حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش هزینه ساخت آیفون ۱۲ 5G با باتری ارزان تر

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

طبق جدیدترین گزارش تحلیلگر مینگ چی کو، اپل به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های تولید آیفون ۱۲ بوده تا هزینه اضافه کردن 5G به ترکیب پرچمداران ۲۰۲۰ خود را جبران کند. با نگاهی به داده های تهیه کنندگان قطعات، افزودن پشتیبانی 5G زیر ۶ گیگاهرتز به آیفون تا ۸۵ دلار هزینه دارد، در حالی که اضافه کردن پشتیبانی از 5G موج میلی متری می تواند تا ۱۳۵ دلار افزایش قیمت را سبب شود. به همین دلیل کوپرتینویی ها به دنبال کاهش هزینه ساخت آیفون ۱۲ 5G با باتری ارزان تر هستند. خب البته شاید برای شما جالب باشد که ما ریلمی V5 را در بازار داریم که با نمایشگر ۹۰ هرتز (شاید آیفون ۱۲ پرو فقط نمایشگر ۶۰ هرتز داشته باشد) و پشتیبانی از 5G مدل زیر ۶ گیگاهرتز فقط ۲۱۵ دلار قیمت دارد!

آیفون ۱۲ 5G

اپل فشار زیادی را بر روی تأمین کنندگان خود برای تلاش در جهت کاهش هزینه قطعات اعمال کرده است و از طراحی باتری ساده تر در سری آیفون ۱۲ برای جبران بخشی از این هزینه اضافه شده استفاده خواهد کرد.

طبق گفته ها، مشخصات باتری آیفون ۱۲ دارای تعداد لایه های کمتری و مناطق کوچکتر است که بین ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش هزینه در مقایسه با آیفون ۱۱ را فراهم می کند. برای سری آیفون 12s (یا هر نامی که داشته باشد) در سال ۲۰۲۱ بیشتر هزینه های تولید را کاهش می دهد. طبق گزارش ها، این روی تجربه کاربر نهایی تأثیر نمی گذارد.

علی رغم افزایش هزینه اضافه کردن 5G به خط آیفون ۲۰۲۰، اپل می خواهد قیمت را تا حد ممکن نزدیک به سری آیفون ۱۱ نگه دارد، تا بتواند پس از همه گیری کرونا فروش را حفظ کند.

همچنین مطابق گزارش Kuo، اپل فشار بیشتری را بر روی تامین کننده های مدار AirPods 2 وارد کرده است و این قسمت از نیمه اول سال 2020 تا 25-35٪ ارزان تر به دست آمده است. هندزفری AirPods 3، که انتظار می رود در نیمه اول سال ۲۰۲۱ هزینه های تولید را پایین بیاورید دقیقاً مانند AirPods Pro به فناوری یکپارچه در سیستم (SiP) بر روی فناوری سطح (SMT) که در AirPods 2 استفاده می شود، مجهز می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید در نهایت با 5G شدن آیفون ها چقدر شاهد افزایش قیمت باشیم؟ اپل همین حالا ذهن ها را برای حذف شارژر و هندزفری از جعبه موبایل های خود، آماده کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

قبلا گفتم:
سه شرکت خسیس:
سامی
گوگل
اپل
آیا ایمان نمی آورید؟!.

persepolis

🔥🔥HARMONY OS🔥🔥
به نظر می رسد لحظه حقیقت فرا رسیده است و پس از چند روز بحث و جدال زیاد درباره موضوع حق وتو ، هواوی تا پایان سال یک ترمینال را با سیستم عامل خود راه اندازی می کند.

از اواخر سال میلادی ، ریچارد یو مدیر عامل شرکت Huawei Consumer BG ، ریچارد یو گفت این سازمان HarmonyOS AKA Hongmeng OS را با مراحل متعددی از جمله تلفن های همراه و اکنون رسانه ای دیگر آشنا می کند.
گزارش از داده های بیشتری در مورد این موضوع پرده برداشت.

Milad7

هیچی دیگه بیا گند بزن به باتری 😐
اصلا فایو جی نخواستیم 😐

MohammadFarhaadi

برا فایو جی باید دنبال قویتر کردن باطری باشه نه برعکس!!!اپل افتاده دنبال کاهش قیمت از همه چی میخاد بزنه از سوکت جک ۳.۵ تا شارژر و باطری!ببینم میتونی تیشه بزنی به ریشت اپل جان!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)