حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل با Snapdragon 865 Plus و شارژر ۹۰ وات رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 77 دیدگاه | لنوو

امروز روز معرفی گوشی های اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. پس از گلکسی زد فلیپ 5G حالا می بینیم که گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل با Snapdragon 865 Plus و شارژر ۹۰ وات رسما معرفی شده است.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل

تلفن های هوشمند بازی یا موبایل های گیمینگ به خودی خود یک دسته بندی شده اند و چندین شرکت مانند Asus ، Razer و Nubia ویژگی های خاص خود را برای تقویت این رده ارائه می دهند. آخرین مورد اضافه شده از این شرکت از Lenovo است و ما طی چند ماه گذشته در مورد این دستگاه شنیدیم.

حال این شرکت سرانجام از این گوشی پرچمدار با مکانیزم منحصر به فرد دوربین و شارژ بسیار سریع ۹۰ وات رونمایی کرده است. گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل اولین گوشی هوشمند این شرکت است که به سمت گیمرهای موبایل متمرکز شده است و می توان دید که چگونه در برابر سایر تولید کنندگان عمل خواهد کرد.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل در گذشته بسیار در اخبار دیده شد و اکنون به طور رسمی در اینجا آن را می بینیم. این دستگاه به عنوان اولین (یا یکی از اولین ها) دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به بازار عرضه شد. این گوشی گیمینگ از قابلیت های 5G و همچنین امکان رقابت در برابر غول های این صنعت برخوردار است.

از نظر طراحی Lenovo Legion Duel از پنل ۶.۶ اینچی FHD+ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز برای سوایپ و لمس بسیار نرم برخوردار است. با این حال، این گوشی دارای یک مکانیزم دوربین سلفی منحصر به فرد است. یک دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به مکانیسم پاپ آپ جانبی! این را در تصویر بالا می بینید.

این امر باعث می شود تا فضای تمام صفحه تجربه شود و همچنین به کاربران اجازه می دهد هنگام پخش مستقیم (مثلا پخش زنده بازی خود در توییچ) دوربین سلفی را دقیقا در جایی که باید داشته باشند. خب البته برای این یک استفاده معدود می توان گفت که لزوما تصمیم خوبی اتخاذ نشده است.

دوربین های عقب نیز در وسط قرار دارند که به همان هدف خدمت می کنند. شما یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دوم با لنز فوق العاده گسترده ای ۱۶ مگاپیکسلی دریافت می کنید.

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Duel دارای باتری های دوگانه 2.500 میلی آمپری است که از قابلیت شارژ سریع ۹۰ وات برخوردار است. علاوه بر این، تقریباً مانند Asus ROG Phone II دو درگاه USB-C دارید. برای شارژ تلفن تنها در 30 دقیقه می توانید از کابل ها در هر دو پورت استفاده کنید. شما همچنین می توانید دو دکمه ماشه مافوق صوت برای بازی ها، نورپردازی RGB در پشت را که البته قابل تنظیم و لرزش دوگانه است را برای یک تجربه بازی همه جانبه دریافت کنید.

از لحاظ مشخصات، ما قبلا ذکر کردیم که این دستگاه دارای Snapdragon 865 Plus همراه با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. مشخصات روی کاغذ دارای درجه یک است و تنها جنبه ای که باید منتظر بود عملکرد دنیای واقعی است.

 

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل اواخر این ماه در چین به فروش می رسد. با این حال، در چین این تلفن هوشمند به نام Legion Phone Pro نامیده می شود. بعداً، این تلفن هوشمند در بازارهای منتخب در سراسر آسیا، آمریکای لاتین ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا عرضه می شود. این شرکت هیچ برنامه ای برای ارایه تلفن در ایالات متحده آمریکا ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ لنوو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
77 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

عالیه
یعنی فوق العاده‌ست

ولی حیف چیپستش مدیاتک نیست😉

m.b

پاره شدیم تا آخرش ثابت بشه که این دو پورته هست و مقایسه 90 واتش با رقبای یگانه اصلاً از بیخ ایراد داره… اما خداروشکر باز حرف ما درست در اومد…
گوشی قابلی هست… البته به‌جز بچه بازی های لنوو در هر سال و گول خوردن یه عده بی خبر…

The Destroyer

تازه اون ۹۰ وات هم فقط تو بالاترین کانفیگش هست
یعنی ۱۶/۵۱۲
تو دو تا کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی ۴۵ واته
تو کانفیگ سوم ۶۵ واته
و جالبه که اون کانفیگ آخر یهو ۱۸۰۰ یوان می‌بره رو قیمت

The Destroyer

و اون سه تای اول هم تم پورته هستن طبیعتا

The Destroyer

تک*

m.b

چون خود لنوو هم دیگه میدونه این راه بچه ‌بازیه!
فقط تو اخرین نسخه واسه دیوانه های سرعت بالا بی توجه به هر راه حلی اون راه رو انتخاب کرده…
دو تا پورت گوشی راهی هست که همه میدونن… چه بلک شارک که قبلاً انجام داد و چه ایسوس… اما واقعاً راه حل مشکل نیست… وگرنه خب راحت‌تر بود بقیه اینکار رو انجام بدن چون زودتر از لنوو سرعت های بالا رو استفاده کرده بودن…
راه حل لنوو قابل توجه هست اما قابل مقایسه با 100 وات و 125 وات و 120 وات بقیه به هیچ عنوان… و شوخی با تکنولوژی محسوب میشه در مقابل اونها… و این از پست های مدیرعاملش هم موقع تبلیغ این قابلیت مشخص بود…

m.b

مشکلی نیست… یه عده اون اوایل گول خوردن و یادمه حتی 90 واتی که در واقع دو پورته هست رو نمیدونستن اینطوری لنوو با تکنولوژی دوباره شوخی کرده… و یه جورایی راه حل بچه‌گانه‌ای برای شارژر های سریعه و هر شرکتی هم میتونه حتی چهار پورت بذاره! این رو چون نمیدونستن دو پورته هست 90 وات فرض کردن و بعد که فهمیدن دیگه دیرشده بود… طبیعیه الان با این راه حلی که حتی گوشی رو تو شارژ نمیشه درست دست گرفت خودشون رو بزنن به ندیدن و جوجه رو لای مرغا حساب کنن!
با این راه حل میشه گوشی 200 وات هم همین امسال داشت! منتهی از چهار جهت باید گوشی رو سوراخ سوراخ کنی!
این حل کردن مسئله نیست… پاک کردن صورت مسئله هست…
یاد حدس بالاتر اوردن k30 pro از mi note 10 pro فقط بخاطر این منطق که سنسور ساخت سونی هست افتادم! عجببب…نتیجه چی شد؟!
امروز یه عده اومدن گفتن امتیازش امروز میاد اما تا اومد و حرف ما عیناً به هدف نشست و دیدیم که اشتباه میگفتن موضوع به کلی نابود شد و گوشی گیمینگ لنوو رو فقط بالا میرن و هیچ حرفی از امتیاز k30 pro zoom نیست!
باز من عذر میخوام آقا بخاطر همه موارد… 😊

نیما عرفانی

اگه یکمم ازش تعریف میکردی به والله که به بلک شارک برنمیخورد … احتمالاً با این وضعیت ، ایسوس راگ فون ۳ هم که معرفی بشه براش حرف و حدیث درمیارین.
خب به جای اینکه بیاد ۲ تا گوشی معرفی کنه اومده یه گوشی با ۴ تا کانفیگ و ۳ تا شارژر تو رنج قیمتی مختلف معرفی کرده ، این کجاش بده؟؟ مگه رویکرد و استراتژی همه شرکت ها باید عین هم باشه؟؟؟ ممنون میشم برام مشخص کنی حافظه ی ۵۱۲ گیگ از نوع UFS 3.1 و رم ۱۶ گیگ از نوع LPDDR5 و شارژر ۹۰ وات چقدر افزایش قیمت باید داشته باشه؟؟
نوبیا رد مجیک ۵جی Transparent ادیشن با ۷۳۰-۷۴۰ دلار معرفی شد اونم با ۲۵۶ گیگ حافظه از UFS 3.0 و شارژر با توان به مراتب پایین تر … .

The Destroyer

من اصلا کاری با بلک‌شارک نداشتم
اون گوشی گیمینگ نیمه اول شیائومی بود و دوره‌ش تموم شد
این نیمه دومه و بلک‌شارک هم گوشی نیمه دوم سالش رو طی همین هفته‌های جاری معرفی می‌کنه
من مشکلم سر تبلیغاتی هست که لنوو انجام میده
همه این گوشی رو با نام ۹۰ وات میشناسنش و حتی تو همین متن هم در بخش باتری و شارژر فقط ۹۰ وات ذکر شده در صورتی که اون کانفیگی که ۹۰ واته شارژرش ۸۶۰ دلار قیمت داره و نسخه پایه این گوشی از ۵۰۰ دلار شروع میشه
نوبیا ردمجیک هم دقیقا مثل بلک‌شارک اصلا رقیب این گوشی نیست
اونم مال نیمه اول ساله و ZTE هم میخواد از Red Magic 5S به زودی رونمایی کنه
من اصلا کاری با بلک‌شارک یا این بزرگوار نداشتم

نیما عرفانی

جوابی که باید میگرفتم ندادی
میگم این گوشی حتی تو یه موردم قابل تعریف نبود که اول بسم اومدی شروع به ایراد گرفتن کردی؟؟اونم در ریپلای به یکی دیگه. خب اگه کلاً کامنت نمیذاشتی سنگین تر نبود؟؟ مگه من گفتم رقیب اون دوبزرگواره؟؟ بله خودم چند روز پیش کامنت گذاشتم که نوبیا برای معرفی رد مجیک ۵s برنامه داره . از اول صحبتت راجع به قیمت گذاری بود منم رد مجیک Transparent رو مثال زدم که با اسنپ ۸۶۵ نه ۸۶۵ پلاس ، ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 3.0 نه ۵۱۲ UFS 3.1 و با شارژر ۵۵ وات نه ۹۰ وات تو بالاترین کانفیگ ، ۱۴۰ تا ۱۵۰ دلار قیمت کمتری از لنوو داره . منتظر معرفی رد مجیک ۵s هستم تا ببینم با مشخصات ارتقاء یافته چه قیمت گذاری براش انجام میده…
“من مشکلم سر تبلیغاتی هست که لنوو انجام میده
همه این گوشی رو با نام ۹۰ وات میشناسنش و حتی تو همین متن هم در بخش باتری و شارژر فقط ۹۰ وات ذکر شده در صورتی که اون کانفیگی که ۹۰ واته شارژرش ۸۶۰ دلار قیمت داره و نسخه پایه این گوشی از ۵۰۰ دلار شروع میشه”
جواب اینم همون کامنت بالایی گفتم ؛ قرار نیست هر شرکتی رویکرد و سیاست مشابهی با بقیه داشته باشه ، مثل این میمونه که بگیم نوت ۱۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا با شارژر ۴۵ وات معرفی شدن اما ۲۵ وات داخل جعبه دارن… . خب لنوو اومده رو یکی از اصلی‌ترین برتری های محصولش مانور داره و برای کاهش قیمت هم ۴ تا کانفیگ مختلف براش درنظر گرفته .
دیگه این موضوع اینقدر واضحه که به اینجور موضع گیری میگن ایرادگیری بنی اسرائیلی …

