنه پلی کربناتی موتو G9 ابعاد برابر 165.2 در 75.73 در 9.18 میلی متر است. این تلفن هوشمند دارای ساختاری مقاومت محدود در برابر آب است و دارای نمایشگر با پنل IPS LCD در اندازه ۶.۵ اینچ است. این نمایشگر برای دوربین سلفی از ناچ قطره طور بهره می برد.

صفحه نمایش Max Vision وضوح HD+ با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 را ارائه می دهد. این تلفن هوشمند متعلق به برند تحت تملک Lenovo، نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصد را ارائه می دهد.

اسنپدراگون ۶۶۲ که در ژانویه سال ۲۰۲۰ رسمی شد، این گوشی را با 4 گیگابایت رم مدیریت می کند. برای ذخیره سازی، این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایت و شکاف کارت microSD را در اختیار شما قرار می دهد.

قسمت جلوی Moto G9 دارای دوربین سلفی دیافراگم ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 است. ماژول مربع شکل در قسمت پشتی دارای یک فلاش LED، دوربین اصلی با دیافراگم f/1.7 و رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو) و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است. دوربین های عقب Moto G9 ویژگی های زیادی مانند فناوری ترکیب ۴ پیکسل در ۱، Night Vision، ترکیب هوشمند، ضبط لبخند خودکار، بهینه سازی عکاسی، رنگ نقطه ای، هایپر لپس ، بزرگنمایی با وضوح بالا و ادغام گوگل لنز را ارائه می دهد.

سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری My UX موتورولا در Moto G9 اجرا می شود. این شرکت ادعا می کند که Moto G9 عاری از تبلیغات نرم افزارهای تبلیغاتی و نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم است و تجربه اندرویدی خام را ارائه می دهد. همچنین هیچ برنامه تکراری در دستگاه وجود ندارد. متوجه هستید که به چه برندهایی طعنه می زند!

این تلفن دارای یک دکمه اختصاصی برای احضار دستیار گوگل است. در این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می شود که می تواند تا دو روز با یک بار شارژ ادامه دهد. باتری می تواند به مدت ۸۳ ساعت موسیقی پخش کند، پخش ویدیو به مدت ۱۶ ساعت و وبگردی ۱۳ ساعته را ارائه دهد. این تلفن از فناوری شارژ سریع ۲۰ وات با نام Turbo Power پشتیبانی می کند

یک اسکنر اثر انگشت در زیر اوگو موتورولا روی قاب پشتی دستاگه تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از تشخیص چهره پشتیبانی می کند. ویژگی های اتصال موجود در تلفن هوشمند شامل پشتیبانی از دو سیم کارت با 4G VoLTE همراه با Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0 ، GPS ، USB-C ، و البته NFC برای پرداخت های بدون تماس و جک صوتی 3.5 میلیمتری است.

قیمت موتورولا موتو G9

گوشی موتو G9 با برچسب قیمتی معادل ۱۵۳ دلار در هند ارایه شده است. این دستگاه در دو رنگ مانند یاقوت کبود آبی و جنگل سبز وجود دارد. اولین فروش این اسمارت فون از هفته آینده در فروشگاه خرده فروشی فلیپ کارت انجام خواهد شد.

نظر شما درباره موتورولا Moto G9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مفتش گرونه😶

Auroro

کی این آشغالو میخره

Pouya

اسنپ 662 صفحه 6.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس 153 دلار؟؟؟ اخه کی می خره😐😐

Milad7

اصلا خوب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)