حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم هواوی در IFA 2020 برای ۱۳ شهریور ۹۹ اعلام شد:‌ Kirin 9000 و Mate 40

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

هواوی قصد دارد از جدیدترین سری پرچمداران این شرکت را رونمایی کند. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که مراسم ویژه خود در نمایشگاه IFA 2020 را در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ برگزار می کند. ما انتظار رونمایی از جدیدترین تراشه این شرکت (احتمالا کایرین ۹۰۰۰ نامیده شود) را داریم اما معرفی Mate 40 در این مراسم هواوی در IFA 2020 کمی دور از ذهن است. با این حال برخی گمانه زنی می کنند که شاید حداقل یکی از اعضای این خانواده (مثلا نسخه لایت) ارایه شود.

مراسم هواوی در IFA 2020

رویداد هواوی در نمایشگاه IFA برلین آلمان برگزار می شود. با نگاهی به ارایه معمول هواوی، این شرکت احتمالا از پردازنده جدید Kirin 9000 در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

موضوع پوستر مراسم رونمایی “چشم انداز هواوی برای یک زندگی بدون توقف AI” است. این تصویر صفحه نمایش هوشمند، هواوی P40 Pro ،نوت بوک، تبلت، ساعت هوشمند و بلندگوهای هوشمند را نشان می دهد. همچنین تصاویری از عینک هوشمند هواوی و هدست های بی سیم وجود دارد.

خوب، برنامه دقیق این رویداد هنوز در حال بررسی شدن است و هر چیزی ممکن است. همچنین ممکن است هوآوی از IFA برای به روزرسانی آخرین ترکیب خود استفاده کند. همچنین می تواند برخی از دستگاه های منحصر به فرد چینی خود را برای کاربران جهانی عرضه کند.

علاوه بر این ما در ترنجی خواندیم که کنفرانس IFA برند Honor در تاریخ ۱۴ شهریور برگزار می شود. شخصیت اصلی این رویداد گجت پوشیدنی و تبلت های جدید از Honor خواهد بود.

مراسم آنر در IFA 2020 تاریخ ۱۴ شهریور خواهد بود

براساس گزارش ها، هواوی میت ۴۰ با صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی ال جی عرضه می شود. این صفحه نمایش رفرش ریت ۹۰ هرتز را خواهد داشت. از نظر دوربین ها، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این تلفن همچنین دارای ماژول فوکوس خودکار لیزری است.

همچنین Mate 40 Pro / Mate 40 Pro Plus وجود خواهد داشت که باید از صفحه نمایش خمیده آبشاری (خمیدگی بیشتر نسبت به مدل عادی) از LG Display و BOE استفاده کند. دقیقا مانند نسخه استاندارد، از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می کند و از پردازنده Kirin 9000 استفاده می کند. از نظر دوربین، این دستگاه با استفاده از فناوری لنز مایع هواوی با سنسور ۵۰ مگاپیکسل وارد می شود. گزارش های اولیه اعتقاد داشتند که این ویژگی تا زمان ورود هواوی P50 در سال آینده ظاهر نمی شود.

حق اختراع هواوی “ماژول دوربین لنز مایع” شاید در Huawei P50 ارایه شود

ظرفیت باتری سری هواوی Mate 40 برابر ۴۳۰۰، ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. آنها به ترتیب در Mate 40 و مدل های حرفه ای تر Mate 40 Pro و Mate 40 Pro Plus کاربرد دارند.

علاوه بر این، Kirin 9000 از فرآیند تولید 5nm شرکت TSMC استفاده می کند. این از جدیدترین معماری ARM استفاده می کند و NPU جدید، 5 باند باند 5G و سایر فناوری های هواوی را ادغام می کند. بنابراین عملکرد این تراشه را بسیار افزایش می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم هواوی در IFA 2020 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به شدت منتظرم… به خصوص راجب دوربینش…
میگن چهار تاست! 🤔

m.b

تعداد نسخه های مختلفش…

AŁɪ

زودتر بیاد مقایسه رو شروع کنیم 😂😅

نیما عرفانی

اگه فقط در حد شایعه نباشه و تحقق پیدا کنه ؛ سنسور Cine Camera اولتراواید مخصوص فیلم برداری و ۸۰ مگاپیکسلی با فناوری Free Lens میتونه در نوع خودش یه انقلاب باشه البته به شرط اینکه درست پیاده سازی بشه و در واقع خروجی غافلگیر کننده ای داشته باشه. به جز میت ۴۰ لایت که یه گوشی میان رده لوکس محسوب میشه ،انتظار میره شاهد ۳ گوشی سطح بالا از این خانواده باشیم که مدل RS طبق روال هر سال از روی مدل پرو ساخته میشه و احتمالاً منظور از میت ۴۰ پرو پلاس همین پورش دیزاین باشه یا اینکه پرو پلاس با پوزش دیزاین تفاوت های جزئی در بسته بندی لوکس مدل پورش دیزاین و متعلقات کاملش و همچنین تفاوت در جنس بدنه دارن مثلاً میت ۴۰ پرو پلاس شاید مثل پی ۴۰ پرو پلاس بدنه ی سرامیکی داشته باشه و مدل پورش دیزاین از ترکیب متریال چرم طبیعی و فلز(استیل ضد زنگ یا آلومینیوم) استفاده کنه … . البته که لازم به ذکره قسمت دوم کامنتم فرضیات خودم هستش و از قطعیت صحبت نمیکنم، حالا باید صبر کرد و دید دقیقاً چه اتفاقی میوفته .
ظرفیت باتری ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر با نمایشگر ۹۰ هرتز به جای ۱۲۰ هرتز(که این هم نکته ی مثبت تلقی میشه هم منفی) در کنار بهینه سازی های نرم افزاری هواوی و پایداری رابط EMUI به همراه لیتوگرافی کم مصرف ترِ چیپست ۵ نانومتری با فناوری TSMC می‌تونه باتری لایف درخور توجهی رو به ارمغان بیاره… .

نیما عرفانی

پورش

online_wireless

يقينا گوشي خاص و خوبيه با دوربيني قدرتمند نميدونم چرا سري ميت تو ايران ديگه عرضه نميشه درحاليكه خيلي بهتر از سري پي هست. اميدوارم تحريم ازش برداشته بشه چون واقعا نبود نرم افزارهاي گوگل مثل گوگل پلي واقعا آزار دهنده هست.

Milad7

منتظر باز پس گیری صدر دگزو هستیم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)