نیما عرفانی

مکانیزم شارژ دوسلولی گوشی های دیگه آستانه ی توان نهایی رو به محض وارد شدن جریان به مدار گوشی بین دوتا باتری تقسیم میکنن اما این یکی اومده راه حل عکسشو پیش گرفته و به جای اینکه بیاد داخل گوشی چندتا مدار و فلت بذاره ، همون اول اومده توان ورودی رو با ۲ تا سیم و ۲ تا پورت تقسیم به ۲ خروجی همسان کرده …
من نمی‌فهمم چقدر برای یه عده درک این مسئله سخت و دردناکه که جز برچسب زدن و متهم کردن دیگران به گول خوردن حرف دیگه ای ندارن.

m.b

دوتا خبر…
اولی اینکه چند گوشی با اسنپدراگون 765 دارن میان و شیائومی هم با این پردازنده گوشی داره…
دومی هم راجب شیائومی که گفتم یه گوشی با دو تا سنسور 1/1.3 اینچی داره… یکی که قطعاً اصلی بود اما دومی رو نمیدونستیم که زوم هست یا سوپر‌واید…
شیائومی تو اولتراواید عملکرد خوبی داشته… پرچمدار جدید از 108 مگاپیکسلی سامسونگ برای اولتراواید و ماکرو استفاده میکنه و اصلی 48 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی هست… زوم هم بخاطر 120 برابری بودن یا باید پرمگاپیکسل باشه و یا با مقادیر زوم اپتیکال بالا… که اولی محتمل تره…
Dxo تغییر خواهد کرد… نیمه دوم رقابت بین شیائومی و هوآوی خواهد بود…

ArmanBgold

منتظرم برای راگ فون 3 😉

Taha

ببخشید دوستان من چرا نمیتونم بسته های مدار فیروزه ای رو بزنم یعنی فقط میتونم ۱۵۰مگابایت رو بزنم و برای بقیه میگه نمیشه؟

نیما عرفانی

یکی نیست بهش بگه همه رو مثل خودت نبین که بیان رفتارهای هوچی گری و سطحی نگر و نشأت گرفته از عقده ی دیده شدن(دیدین من اینو اول گفتم دیدین من ا‌ونو اول گفتم پس بهم جایزه بدین) رو اینقدر تو بوق و کرنا کنن که تبدیل بشه به عادات رفتاری بچگانه اشون …
یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن تا منم بیام بگم به مرور زمان حرف عوض کردن و بازه تعیین کردن(۱۱۶ تا ۱۲۰) اونم بعد از اینکه امتیاز دوربین وان پلاس ۸ پرو و گلکسی اس ۲۰ پلاس مشخص شد کاره شاقی نیست که بخوایم بابتش برات فرش قرمز پهن کنیم چرا که این رنگ عوض کردنا از هرکسی برمیاد👌
من گفته بودم ۱۲۱ یا ۱۲۲ میاره و اینم گفتم که اگه dxo کمه کم پایین تر از ۱۲۰ بده خودم میام اعتبارشو زیر سؤال میبرم ؛ حتی یادمه امتیاز دوربین آنر وی ۳۰ پرو وارد بحث کردم که بگم اون گوشی بدون مهندسی لایکا از میت ۳۰ پرو 4G حتی یه امتیاز هم بالاتر شد , نشون به اون نشون که گفتم پردازش تصویر اسنپدراگون ۸۶۵ با ۷۳۰G نوت ۱۰ خیلی توفیر داره و قطعاً تأثیر گذاره تو خروجی نهایی . بازم نشون به اون نشون که گفتم ردمی کی ۳۰ پرو از رکورد ویدئوی ۸k پشتیبانی می‌کنه و همین خودش یه پوه‍ن مثبته براش …
برو خداتو شکر کن دگزومارک(Dxomark) ، بخش بوکه رو بررسی نمیکنه و اگه سنسور تله فوتو ماکروی کی ۳۰ پرو رو این نسخه هم بود و بررسیش میکرد قطع به یقین الان امتیاز دوربین این گوشی ۱۲۱ یا ۱۲۲ بود… ‌ .
حالا برو برا خودت نوشابه باز کن

Mahdi

من واسش ۱۱۶ تا ۱۱۹ در نظر گرفته بودم ولی عالی ظاهر شده

m.b

حدس دقیق تو رو هم پیدا کردم…
115 تا 118 گفته بودی تو همون پستی که منو نیما حدس زدیم چهار ماه پیش…

Mahdi

والله من دقیق یادم نیومد دقیقش چون خیلی وقت پیشه به هر حال حدسم درست از آب درنیومد

Mahdi

ولی واقعا عالیه واسه دوربین اصلی ۶۴ سونی که تو میانرده ها بیشتر استفاده شده

m.b

پستشو پایین فرستادم… منم دقیق یادم نمیدومد و دیروز گفتم فکر میکنم که 118 تا 121 حدس زدم که 118 تا 122 بود که باز درست حدس زدم و حتی دقیقتر شد! چون میانگین دقیق میشه 120… اما یکی با وقاحت تمام پاشده گفته من گفته بودم حتی نزدیک mi note 10 pro هم نمیشه!!!
عجججبببب! 😂 فیض بردم اصلاً…
از نمونه دروغ های دیگه؟
یارو خطاب به من: وقتی با چالتون بحث میکردی و آقای عط.ایی میومد تا چند روز پیدات نبود!!!
اونوقت منبعش و اینکه کی و کجا من در رفتم خودم نمیدونم؟! 🤔

منبع؟
کوچه علی چپ 😉
کی؟
وقت گل نی 😉
کجا؟
ناکجاآباد 😉

یاد چالتون افتادم یه مدت بیچاره حرفی نداشت میگفت من گفتم الفا منعطف واقعی! بعد کجا گفته بودم؟ علی‌چپ😂
چقدر شباهت های این یارو با این ادعاهای توخالی داره شبیه چالتون در میاد این روزا! 🙂

دیگه انقدر بدبختی سیطره کرده اینطور با دروغ دارن تاریخ سازی میکنن بجای تاریخ گویی!!! 😂

🤦‍♂️😅

Mahdi

گوشی عالی هست ولی من از الان راگفون ۳ رو انتخاب میکنم

نیما عرفانی

وقتی باتری ۵۰۰۰ رو تو ۳۰ دقیقه فول شارژ می‌کنه دیگه چه لزومی داره از چه ترفندی استفاده کرده که طرف بخواد در حین شارژ باهاش کار کنه؟؟ یجوری میگه انگار فقط اون ۳۰ دقیقه واسه طرف تایم حیاتیه😏 یارو اگه خوره و کشت و مرده ی گیم هم باشه ، دیگه نیم ساعت که می‌تونه گوشیو بذاره کنار به کارای شخصی(WC , تنفس و تناول) برسه!! نه هموطن این راهه تسکین درد نیست شاید خودت به اون شیافی که چند وقت پیش برای بقیه تجویز کردی نیازه مبرمی داری ، با این حال برای اینکه دمای آمپرت بیاد پایین تر من از طرف لنوو به خاطر این شیطنت و بچه بازی و گول زدن یه عده ساده لوح عذر می‌خوام . «دلایل و تفکرات پیرامون تصمیمات متخصصان، مهندسان و کارشناسان لنوو هم از بیخ ایراد داره و چون تو از اونا بیشتر می‌دونی لذا اینطوری اعتبار یه برند می‌ره زیر سؤال.خروجی هم که حاصل شده فقط بازی با اعداده و هیچ ارزشی نداره»
سخن پایانی ؛ تو یاد بگیر بابت اشتباهات و رفتارهای بچه گانه ات از همه عذر بخوای نه اینکه هر دفعه بیای با گمراه کردن سایرین از جانب دیگران عذرخواهی کنی و واقعیت رو جوره دیگه جلوه بدی. آره ممنون که با این رفتارها معنای تازه ای از ننه من غریبم بازی رو بهمون یاد دادی🤙.

Mahdi

من کلا با شارژ سریع تر از ۳۰ وات مخالفم ولی اگه قرار باشه شارژر با توان بالا باشه این راه حل بنظرم بهتره چون اندازه نصف شارژر به باتری صدمه میزنه

Mahdi

نه اشتباه شد من فکر کردم پورت هاش کنار همن و از یه کابل استفاده میشه مثل نوت۳ سامسونگ

