حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس قابلیت نمایشگر همیشه روشن را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اندروید ۱۱، وان‌پلاس

وان پلاس از سال ۲۰۱۶ با OnePlus 3 از نمایشگر AMOLED در تلفن های هوشمند خود استفاده کرده است. حتی پس از ۴ سال، گوشی های این شرکت هنوز فاقد AOD (نمایشگر همیشه روشن) هستند. خبر خوب اینکه آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس قابلیت نمایشگر همیشه روشن را ارایه می کند. من شخصا این قابلیت را خیلی دوست دارم و بسیار مفید می دانم.

آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس

وان پلاس نورد

وان پلاس نورد

خوشبختانه اوایل سال جاری یعنی در ماه مارس، این ویژگی از طریق برنامه OnePlus IDEAS به اندازه کافی رای آورد تا برای اجرا انتخاب شود. بعداً، در ماه مه این برند تجاری حتی یک جدول زمانی برای حضور در بازار را به اشتراک گذاشت. حال پیت لاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت وان پلاس رسما ورود AOD را در توییتر نوید می دهد.

به دلیل شباهت آن به اندروید خام و انیمیشن های سریع، رابط کاربری OxyygenOS یکی از محبوب ترین پوسته های اندرویدی در بازار است. اگرچه دارای چندین ویژگی مفید و گزینه های سفارشی سازی است، اما هنوز هم نمایشگر همیشه روشن ندارد.

در حقیقت، AOD اکنون سالهاست که بیشترین درخواست را در تلفنهای هوشمند OnePlus داشته است. به نظر می رسد که سرانجام با انتشار OxygenOS 11 بر اساس اندروید ۱۱ مطابق تصویری که توسط مدیرعامل شرکت پیت لاو توئیت شده، عرضه می شود.

توییت او به سادگی “۱۱ روی نمایشگر” را با تصویری از ساعت آنالوگ AOD-esque ارایه می کند. مطابق با جدول زمانی که از این برند به اشتراک گذاشته شده است، توسعه برای نمایشگر همیشه روشن باید از ماه ژوئن آغاز شده باشد و باید در ماه اوت در بیلد بسته بتا گنجانیده شود و پس از آن در ماه سپتامبر ارایه شود.

به عبارت دیگر، اگر این شرکت موفق شود اندروید ۱۱ پایدار را تا آن زمان ارایه کند، دستگاههای پشتیبانی شده، احتمالاً OnePlus 6 و بالاتر از اواخر سال جاری AOD دریافت می کنند.

نظر شما چیست؟ شما از نمایشگر همیشه روشن استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

چه عجب.وانپلاس یه خورده دیر درخواستای کاربراش رو اعمال میکنه.ولی بازم خوبه.اگه اشتباه نکنم گوشیای نوکیا اولین بار این قابلیت رو داشتن.

نیما عرفانی

اونی قابلیتی که نوکیا از اول به خصوص رو گوشی های ویندوز فونی لومیا داشت اسمش Glance هست که با AOD متفاوته و زمان بندیش محدوده و یکسره نیست …
“اگر از کاربران گوشی‌های نوکیا باشید حتما با قابلیت «Glance» آشنا هستید؛ این قابلیت شبیه ویژگی نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) است که می‌توان از آن برای مشاهده‌ی اعلان‌ها استفاده کرد. در صورتی که سنسورهای گوشی حرکتی را حس نکنند پس از زمان مشخص و قابل تنظیمی قابلیت Glance غیرفعال می‌شود، در این حالت برای مشاهده‌ی اعلان‌ها کافی است گوشی را برداشته و در دست بگیرید.”
این قابلیت رو گوشی های وان پلاس ، موتورولا و بلک بری هم دارن …
وقتی گوشیو از رو سطح صاف یا از داخل جیب برمی‌داری ، چند ثانیه اعلان و ساعت رو نشون میده و مجدد خاموش میشه تا زمانی که دوباره گوشیو یه بار دَوَرانی بچرخونی .

MohammadFarhaadi

اگه اشتباه نکنم n86 یا یکی غز گوشیای سری ان بود که قابلیت نمایش ساعت روی نمایشگر خاموش رو ارائه کرد.بله اونا دقیقا aod گوشیای اس ۷ سامسونگ و جی ۵ و جی ۶ الجی رو ندارن ولی همون اسکرین سیورها و گلنسی که روی لومیا اومد بیس این قابلیت هستن و شروعش از اونجاست.

نیما عرفانی

اونم همونه فرقی نداره و بهش نمیگن صفحه نمایش همیشه روشن چرا که همیشه روشن اسمش رو خودشه و اصلاً فلسفه ی always on display با ارائه ی جی ۵ و اس ۷ شکل گرفت. بعضی از گوشی های سیمبین نوکیا هم گلنس رو داشتن که سال به سال براش آپدیت میومد و حتی گوگل هم رو ارتقاء و بهبودش کار میکرد .
شما هیچ حرفی مبنی بر اینکه گلنس بیس AOD بوده نزدی و گفتی اولین بار نوکیا این قابلیت AOD رو داشته در صورتیکه اصل ماجرارو برات شرح دادم .

ممد بمولا

شوبش بخیر
حتی کاستوم رامای اندروید خام هم این قابلیت رو دارن!
درخصوص این قابلیت هم باید بگم که هیچ وقت استفاده نکردم و نخواهم کرد چون حتی 1 درصد شارژ هم مهمه

Milad7

آره هیچی چراغ led هشدار فیزیکی نمیشه!

Finch

بدرد نمیخوره این قابلیت واقعا
چون ممکنه سایه بندازه

Dr.Nazer

توی گوشی‌های سامسونگ که اگه AOD روی حالت Tap to Show نباشه و همیشه روشن باشه خودش هر چند مدت یه بار جاش تغییر میکنه که باعث برن این نشه، می‌یوآی ۱۲ هم فک کنم به همین صورته.

نیما عرفانی

اینو اکثر AOD ها به صورت پیش فرض دارن اما هنوزم مثل سابق اعتقادم بر اینه که کامل ترین، شخصی سازی ترین و لذت بخش ترین AOD ها متعلق به سامسونگ و الجیه.

m.b

همه همینطوری‌ن🤦‍♂️

Milad7

ایول عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)