نیما عرفانی

جدای از این بحث شارژر لنوو ، طرف بدون اینکه بدونه چه تدبیر و تفکری پشت مکانیزم شارژ ۱۲۵ واته اوپو بوده اونجا هم میومد ارزش کارشو با دلایل من درآوردی خودش کم اهمیت جلوه میداد که آره اوپو اومده شیطنت کرده و حربه ی تبلیغاتیه و فلانو بهمان …
نه برادر می‌دونی چیه؟ ما سخت در اشتباهیم و باید نظراتمون رو مطابق میل و ذائقه ی یه عده وفق بدیم . فقط شیائومی خوبه و بقیه دارن اداشو درمیارن ..‌.
اون بنده خدا چالتون هم اصلاح شد و با اکانت جدید فقط میاد نظرشو میگه و کاری به کاره کسی نداره ، اما یه عده که در مواجهه با افرادی که ترول و نادان خطابشون میکنن و میان برخلاف شعارشون ” به ترول ها غذا ندین” که بارها این عبارت رو با بلندگو سرمیدن اما هنوز در عمل تو اندر خم دخالت کردن نظرات شخصی اینو اونن و هر روز و شب دنبال آتو گرفتن از اینو اونن و یکی به نعل میزنن یکی به میخ و این یعنی مصداق بارز همون حرفی که گفتم و حکایت افرادیه که فقط لبو دهنن.
آره عزیزم مشکل ماییم … آدم بعد از زمان مشغله ی کاری و فکری که به جهت دست و پنجه نرم کردن با پستی بلندی های زندگی داره صرف میکنه، اگه یه تایم خالیه استراحت هم نصیبش میشه ولی دیگه به قرآن رغبت نمیکنه بیاد تو سایت که نظری بدی که مبادا به یه عده بر بخوره.
تو پست “هواوی میت ۴۰ شاید این طراحی رو داشته باشد”
https://toranji.ir/?p=1077856
طرف اومده به خودش مینازه که این طراحی رو نداره و بدون زائده نیست و واترفاله و فلان در صورتیکه که اگرم واترفال باشه اون برای مدل پروعه نه مدل پایه ، باز حداقل جای شکرش باقیه که آخرش اومده گفته درست یا غلط رو زمان مشخص می‌کنه… بعد تو چند پست بعدش اومده باز به خودش میباله که آره بازم زدم به هدف و طراحی میت ۴۰ پرو پیش بینی کردم و پانچ کپسولی وسط یا گوشه سمت چپ داره 🙄 آفرین به این آینده نگری ⁦👏🏻⁩👏، غیب گوی کی بودی تو ؟؟ دیگه یکی نیست بهش بگه دقیقاً این اطلاعات رو از کجا میاری و به چیت مینازی انیشتین؟؟ پیاده شو باهم بریم … کاره شاقی نکردی که اومدی از کاه کوه میسازی . سری میت همیشه طراحی و دیزاین یکتا و نوآورانه ای داشته پس درمورد چگونگی شکل و شمایل نمایشگر میت ۴۰ پرو هم از ۳ حالت خارج نیست ؛ یا دوربین زیره نمایشگر و دیسپلی بدون زائده داره یا همراه با ناچ عریض کوچکتر از نسل قبل میاد یا پانچ کپسولی مشابه سری پی ۴۰ منتها در موقعیت وسط داره.
من واقعاً اصرار یه عده برای مطرح خودشون اونم تو بستر نت و فضای مجازی رو نمی‌فهمم ، خدارو چه دیدی شایدم حق با اونه و من باید به راه راست هدایت بشم⁦🤲

m.b

قطعاً مثل بعضی از غیب سخن نمیگم…
منبع دارم و راجب mate 40pro هم منبع دیجیتال جت استیشن و افشاگر معروف هوآوی توی توییتر و گلسش که لو رفته بود بوده…
قطعاً راجب میت 40 پرو گفتم واترفاله نه میت 40!
اما تو پست میت 40 گفتم…
و هنوزم میگم و میبینی که با زائده بودن هر دوشون و واترفال بودن بالاترین مدل و تیز‌تر بودن زاویه خمشس هر سه درست در میاد و با منبع هم حرف زدم…
شما جای عوض کردن موضوع و پست تر از این کردن خودت بهتره بیای لااقل دروغی که گفتی رو ماست‌مالی کنی تا سس ماست نشده!
من منبع هامو دادم جای عوض کردن موضوع شما فقط یه منبع برای این دروغ و یاوه بده بجای در رفتن قبل سس ماست شدن:

“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”
خب رفتم پست چهار ماه پیش و گیداش کردم دروغگوی عزیز… نوبت شماست برای یاوه هات منبع بدی… (که قطعاً هرگز نمیتونی بدی! چون خودتم با عوض کردن موضوع نشون دادی اوج بدبختی رو که حرف پوچ و یاوه گرت کردی!)

m.b

هچنین منبع زاویه تیز تر هم آیس یونیورس…👌

راستی بین منابع باد معده‌ای منبع این ادعا هم هر موقع فلافل زدی بده! :

یارو خطاب به من: وقتی با چالتون بحث میکردی و آقای عط.ایی میومد تا چند روز پیدات نبود!!!
اونوقت منبعش و اینکه کی و کجا من در رفتم خودم نمیدونم؟! 🤔

منبع؟
کوچه علی چپ 😉
کی؟
وقت گل نی 😉
کجا؟
ناکجاآباد 😉

بوی بدبختیت با این دروغ ها سایت رو برداشته رفیق گرامی…
انقدر دیگه بافتی نمیشه جمعش کرد!
(در کامنت بعدی جای منبع دادن(چون ندارد!) از باد معده‌های بیشتری سخن میگوید!)
آفرین همچنان منبع نده تا بیشتر شبیه چالتون که ادعا های پوچ و دروغ داشت بشی! بهتر میشناسنت…

نیما عرفانی

“و هنوزم میگم و میبینی که با زائده بودن هر دوشون و واترفال بودن بالاترین مدل و تیز‌تر بودن زاویه خمشس هر سه درست در میاد و با منبع هم حرف زدم…”
همه ی اینا از قبل مشخص بود و فقط تو نیستی که از اون منابع خبر داری منابع گمنامی نیستن ، منم گفته بودم مدل پرو احتمال داره واترفال ۱۲۰ درجه داشته باشه ، تیزتر بودن گوشه ی نمایشگر هم موضوع مشخصیه و عین سری نوت سامسونگ میمونه پس همه ی اینا نیازی به بوق و کرنا کردن نداره که بهت جایزه بدن.
در مورد امتیاز دوربین ؛ ماست مالی کردن کاره من نیست و اتفاقاً دقیقاً دست گذاشتی رو استعداد ذاتی خودت . این پستی که داری ازش بالا میری واسه کِیه؟؟ قبل از رونمایی کی ۳۰ پرو … اون موقع شایعاتش میگفتن که دوتا سنسور ۶۴ داره و من بر حسب همین قضیه این امتیاز رو پیش بینی کردم …
خوب چشماتو وا کن ملخک
✓https://toranji.ir/?p=1070914/#comment-199195
اما بعد که مشخص شد خیال باطل بوده و این گوشی با یه سنسور ۶۴ معرفی شد دیگه تا همین امروز حرفی از نمره ی دوربینش نزدم تا زمانی که تو بحثشو پیش کشیدی و باز از جبهه ی طعنه و کنایه وارد شدی . متوجه شدی چیشد یا آدرس کوچه علی چپو بدم؟؟از همون اول مبنای حدس امتیاز، داشتن دوتا سنسور ۶۴ بود که تو بین ۱۱۸ تا ۱۲۲ یعنی بازه ی بین ۴ عدد که عملاً کاره شاقی نیست که بهش پرو پال میدی . امتیازی هم که من گفتم منوط به داشتن دوتا سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل بود .
همین حد کفایت می‌کنه که نتیجه ی یه سنسور ۶۴ مگش گند زد به تصورات واهیت(وان پلاس ۸ پرو) حالا دوتا سنسور ۶۴ پیشکش…
✓https://toranji.ir/?p=1070914/#comment-199198
اگه با مبنای مشخصات دوربین بعد از معرفیش میگفتی مطمئناً کمتر حدس میزدی و منم طبیعتاً واحد امتیازاتو میاوردم پایین تر که در این صورت به پیش بینی من نزدیک تر بود و حتی شایدم دقیق میخورد به هدف.
بهترین جوابی هم که باید می‌گرفتی تو همون پست بهت گفتم ؛
«درخصوص دوربین کی ۳۰ پرو هم حرفامو زدم ، صبر میکنم معرفی بشه و جزئیات بیشتری ازش منتشر شه و بررسی دگزوشم بیاد بعد بیشتر دربارش صحبت میکنم»
✓https://toranji.ir/?p=1070914/#comment-199241
پس مطمئن باش من پست تر و حقیرتر از تو نمیشم و بیخود داستان حسین کرد شبستری برای من یکی تعریف نکن . اصل ماجرارو جور دیگه جلوه دادن هنر نیست بلکه به این میگن نهایت وقاحت .
آهان راستی الان می‌خوام این پله به اون پله کنم که دوستان با اون روی دیگتم آشنا بشن و میخوام بگم تو که خیلی به نبش قبر خاطرات و ورق زدن گذشته و عذرخواهی علاقه داری جا داره یادآوری کنم اینجا هنوز ماست مالی کردنو یاوه گویی و تاریخ سازیتو فراموش نکردم ؛
✓https://toranji.ir/?p=1073233
دیگه برا امشبت کافیه
بگرد تا بگردیم ملخک

m.b

🤦‍♂️
مرسی کاملاً مشخصه اون منابع رو خوندی!
“تیزتر بودن گوشه ی نمایشگر هم موضوع مشخصیه”

تیز تر بودن زاویه خمش صفحه در دو طرف رو گفته بودن!

“همه ی اینا از قبل مشخص بود و فقط تو نیستی که از اون منابع خبر داری منابع گمنامی نیستن”
پس مزخرف نگو که غیب گفتم! چون همه از همین منابع بود!

” اون موقع شایعاتش میگفتن که دوتا سنسور ۶۴ داره و من بر حسب همین قضیه این امتیاز رو پیش بینی کردم …”
خب من چیکار کنم که تو اشتباه کردی؟!
من پس چرا درست گفتم؟!
جواب توهمات اشتباه تو رو که من نباید بدم…

“اگه با مبنای مشخصات دوربین بعد از معرفیش میگفتی مطمئناً کمتر حدس میزدی”
باز باید بگم جواب اینکه اطلاعات تو ناقص بود و اشتباه کردی رو من نباید بدم… باز بجای عمل و واقعیت از احتمالات و توهمات و ارزو هات داری حرف میزنی؟
عملاً چی شد؟ بله عملاً دقیقاً وسط در وسط حدس من شد امتیاز واقعی…

راجب هوچی گری راجب سنسور 64 مگاپیکسلی سونی هم کسی نگفت قوی نیست… گفتیم در حد 108 سامسونگ نیست آقای کور چون میبینی همون وانپلاس هم زیر پرچمدار های شیاست… همینکه از اقتصادی ردمی هم خورد براش بسته! یادمه یه روزی با mi 10 pro مقایسه میشد تو دوربین! الان باید تهش با k30 pro مقایسه بشه بر اساس dxo (که البته dxo برای من هنوز کامل نیست)

من راجب صفحه اوپو که تهش از سوزش زیاد با اینکه ربطی نداشت کشیدیش وسط، دو دلیل اوردم (اسمی که حق نداشت سوپرآمولد استفاده کنه و ثابت میکرد تماماً تامین کننده سامسونگ نیست یا اصلاً ساخت سامسونگ نیست و سامسونگ فقط tunned کرده (که محکم ترین دلیله چون به هیچ وجه نمیتونست استفاده کنه) (دلیل دوم اینکه سامسونگ قبل از اس 20 ها به هیچ شرکتی صفحات کواد‌اچ‌دی‌پلاس و 120 هرتز نمی‌داد که خودش اولین استفاده کننده باشه) در کنار یک منبع جداگانه که دیجیتال چت استیشن بود و رسماً چند ماه قبل بحث های ما گفته بود سازنده tcl و یا boe هستن و جالبه که حتی خودتم همینو میگفتی!!!

http://uupload.ir/files/99s4_screenshot_2020-07-23-00-10-21-010_com.android.chrome.jpg

تو دروغگو و کور هم شدی به من ربطی نداره خب… چون من دلایلمو کاملاً آوردم…
چی شده؟

چی شد منابع؟ 🤔 😂
این دروغا منبع نداشت نه؟!

“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”

“یارو خطاب به من: وقتی با چالتون بحث میکردی و آقای عط.ایی میومد تا چند روز پیدات نبود!!!
اونوقت منبعش و اینکه کی و کجا من در رفتم خودم نمیدونم؟! 🤔

منبع؟
کوچه علی چپ 😉
کی؟
وقت گل نی 😉
کجا؟
ناکجاآباد 😉”

تا صبح هم بچرخی دروغ راست نمیشه عزیزم و فقط وقاحتت برای منبع ندادن (چون دروغ که منبع نداره) بیشتر و بیشتر میشه و آبروت بیشتر و بیشتر میره…
جای وقاحت بیشتر دوزار مرد باش برای این دروغات منبع بیار تا ابروت نرفته…🤦‍♂️

نیما عرفانی

من چی میگم تو چی میگی متوهم فقط داری به هم میبافی…
راجع به تأمین کننده ی پنل اوپو ، تو همون پستی که لینکشو فرستادم با سند و مدرک و حرف حساب صحبت کردم که آخرش محو شدی . الآنم باز اومدی از همون یدونه پست دیجیتال چت استیشن اونم قبل از رونماییش میری بالا که این نشون میده حرف من درسته چون غیر از این دهنت بستست .
درمورد اون قضیه هم ، من کی دربارش صحبت کردم؟؟ ۲-۳ هفته پیش …⁦👏🏻⁩👏
از اون موقع رفتی فکراتو کردی چه جوابی بدی ، آفرین . من بیکار نیستم بگردم تو پست های ۹-۱۰ ماه پیش که رفتارهای سخیفتو به رخت بکشم ، چون اگه آدم بودی همون موقع حداقل برا یبارم که شده اکانتتو عوض میکردی نه اینکه با پررویی تمام بدتر از دیروز به مکار بودنت ادامه بدی. می‌خوام مثل ماجرای امتیاز دوربین تحریکت کنم خودت بری پیش آقای ع.طایی پِیِشو بگیری وگرنه اونایی که باید بدونن از اصل ماجرا خبر دارن…
گفته بودم که بقیه رو میتونی با این رفتارهای دو بام و دو پهلوت گول بزنی منو که نمیتونی گول بزنی … .
گاز واسه خودت بتاز و همینجور جولان بده

m.b

منبع نبود؟🤔
بنابراین متأسّفام برای کسایی که به حرفت که بدون منبعه توجه میکنن…
چی شد؟ دیدی خودتم میگفتی اوپو تولید کننده‌ش boe و tcl هست ساکت شدی!
جای این هوچی گری ها دوزار مردانگی تو وجودت جور کن برو واسه دروغایی که بافتی منبع در بیار… وگرنه خیلی وقیحی که با این جرات به این و اون دروغ میبندی… روز به روز که میگذره به کاربرا بیشتر و بیشتر حق میدم که باز باهات یکی به دو کنن چون حتی مردانگی وایستادن پای حرفت و منبع براش دادن و معتبرش کردنم نداری!
یالا… باز بگر شاید واسه دروغات یه چیزی جور شد…
چی شده؟ چرا دیگه تکرارشون نمیکنی که؟ 🤔
آها گرفتم… خودتم متوجه شدی

هوشمندترین پردازنده پرچمدار کایرین!
M.b در میرفت!
M.b میگفت فلان گوشی حتی در نزدیکای mi note 10 pro هم نمیاره!

که اینا مزخرفات ذهن خودته و دروغی بیش نیست… وگرنه نمیدیدیم از ترس حتی یه بارم راجب منبعشون حرف بزنی یا ازشون با منبع دفاع کنی…

بلکه بدبختیت به جایی رسیده که برای دیگران تاریخ بسازی با وقاحت تمام و دروغ… نگو نه… چون اینطوری ساختی واقعا!:

“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”

ممنونم که امروزم ثابت کردی لب و دهن فقط خودتی که مردانگی روده راست تو شکمت داشتن هم نداری و انقدر پست کردی خودتو که برای بحث با بقیه دست به دامن همچین دروغایی شدی…

یادمه وقتی گفتم سر اینکه گفتی دیگه هرگز برنمیگردی و همونجا گفته بودی من لب و دهنم بعد چند هفته بعدش پیدات شد منم به همه نشون دادم لب و دهن در واقع کیه که مردانگی موندن رو حرف خووشم نداره! …دیدی عجب بدجور سوخته… گفتی یه دروغی بسازم که این بود:

“یارو خطاب به من: وقتی با چالتون بحث میکردی و آقای عط.ایی میومد تا چند روز پیدات نبود!!!
اونوقت منبعش و اینکه کی و کجا من در رفتم خودم نمیدونم؟! 🤔

منبع؟
کوچه علی چپ 😉
کی؟
وقت گل نی 😉
کجا؟
ناکجاآباد 😉”

منم اون روز به این دروغ کاری نداشتم اما الان مثل فلانی تو گل گیر کردی عزیزم…

خب من منبع دادم که پست معرفی p40 pro بود که گل کاشته بودی عزیزم و یه سایت زدن تو پوزت و گفتی میرم و دیگه نمیام…
شما هم یه جو… ترو خدا😅 یه جو تو وجودت مردانگی جور کن جای حاشیه رفتن برو واسه این دو ادعا که نشات گرفته از سوختگیه یه منبع لااقل جور کن!

همونم نداری!!!
متأسفام برای کاربرا فقط!…

m.b

نیما جان… به رفاقتمون قسم لازم نیست بگی اون دو تا موضوع رو از فرط درماندگی بافتی از روده هات…
چون اصلاً دیگه راهی نداره و اینکه منبع براشون نتونستی بدی همه چی رو روشن کرد…
منم که طبق معمول جای تو از کاربرا عذر خواستم…
تو همون سکوت کن لااقل بیشتر از این نفهمن که تو فقط لب و دهنی…
میگی رفتی و دیگه بر نمیگردی بعد چند هفته پیدات میشه…
به دیگری تهمت دروغ میزنی بعد از ترس اینکه بدتر نشه و نفهمن که دروغه سریع موضوعشو عوض میکنی!…
خب خوش انصاف همینکه منبع ندادی تا الان به همه ثابت کرد دستات خالی خالی بودکه تیری در تاریکی زدی شاید بگیره! اما شیادی تو در دروغگویی (که فکر میکردی نمیتونم برم پست قدیمی و اصلیشو پیدا کنم) به اندازه حواس من به پستای قدیمی نبود و با خاک یکسان شدی!
چه راجب حرفت راجب حدس من که آبروت رفت چون من دقیقاً بازه می نوت 10 پرو رو حدس زده بودم و چه راجب حرفت راجب حدس خودت که گفتی لااقل یه امتیاز به واقعیت نزدیک تر کنیم…😉 کی به کیه اینجا هیچکی نمیفهمه… 😏
که اونم رفتم حدستو پیدا کردم و اونم دروغ بود…
دروغ سوم هم راجب اینکه من میرفتم! کی اونوقت؟😂🤔
اینم با ناتوانی در منبع دادن با اینکه یه روز تمام داری میگردی😉ثابت کردی که پخ‌ اضافه بر سازمان! بود که انداختی وسط و نشد جمعش کنی…
نه دوست عزیز اونی که قاعدتاً بر اساس حرف خودش نباید اینجا باشه شمایی که متأسفانه از داشتن یه جو مردانگی چه در با منبع و مستدل حرف زدن و چه در پایداری و ماندن روی حرف خود محرومت کردن! همووونم نداری!
اگر داری… فبها… منبع:

تازه اگر منبع هم بدی مردانگی موندن رو حرف خودتو نداری که بدترم هست!
بنابراین درماندگی حال فعلیت رو درک میکنم و ترجیح میدم بیش از این اذیت نشی… شرطش اینه که با منبع ندادن بیش از این با آبروی خودت بازی نکنی گلم و شده لااقل یه منبع دروغی بسازی لنگه دروغات😏😉…
آفرین دارم حال میکنم… باز منبع نده چون میخوام این 99 رو به صد برسونم و به همه ایندفعه ثابت کنم با لب و دهن طرف هستن… و من برخلاف تو به حرف نه! به عمل اینو ثابت کردم که هستی😉 درسته؟ 🤔
تو و دروغات موفق باشید…

نیما عرفانی

یعنی اگه از اول حضورم تو این سایت کل بحثایی که با کاربرا داشتم رو جمع کنم بازم به سرو کله زدن هایی که فقط با تو داشتم نمی‌رسه . اینقدر ضعیفی که حتی عارت اومد بگی اون موقع از عبارت “خبرهایی به گوش میرسه” استفاده کردم که احتمال داره تولید پنل فایند ایکس ۲ پرو برعهده ی BOE و TCL باشه و برخلاف تو از قطعیت صحبت نکردم . اما تو این پست اینقدر که با دلیل و برهان فرو کردم تو سرت که ساخت سامسونگه که آخرش دیدی نه راه پس داری نه راه پیش خفه خون گرفتی …
✓https://toranji.ir/?p=1073233
“اینم با ناتوانی در منبع دادن با اینکه یه روز تمام داری میگردی😉”
😂 👏🏻⁩👏نه هنوز اونقدر بیکار نشدم که وقت بذارم یه روز تمام بگردم دنبال اراجیف تو ، من اگه به اندازه ی تو بیکار بودم و فکرم آزاد بود به جای اینکه هر روز و هرشب پاچه ی اینو اونو تو این سایت بگیرم کارآفرینی میکردم 😂😂.
بحث کردن با جماعتی که توهم توطئه و عقده ی دیده شدن دارن بی فایدست و فقط اتلاف وقت و انرژیه .
هنوز اینقدر بدبخت نشدم که تمام فکرو ذکرم بشه مسخره کردن اینو اون و بهشون انگ نادان بودن بزنم و خودمو علامه ی دهر بدونم .هنوز اینقدر وقیح نشدم که تمام فکرو ذکرم بشه تهمت و افتراء و توهین کردن و قضاوت زود هنگام راجع به هویت دیگران و تشبیهشون به بقیه .
آره الحق که خودتم اقرار کردی از فرط بیکاری تمام ترنجی سرای توعه پس با همین رویه تو بلاهت خودت غوطه ور شو🤏.

Finch

@نیما
این بابا چون علم بحث کردن رو نداره و هیچی حالیش نیست شروع می‌کنه به توهین به بقیه و سفسطه و مغلطه کاری
یه مدت دکمش رو زد و از سایت رفت ، سایت در آرامش قرار گرفت
باز برگشت که تنش آفرینی کنه
پیرمرد پر حاشیه
.
.
تا ابد اون بحثی که قرار شد اسنپ سری ۷۰۰ قوی تر از کایرین ۸۲۰ و دایمن ۸۲۰ بیاد تو ذهنم میمونه که چطوری الفرار کرد 😂😂😂😂😂
خدایا مرسی

نیما عرفانی

به قرآن بیماری روان گسیختگی داره و تعادل روانی نداره . یعنی اگه یکی کاری به کاریشم نداشته باشه اینقدر میاد گازش میگیره و نیشش میزنه و انگولکش می‌کنه تا آخر صداشو دربیاره . منم دیگه از این به بعد می‌خوام بزارم بیش از پیش آزاد و رها باشه و هرکاری که میخواد کنه که شاید باعث بشه یکم عقده هاش تخلیه شه.
کشت و مرده ی نبش قبر خاطرات و ورق زدن گذشته و حاشیه درست کردن و جوسازیه . اینجور آدمارو باید قیدشونو بزنی و ولشون کنی به امان خدا و بذاری تو حال خودشون غوطه ور شن چون هرچی بیشتر باهاشون دهن به دهن بشی بیشتر تحریک
و خوشحال میشن و اتفاقاً قصد و هدفشونم همینه که صداتو دربیارن و اینجوری فقط آرامش روحی و روانی خودتو از دست میدی و شأن خودت میاد پایین.
من مسئول جواب پس دادن این مشکل نیستم که چرا میخ آهنی فرو نمیره تو سنگ، کسی که حرف حالیش نمیشه باید دایورت کنی .
آدم باید برای شخصیت و منزلت خودش احترام قائل باشه و با هرکسی برای هر موضوع بی ارزش و پیش پا افتاده ای کل کل نکنه.
تمام

persepolis

بحث سر چیه؟
اینکه میت جدید چطوریه؟>
خب عکسش را میخاین بفرسم…

نیما عرفانی

اوه اوه عمق فاجعه رو تازه الان دیدم…
آقای ع.طایی هم تا متوجه شد این بشر خیلی به عذرخواهی علاقه داره و از ترس اینکه گازش نگیره از طرف مایکروسافت ازش عذرخواهی کرده👌⁦👏😂
✓https://toranji.ir/?p=1078005/#comment-226730
یادش بخیر چقدر سره این اموجی (🙂) س.ینا به من تو گفتگوهایی که قبلاً داشتیم
از آب گل آلود ماهی می‌گرفت حالا هم توصیف حال خودش شده حکایت این ضرب المثل:
«بهرام كه گور می‌گرفتی همه عمر , دیدی که چگونه گور بهرام گرفت»

m.b

“هنوز اینقدر وقیح نشدم که تمام فکرو ذکرم بشه تهمت و افتراء”

پس این چیه اسمش وقتی دروغ و افتراء هست:
“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”

اینم چهارمین دروغ… و سندی دیگه که به لب و دهن بودنت اعتراف کردی…

چی شد؟ وقتی من با دو دلیل و یک منبع جدا گفتم صفحه اوپو تماماً ساخت سامسونگ نیست شما هنوز باد داری و میگی باید باز منبع و دلیل میاوردم اما نوبت به شما که میرسه حتی یه منبع و دلیل هم برای اون سه تا دروغ نمیاری؟ 😉
اه چه سیاست یک بام و دو هوای جالبی… ما باید علاوه بر دلایل و منبعمون باز منبع بیاریم تا مقبول درگاه یه لب و دهن باشه! اما آقا چون دروغی گفته که منبع نداره وقت طلاش ارزش گشتن برای منبع نداره!؟ 😉، (نه عزیزم بگو دروغ هیچوقت منبع نداره)😂
اینم دو روییت که ثابت شد…

هی جولان جولان هم نکن…
منم مثل کاربرای اینجام و با کسی معمولاً کاری ندارم اما از دروغگویی که خود درست پندار و وقیح هم هست و یه جو مردانگی وایستادن رو حرف خودشم حتی نداره اصلاً خوشم نمیاد!
برای همین همش ازم تو سری میخوری…
تا زمانی که عذرخواهی از کاربرا رو یاد بگیری یا بشینی سر جای مبارک…
برای امروزت بسته… گفتم… قصد ندارم فشار زیادی روت بیارم… برای همینم جای تو از کاربرا عذر خواستم تا بوی وقاحت سایت رو بر نداره!
(فقط اونجا که سر اوپو از من با وقاحت تمام چهارمین دلیل رو میخوای🙄 بعد خودت حتی یه منبع هم برای سه تا دروغت نمیدی! حتی واسه یکیشونم منبع ندادی!!! این دیگه حد نهایت وقاحت و دوروییه! که ما باید سه تا سه تا برای یه موضوع دلیل بدیم اونم سر تعصب و نادانی تو قبول نمیشه! اونوقت تو سر سه تا موضوع مختلف مجموعاً یه منبع هم ندادی براشون و همه باید قبول کنن! که نیما راست میگه و من فرار میکردم😂 …(ما هم فکر میکنیم از دیروز تا امروز کل سایت رو در‌به در طی نکردی یه چیزی برای توجیه این دروغا پیدا کنی و چون نکردی اومدی میگی وقتمو نمیذارم… آره 😉😏)
دیگه جدا تو هم با مجموعه لب و دهن بودن و مردانگی نداشتن و دروغگویی و دورویی که تو این کامنت آخر رو شد به جمعی باید اضافه بشی که ایستاده برات دست بزنم… 👏👏👏
دقت کردی که برخلافِ تو همه‌شونو با منبع برات ثابت کردم و خودتم نمیتونی ردشون کنی… 🙃
ای جان یاد اون روزی افتادم که یه سایت به نیما میگفت داری اراجیف میگی و یه تنه میگفت اگر بخوام میتونم جواب همتونو بدما! اما نمیدم… 😏 ما هم همه فکر کردیم میتونی جواب بدی… البته عین منبع نامرئی دادنت برای دروغا! 😂
بزرگ که بشی یاد میگیری عذرخواهی از کاربرا رو نیما جان… اونوقت دیگه نیازی نیست من برای اراجیفت یا بعضاً همون بلاهتی که گفتی از کاربرا عذر بخوام!

حله؟ یا باز منبع نداری عزیزم و اونوقت با بی شرمی چهارمین دلیل ما برای اوپو رو میخوای؟ 😏🤔
با وضع الان شایسته تو سری خوردنم دیگه نیستی به قرآن… برای اینکه بیشتر آبروت نره و اکانت سوم! جدید رو مجبور نشی بزنی من ترجیح میدم رفیق قدیمی رو بیشتر از این با بیان حقایق(بر خلاف تو بامنبع و مستدل هم گفتم) اذیتت نکنم… اما موشکافی و جستجو و پیش کشیدن گذشته راجب من رو خوب اومدی… میدونی چرا؟چون لیاقت این اکانت همینه چون سابقه توهین به شعور کل کاربرا سر اون ماجرای معرفی p40 pro رو داره… اگر یادت باشه با اون اکانت دیگه‌ت که از سر خجالت یه مدت با اون میومدی این گذشته ها رو به رخ نمیکشیدم و موقع ذکر اشتباهاتش فقط از همونایی که در حال اتفاق افتاده بود میگفتم…
اما لیاقت این اکانت بخاطر اون توهین، همینه… نه بیشتر…و نباید انتظار بیخود داشته باشه…
یا علی…

نیما عرفانی

یه جوری کامنت گذاشته انگار از این بنده خدا طلبکاره و مسئول رسیدگی به آپدیت دهی های مایکروسافت ایشونه…😏
خدا شاهده من اصلاً قصدو غرضم ماهی گرفتن نیست و اینجور رفتارا تو ذاتم نیستم اما لازم دونستم این قضیه رو بولدش کنم که مشخص بشه برخلاف طومارهای عریض و طویلی که توشون خودشو پاک و منزه و خوب جلوه میده اما در واقعیت با چه آدم خودخواه ، مغرور و متکبری رو به رو هستین .

m.b

الهی بمیرم برات… منبع نیست شروع کردی ماهی گرفتن از شوخی عط‌ایی با من؟
نه عزیزم… تو زر زیادی زدی و کلی طویلش کردی آخرش یه “🙂” خالی انداخت جلوت و لیاقتت لابد همون بود… برای من نوشته و با اعصابم که از نیومدن ویندوز خورد بود شوخی کرده و با خنده گفته من جاشون ازت عذرخواهی میکنم…
ماهی خوب میخوره اون طرفا؟ 🤔

تو برای آبروت بهتره منبع اون سه تا دروغتو بدی…
راستی “لایی کشیدن” هم تو برای دیگران میگفتی… چه جالب اسم کار الانت رو چی بذاریم به جز لایی کشیدن؟ 🤔
آها اینم اضافه شد به ویژگی های قبلی که با دلیل ثابت کردم لایقشی… 👏😏

m.b

خجالت داره به خدا…🤦‍♂️
تو روز روشن چهار تا دروغ گفتی و از ترس راجبشونم هیچ حرفی نمیزنی! 😂👌
اونوقت با بی‌شرمی نشستی داری مینویسی…
چالتون لااقل روزی یکی میگفت روی همون بدون دلیل و منبع مقاومت میکرد!
رد کردی اونو داداش…
شایسته دستی… 👏👏👏

نیما عرفانی

نخود هر آش و آتیش بیاره معرکه که میگن مصداق بارز شخص نا شخیص خودته👌 .
به قرآن اگه میدونستم اون کامنت حماسیم تو پست معرفی پی ۴۰ پرو پلاس نه پرو ۴۰ پرو اینقدر بهت فشار اورده که مرتب دست به دامن اون واقعه ی تاریخی شدی عمراً همچین حرکتی میزدم ، الانم عذاب وجدان گرفتم جون تو 😂
“ما هم فکر میکنیم از دیروز تا امروز کل سایت رو در‌به در طی نکردی یه چیزی برای توجیه این دروغا پیدا کنی و چون نکردی اومدی میگی وقتمو نمیذارم… آره 😉😏”
آره بابا تازه خبر نداری از بس که برام تومخی شده از تمام کارو زندگیم زدم و همش دارم ۲۴ ای کل سایت رو در به در با ذره بین طی میکنم تا جفنگیات تورو پیدا کنم ⁦👏🏻⁩👏😂.
برو حاجی برو باهمین تصوراتت خوش باش جوابایی که باید می‌گرفتی حتی اضافه بر سازمان گرفتی .

m.b

نیما فقط بگو دروغ بعدی چیه؟ 🤔
مصطفی روانیه؟
مصطفی اصلاً گوشی تا حالا دست نگرفته؟
چی میخوای ببافی داداش؟
خداییش خودت خجالت نمیکشی واقعاً؟
اسم تو مثلاً کاربر منطقیه با این چهار تا دروغی که یکیشونم حتی نمیتونی ثابت کنی راسته؟! بعد انتظار داری من چهار تا چهارتا دلیل بیارم؟
اسم اینکارت احیانا وقاحت محض نیست؟ 🤔
متأسفام برات…

m.b

این کارا توی خاطر کاربرا میمونه ها نیما…
فکر نکن یادشون میره!
این دروغاتو یادشون میمونه…
دو روییتو یادشون میمونه…
فقط حرف زدن و عمل نکردنتو یادشون میمونه…
جالبه تو کامنتت که ماجرا شد به من میگفتی باید برم پیدا کنم حدس دقیقمو تا حرفم ثابت شه… من رفتم پیدا کردم و دروغگوییت رو به همه ثابت کردم…
اما مشخصه دروغای تو منبعی نداره که ننیتونی ازشون دفاعی کنی و دیگه اصلاً راجبشون از ترس حرفی نزدی تا الان…
همین شخصیت واقعیت رو به همه نشون داد برادر…
اینا از ذهن کاربرا پاک نمیشه!

m.b

خداییش یاد حرفت به یه یارویی افتادم…
بهش گفته بودی چون هیچوقت تا حالا از هوآوی تعریف نکرده راهش خطاست!
اونوقت آقا خودش دروغی که خودشم بهش واقف شده رو قبول نمیکنه! ممنون نیما… داری نشون میدی که دیگه با همون یارو فاصله‌ای نداری! چون رفتارت عین اون شده پسر…
تو با چه رویی جرأت کردی به دیگری دروغ ببندی واقعا؟ خجالت نمیکشی؟
بعد به دیگران میگی خودشونو کوچیک کردن؟
نه دیگه واقعاً برای خودم متأسفام چون ایمان دیگه پیدا کردم که تمام حرفات که گفتی طرفدار برندی نیستی و هر موقع اشتباه کنی میگی و… همه عین همین ماجرا از دم پوچ و تو خالی و واسه ظاهر نماییه که اگر نبود تا این حد پست نمیشدی که دروغ بگی و با دروغ سعی کنی درستش کنی!…
کاربرا یادشون نمیره اینا رو…
به همون قرآنی که گفتی یادشون نمیره!

Finch

«««این کارا توی خاطر کاربرا میمونه ها نیما…
فکر نکن یادشون میره!
این دروغاتو یادشون میمونه…
دو روییتو یادشون میمونه…
فقط حرف زدن و عمل نکردنتو یادشون میمونه…»»»
.
.
.
.
اسنپ ۷۷۵ چی شد ؟
سری ۷۰۰ قوی تر از کایرین ۸۲۰ چی شد پس ؟ 😂😂
بزرگ مردی که حرف و عملش یکی هست
اصلا عمل از حرف تو میاد
عمل بدون حرف تو بی معنا میشه
بابا چیرچیر نکن برو اون اسنپ خیالیت رو رو من دیگه ۳ ماهه منتظرم 😂😂😂😂

نیما عرفانی

“نه عزیزم… تو زر زیادی زدی و کلی طویلش کردی آخرش یه “🙂” خالی انداخت جلوت و لیاقتت لابد همون بود”
آره دقیقاً به خاطر همین زر زیادی ازم تشکر کرد و رفت دوتا از تیترای مطالبشو اصلاح کرد😂😂 اگه واسه اینم منبع میخوای ارجاعت میدم به خودش …
“برای من نوشته و با اعصابم که از نیومدن ویندوز خورد بود شوخی کرده و با خنده گفته من جاشون ازت عذرخواهی میکنم…”
اوهو🤣 ببین جناب از خود راضی چجوری با خاک یکسان شدنشو توجیه می‌کنه ; “طرف با من شوخی کرده و با خنده گفته من جاشون ازت عذر می‌خوام” 👏⁦👏🏻⁩🤣 نه عزیزم فکر نکن چون تو فرد فرهیخته و با پرستیژ و جنتلمنی هستی اومده عذرخواهی کرده بلکه دیده شعور نداری و به هر چیزی گیر میدی و فضارو متشنج می‌کنی بنده خدا اومده عذرخواهی کرده 😉. آره جناب آدم تو آفتابه هات چاکلت بخوره ولی اینجوری وا نره.
“ماهی خوب میخوره اون طرفا؟ 🤔”
اگه من ماهی گیرم تو کارت از ماهی گذشته و جهش زدی به یکی دومرحله جلوتر و برای صید نهنگ و کوسه تور پهن می‌کنی 👌.
“چالتون لااقل روزی یکی میگفت روی همون بدون دلیل و منبع مقاومت میکرد!
رد کردی اونو داداش…
شایسته دستی… 👏👏👏”
به چی مینازی ؟ به اینکه با رفتارهای ناشیانه سایتو یه تنه به گند کشیدی و امثال چالتون اسمشون بد در رفته؟؟ آره راست میگی بابت این افتخار بزرگ باید برات فرش قرمز پهن کنن⁦👏🏻⁩👏.
نه هموطن اینا دروغ و وقاحت نیست ، حقیقته محضه فقط تو داری برای گمراه کردن اذهان عمومی تظاهر به منطق می‌کنی و ماجرارو اون طور که به نفع خودت باشه شرح میدی .
یاد بگیر زیادی به خودت پرو پال ندی چرا که یه زمان میرسه جوری سرت به سنگ میخوره که خودتم نمی‌فهمی از کجا خوردی. من اینقدر بزرگ شدم که این چیزارو بفهمم. این راهی که تو داری الان طی میکنی من انتهاش قهوه خونه داشتم پس یاد بگیر قبل از دیگران اول برای خودت احساس تأسف کنی که هیچ جوره حاظر نیستی اصلاح بشی و إلا اونایی که منو میشناسن میدونن و فهمیدن دلیل تفاوت و نقطه تمایز من با تو چیه که خودم چند موردشو به دفعات مکرر بازگو کردم اما مثل همیشه مقابل فهمیدن اصرار داری سخت ممانعت کنی …
دیگه بیش از حد و اندازه برات وقت گذاشتم
و من الله توفیق

m.b

“این راهی که تو داری الان طی میکنی من انتهاش قهوه خونه داشتم”
نه والا وقیح عزیز… راه دروغی که تو تهش قهوه‌خونه داشتی من واردش نمیشم اصلاً…
باز منبع برای دروغات نبود شروع کردی به لایی ها؟
شد چهار تا دروغ ها…
یادمون نمیره قطعاً…
منم انتظار اینکه بیای بگی چیز اضافه خوردی که تیری در تاریکی خواستی دروغی بگی کهبگیره اما من رفتم پیداش کردم حقیقتو ندارم چون بار ها شده بود و حتی ترجیح دادی جای یه سایت اشتباهات و تعصب خودتو بغل بگیری… پس اینا عجیبم نیست… همینکه ترول ها دیگه دارن پی تو رو میگیرن گویای وضعیت قهوه‌خانه‌ت هست…
سر من باز خدارو شکر گفتی به سنگ میخوره… بیا از من بشنو که سر متعصب ها و دورو ها و دروغگو هایی مثل تو هرگز به سنگ نمیخوره و اگر بخوره هم فقط واسه ظاهرنمایی هست…
قهوه‌خونه با ترول های خود معترف به روانی بودن خوش بگذره… این راه متأسفانه راه من نیست که بخوام به تو برسم!
آره توفیقت با همون خدایی که جلوش صاف صاف دروغ میگی با وقاحت تمام! 😏🤦‍♂️

m.b

این پست رو هم نگه میدارم تا هر وقت احیاناً در اینده منبعی ازم خواستی همین پستو میفرستم و میگم واسه سه تا از دروغات هیچ منبعی نتونستی بدی… پس ارزششو نخواهی داشت که منبعی احیاناً اونجا بهت بدم…
حقی هم برای زدن حرف اضافه نخواهی داشت که بگی چرا منبع نمیدم و فلان چون ارزششو با این دروغا و ناتوانی در جور کردن منبع از دست دادی هموطن…
همینجا آخرین جایی بود که اگر من اشتباه کنم بتونی بگی… در ادامه ممکن نیست چون خودت از مردانگی ثابت کردن درست بودن حرفت ساقطی و داری با دروغ که خودتم ازش خجالت کشیدی و دیگه تکرارشون نمیکنی! دیگری رو مورد خطاب قرار میدی… و از اونجایی که کسی اگر به همین راحتی دروغ گفته الان پس قطعاً در گذشته هم دروغ هایی به کاربرا گفته و در آینده هم میگه… بنابراین همچین فردی “ارزش پاسخگویی و فرستادن منبع در آینده رو نخواهد داشت”…
قهوه‌خانه دروغگو ها رو خوب ساختی چون رفیقتم به تعداد کل سایت شاهد دروغگوییش بودن و بپرسی راهنماییت میکنن کجا بوده!
نه ممنون… این قهوه‌خونه جای من نیست… 🙂

نیما عرفانی

فقط همین یه تیکه رو جواب بدم و بعدش آره توفیقم با همون خداییه که اگه به خاطر اینکه مثل بقیه ساده لوح نیستم که جلوت وای میستم و ذات واقعیتو به همه نشون میدم برم جهنم , اون جهنمشو به بهشتی که تو و امثال تو توش باشن ترجیح میدم.
“این پست رو هم نگه میدارم تا هر وقت احیاناً در اینده منبعی ازم خواستی”
محاله ممکنه همچین روزی رو ببینی مگر تو خواب . وقتی چشم بسته تایپ می‌کنی همین میشه . بالاتر زودتر جواب این قسمت از حرفتو دادم :
«به قرآن بیماری روان گسیختگی داره و تعادل روانی نداره . یعنی اگه یکی کاری به کاریشم نداشته باشه اینقدر میاد گازش میگیره و نیشش میزنه و انگولکش می‌کنه تا آخر صداشو دربیاره . منم دیگه از این به بعد می‌خوام بزارم بیش از پیش آزاد و رها باشه و هرکاری که میخواد کنه که شاید باعث بشه یکم عقده هاش تخلیه شه.
کشت و مرده ی نبش قبر خاطرات و ورق زدن گذشته و حاشیه درست کردن و جوسازیه . اینجور آدمارو باید قیدشونو بزنی و ولشون کنی به امان خدا و بذاری تو حال خودشون غوطه ور شن چون هرچی بیشتر باهاشون دهن به دهن بشی بیشتر تحریک
و خوشحال میشن و اتفاقاً قصد و هدفشونم همینه که صداتو دربیارن و اینجوری فقط آرامش روحی و روانی خودتو از دست میدی و شأن خودت میاد پایین.
من مسئول جواب پس دادن این مشکل نیستم که چرا میخ آهنی فرو نمیره تو سنگ، کسی که حرف حالیش نمیشه باید دایورت کنی .
آدم باید برای شخصیت و منزلت خودش احترام قائل باشه و با هرکسی برای هر موضوع بی ارزش و پیش پا افتاده ای کل کل نکنه.
تمام»
پس تردید نکن مِن بعد محلِ چیز بهت نمیدم فقط یه نکته ای ؛ اگه دیدی دایورتت کردم باز نیای مستقیم و غیر مستقیم تو خزعبلاتت به من اشاره کنی و طعنه و کنایه بزنی بگی آره نیما چون حرفی نداره سکوت می‌کنه نه بلکه معنی اون سکوتم از اینه که از درک و فهم و شعورت بریدم.
پس دیگه پا پیچم نشو تا دیگه بعد از این شعارت”به ترول ها غذا ندید” بیشتر از این معنی لبو دهن پیدا نکنی ‌.
راهی که آخرش به قهوه خونه ی تجربه و سختی برای خوشبختی ختم میشه شرف داره به لجن زاری که به باتلاق تباهی منتهی میشه.

m.b

ببین رفییق اینکه فکر کنی با این حرفای حاشیه و وسط کشیدن خدا پیغمبر کاربرا منبع ندانتو برای دروغات فراموش میکنن خیلی دیگه حماقت میخواد چون با دار و دسته احمقا طرف نیستی!
منبع بازم نبود؟🤔
دو روزه یعنی نتونستی منبع پیدا کنی واقعاً؟
دو روز لب و دهن بودن و به دیگران تهمت زدن بعد که با خاک یکسان شدی دیگه چرا حرفاتو تکرار نمیکنی گلم؟چرا اصلاً هیچی راجبشون دیگه نگفتی تو این ده کامنت؟ 🤔 آها چون خودتم فهمیدی دروغ بوده و فهمیدی تر زدی عجییب!

“اگه دیدی دایورتت کردم باز نیای مستقیم و غیر مستقیم تو خزعبلاتت به من اشاره کنی”
خخخ… عزیزم ‌چه تصورات جالبی راجب خودت تو ذهن دیگران داری!… تو هم که خیلی وقته دایورتی برام منتهی اگر چیز اضافه‌ای بخوای بخوری قطعاً باز محکم تو سرت زده خواهد شد تا اشتباه نکنی گلم… مثل همین ماجرا که دایورت بودی اما اشتباهت که اخرش با معرفی شدن لنوو در اومد محکم به پس سر مبارک ضربه خورد تا وقتی منبعت توییتر و اینستا!(عیناً اینو موقعی که ازت پرسیدن کجا میشه افشا ها رو کامل و سریع دید گفتی که توییتر و اینستا😂) بود و ما ویبو رو بهت یاد دادیم دست کسی که بهت یاد داده رو گاز نگیری تا اینطوری پس سری نزنه بهت… در ادامه هم دایورتی تا اشتباهات جدیدت در آد و تا روزی که تعصب و دروغگویی خواهی داشت پس سری خوردن از من و باقی سایت رو هم خواهی داشت و این ماجرا چیزی جدای از دایورت بودنته… چون من با اعتبار سخنانی که گفته میشه شوخی ندارم خصوصاً اگر قرار باشه یکی بیش از حدش روی دروغاش سرمایه گذاری کنه!
آره ربط خدا پیغمبر به موضوع که دادی نشون میده که منبع نیست و دیگه تهشه عزیزم… داری اونا رو هم پایین میکشی تا از گلی که سر دروغات ریخته سرت و تا گردنت رسیده شاید این حرفا باعث بشه کاربرا اصل ماجرا رو فراموش کنن و بیای بیرون! و ته وقاحتت هم وقتی یه منبع برای سه تا حرف هم حتی ندادی بعد از من چهارتا چهارتا دلیل برای حرفام میخوای! و تو اوج وقاحت با وضعیتی که شرح دادم میگی من مشکل روانی دارم! اره منم باور کردم تویی که برای من که حتی موقعی که خطا ندارم اینطوری تاریخ نویسی دروغین میکنی!بعد اگر اشتباه احیاناً بشه اصلاً نمیای چیزی بگی! بله بله… یارو رو توی ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت!
تو الان برای ما تاریخ دروغی نساز… اینده پیشکش!
ضمناً اینهمه گفتی ارزش وقتشو ندارم که بری دنبال منبع… اینم از اون اراجیف نسنجیده بود چون تمام این دو روزی که وقت گذاشتی اگر دنبال منبع میرفتی قطعاً چیزایی پیدا میکردی اما چون خودتم دیگه ایمان داری که دروغ گفتی نرفتی دنبال منبع و دو روز با من بحث کردی…
پس نگو ارزش وقتشو ندارم… بگو دروغت منبع نداره!
چون وقت رو گذاشتی… منتهی چون دروغ بوده صرف گشتن دنبال منبع نکردی بلکه اومدی خدا پیغمبر و بهشت و جهنم رو کشیدی وسط شاید طوری بتونی از باتلاق دروغی که گفتی در بیای و تو اذهان آبرو حفظ کنی!
اما من اگر به خطاکار رحم کنم هرگز به خطاکاری با دروغ خطاشو میخواد توجیه کنه رحم نمیکنم!
اینو تو تمام عمر کاربریت تو این سایت آویزه گوشت کن که با دروغ کاربرا رو مثل خودت فرض نکنی که از پل میگذری و د برو که رفتی بلکه مچت میویرن اینطوری و بی آبرویی حکم قطعی دروغگو هست!
آره ادامه‌ش با همون خدا پیغمبر… اونا هم چون یادشون نیست من چی گفته بودم قبلاً و آب روغن قاطی نکردن از چهار تا دروغت! 😏🙂
توفیقت با همونا فقط عجله نکن… بذار اول یکم حالشون از این دروغایی که بافتی بهتر بشه یکم، بعد تمسک کن شاید از گل در اومدی!

#خدا_دروغگو_را_دوست_دارد🙂

نیما عرفانی

آره تو اومدی ویبو رو بهم یاد دادی و لابد سورس مطالبی هم که از منابع مختلف منتشر میشه حکم پشمو داره…😂
بالاخره که از کسی که با لانگ اکسپوژر شیائومی ذوق مرگ میشه درحالیکه هواوی چندساله که قابلیت light painting رو با خروجی مشابه داره بیشتر از اینم انتظار نمیره هذیون بگه 😂😏.
اینقدر که تا الان از درو دیوارو بقیه تو سری خوردی که من یکی تصمیم گرفتم بدون اینکه بزنم تو سرت بنشونمت سرجات که بفهمی اینجا ، دادگاه نیست که کارآگاه بازی واسه کسی دربیاری .
احترام هرکس دست خودشه ،دیگه باهات اتمام حجت کردم مِن بعد ببینم تو پستی اومدی پا پیچم شدی مسئولیت عواقبش با خودته چون از بس بهت پرو بال دادم اینجور یاغی شدی وگرنه هنوز مثل اون دوران اوایل عمر کاربریت تو اندر خم یادگرفتن اسم من بودی که به چه اسمی صدام کنی … ⁦😂👏🏻⁩👏.
شیر که تو بیشه نباشه روباه جیلون میزنه …👌
تا وقتی زمین گرده و زمان می‌چرخه همین آش و همین کاسه ست پس بچرخ تا بچرخیم .

Finch

@نیما
این یارو خیلی مکار و حیله گر هست
میاد دوتا حرف متضاد میزنه و دوتاش رو ادامه میده جوری که تو پست های بقیه گم بشه
من اراجیفش در مورد چیپست ها دنبال و ذخیره میکنم و به وقتش بدجور میکنم تو چشمش
فقط منتظر یه چیزی هستم که در آینده نزدیک اتفاق میوفته
جوری بزنم تو سرش قد ۱.۵ متریش بشه ۲۰ سانت
کاری به موضوع و زمان بالا نداریم
مثلاً یکی از گربه صفت بازیاش اینه که تو یه پست از دایمن ۸۲۰ تعریف کرد
تو یه پست تخریبش کرد
(اسناد موجود هست و به وقتش نمایان میشه )
حالا اگه دایمن ۸۲۰ بد بشه میاد میگه من که گفتم بد هست و خوب نیست
اگه هم خوب شد میگه من که گفتم خوبه عالیه
.
.
این با تو بده چون مثل 🐕 بهت حسادت میکنه
یادته زمانی که مبحث دوربین ها و پیکسل باینینگ ها رو توضیح میدادی و کاربر ها باهات بحث و گفتگو میکردن و ازت سوال میکردم چطوری می‌سوخت و می‌رفت تو یه پست دیگه یه چیزای می‌نوشت بعد دو سه تا ترول تر از خودش هم میرفتن زیرش به ایموجی 🙂 میزاشتن اونم زورش می‌گرفت که چرا کسی باهاش بحث و گفتگو نمیکنه 😂😂😂😂
خدایی خیلی باحاله این بشر
۲ سال پیش که مرتضوی و رسول آریان و اینا با هم بحث میکردن این فقط مثل الان میلاد میومد یه نظریه میداد و می‌رفت
نمی‌دونم دقیقا کی سر از تخم در آورده که زبون باز کرده سفسطه و مغلطه کاری می‌کنه
ولش کن این عتیقه رو این آثار باستانی هست

AŁɪ

NimaErfani :
می‌دونی چیه این آقای نوب که خیلی خودشو گنده داره ⁦☺️⁩ در اصل یه موش بی ارزش هست .
من وقتی میبینم شما باهاش بحث می‌کنی در آخر کم میاره و می‌ره وارد مسائل فلسفی میشه و کم مونده به وجود خدا یا نبودن خدا تو کامنتاش اشاره کنه😂
بخدا این بشر یه نوب خدا زده که از عالم و آدم رونده شده 🤣
رفتم کامنت های ۸۰/۹۰ روز قبل دیدم که چقدر شخصیت نداشته اش رو به رخ دیگران می‌کشه⁦☺️⁩
بارها گفته من با ترولا حرف نمیزنم و علف تازه میدم بهشون😂 ولی عین شتری در بیابان خودش کاربران رو تحریک می‌کنه تا بیان یه بحثی با این نوب خدا زده راه بندازن تا بلکه کمی دیده بشه 🤣
اینجور که معلومه تمام زندگیش همین سایت هست😂 غیر مستقیم داره میگه زندگیمو ازم نگیرید 🤣
اگه دقت کنید خود نوبش و دار و دستش که از خودش بچه تر و نوب ترن بارها مطالب بی اساس و پایه مثل این ( دیمن ۱۰۰۰ پلاس از اسنپ ۶۹۰ ضعیف تره) میگن .
میشه تا تهش خوند که چقدر دارن از این وضعیت آتیش میگیرن😂
من خوشم میاد هر بار باهاش بحث میکنید خاک شیر میشه بازم از رو نمیره🤣
#دمت_گرم

Finch

Nasa
نیازی به نیما نیست این با ترکی بحث کنه حتی پیروزی آخرش کم میاره الفرار
اگه تونستی یه پست پیدا کنی که زیرش تو بحث این آخرش فرار نکرده باشه بره جایزه داری
راستی سرچ بزن
پست های معرفی اسنپ ۶۹۰ و آنر ۳۰اس هم بخون خودش و دار دستش چطوری یه تنه ….
البته خدا برسه به دادش زمانی که نوت ۲۰ معرفی میشه
برنامه ها دارم 😂😂😂😂😂

نیما عرفانی

@متین
@سهیل
درسته و از همه چی باخبرم و خودتونم میدونین مثل یه عده نیستم بیام اطلاعاتی که در اختیار دیگران قرار میدم رو بعدش چرتکه بندازم و به سرشون منت بذارم و انگ نادان بودن و ترول بودن بهشون بزنم و انتظارم داشته باشم مقابلم واکنش نشون ندن و لام تا کام صحبت نکنن و اتفاقاً بیان حمایت و تشویقم کنن!!! جوری که هرکی ندونه فکر می‌کنه طرف از وقتی تو نطفه بوده دانای کل آفریده شده و علمش ذاتیه و مثل بقیه برگرفته از جمع بندی مطالب مطالعه شده از اینور اونور نیست!!! خیلی وقته دوران جولان دادن اینجور رفتارهای حق به جانب و سخیفانه و یه طرفه به قاضی رفتن تموم شده.
خداشاهده من خودم خجالت میکشم که همچین حرفایی چه از جانب من چه بقیه نوشته و خونده میشه اما گاهی اوقات دیگه خودشون از قصد و غرض و برنامه ریزی از پیش تعیین شده شرایطی رو ایجاب میکنن که آدم مجبور میشه برخلاف میل باطنیش حرفایی بزنه که در شأن و شخصیت خودش نیست اما از طرفی هم اگه حرف نزنی و از خودت دفاع نکنی خیانت به خودته و فکر میکنن هیچی حالیت نیست و زیره بار حرف زور میری و دیگران بهش حق میدن .
خودتون دیدین که من بعد از اینکه ردمی کی ۳۰ پرو معرفی شد و برخلاف تصوره خوش بینانه ای که از شایعاتش مبنی بر داشتن دوتا سنسور ۶۴ مگاپیکسلی داشتیم و پیش بینی هم که از جانب من صورت گرفته بود منوط به داشتن ۲ تا سنسور ۶۴ بود که حتی اون قسمت از کامنتم هم بالاتر فرستادم و به این موضوع اشاره کردم ،اما بعدش مشخص شد که زهی خیال باطل و یه سنسور ۶۴ داره دیگه تا دیروز که امتیازش اومد حتی یه مورد راجع به پیش بینی امتیازش صحبت نکردم اما این یارو بلند شده اومده دست از پا درازتر کرده تو بوق و کرنا که آی ایهالناس دیدین من درست گفتم و عرفانی اشتباه کرد درحالیکه که تو این پست مفصل توضیح دادم اصل ماجرا چی بوده . دیگه اینکه یارو نمیخواد واقعیت رو بفهمه مشکل از من نیست.
همینجا هم پرونده ی این بحث بی فایده مثل بحث های گذشته رو خاتمه میدم و دیگه ادامه نمیدم .

m.b

امروز وقتی امتیاز اومده:
“من گفته بودم ۱۲۱ یا ۱۲۲ میاره”

وقتی سر امتیاز دوربین k30 pro حدس زدیم دو نفری اونم چهار ماه پیش! که اصلاً گوشی های جدید نیومده بود امتیازشون که راهنمایی کننده باشه:
http://uupload.ir/files/ggge_img_20200722_195209.jpg

این از اولین دروغ!

و اما دومین دروغ:
ادعای فلانی راجب حدس اولیه من که چهار ماه پیش بود:

“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”

سلام دروغگوی عزیز! رفتم پیدا کردم… از خجالت دارم میمیرم از بس که حدسم دقیقاً بازه امتیاز mi note 10 pro نبوده چهار ماه پیش!

و اما حدس من همون چهار ماه پیش دقیقاً تو همون پستی که یارو حدس زده!!!:
http://uupload.ir/files/49yb_img_20200722_195157.jpg

ممنونم دوست عزیز که منو تحریک کردی برم پست اصلی بحثی که داشتیم رو پیدا کنم… دمت گرم چون دیروز که گفتم یادم نمیاد چند گفته بودم و به رفقا گفتم فکر می‌کنم چند ماه پیش 118-121 گفته بودم دقیق نبود و امروز پستشو پیدا کردم و دقیق تر از این حتی حدس زده بودم(دقیقاً میانگین 120 امتیاز! اونم چهار ماه پیش!) 118 تا 122 حدس زدم موقعی که شما 122 و یا 123 حدس زده بودی امروز با وقاحت اومدی میگی 121 یا 122 بوده… 😉
منم 118 تا 122 گفته بودم چهار ماه پیش که بقول خودت نمره وانپلاس و سامسونگ نیومده بود که راهنمایی شده باشم! و امروز یکی جنس ناظر زده و میگه من با اون حدسی که عکسشم فرستادم الان! گفته بودم حتی نزدیک mi note 10 pro هم نمیشه!!!
آره دوست عزیز آخه 118 تا 122 که چهار ماه پیش موقع اولین بحث منو تو سر این موضوع گفتم اصلاً دقیقاً بازه امتیاز mi note 10 pro نیست!!!

اینم دو تا دروغ دیگه!

کاربرا فقط ببینن کافیه…
از تو انتظاری ندارم…
بابت هر دو تا دروغ من از کاربرا عذر میخوام…
قضاوت وضع این حرف های دروغ شما با کاربرا… 🙂

m.b

اینم پُستش تا پَست تر از این نکنی خودتو… (چهار ماه پیش)

https://toranji.ir/?p=1070914

شیافم رفقای تو استفاده کردن و من همونجا خفه‌شون کردم و تا ته سوزوندم که شیاف! لفظ امثال ترول هایی هست که دارن میسوزن!!!… (لااقل نشونش نده😉) من تجویز نمیکنم و خودش اولین بار گفته بود اما جالبه که از لفظ ترول ها استفاده میکنی… واقعاً قابل تامله🤔🙂… اما حقیقتاً برای اولین تجویزم تو با این دروغ های که گفتی شاید لازم داشته باشی امشب… 😉

AŁɪ

خیلی دوسش دارم ولی هنوز طراحیشو درک نکردم 😲⁦☹️⁩‌‌.

Mahdi

در حالت گیمینگ باید دوربین رو استفاده کنی

AŁɪ

اجباریه؟؟🙁

Taha

نه اجباری نیست .
برای اینکه بتونی استریم کنی و چون اکثر بازی ها تو حالت افقی انجام میشن دوربین رو گذاشته اونجا

Mahdi

نه ولی باید گوشی رو در این حالت دستت بگیری تا عکس قشنگ بیفته

AŁɪ

بعد یه سوال دیگه اینکه پشتش کاملا شیشه هس یا صفحه نمایش دوگانه هست .؟؟؟

AŁɪ

من نرسیدم امروز اخبارو خوب دنبال کنم ببخشید 🤦

Taha

اینجوری که معلومه یه صفحه نمایش داره

AŁɪ

جالب اینجاس وقتی شیاکپی بلک شارک۳ پرو معرفی شد این سایت رو منفجر کردن و الان از سوزش فراوان که بلک شارک ۳ پرو پیش سه تا رقیب خودش پشمک حاج عبدالعلی بیش نیست 🤣😂
اومدن تا درداشونو با گفتن مجموعه کتاب قصه ها تسکین بدن🤣

ممد بمولا

عزیز دل
بلک شارک خیلی وقته معرفی شده
بعدشم قیمتا رو یه چک بکنی بد نیستا😉

Finch

آیا قیمت کمتر پراید ۱۱۱ در برابر بنز اس۵۶۰ ، پوئم مثبتی هست برای سایپا ؟

AŁɪ

👌وری گود .

AŁɪ

ایسوس چی زده لامصب ⁦☺️⁩
چیپستشو 💕 طراحیشو 💕 پنل زیبای پشتش💕 قابلیت Pressure sensitive zones که اونو واقعا. بهبود بخشیده💕 قوی ترین صفحه نمایش لمسی امولد دنیا با ۱۴۴ هرتز با HDR10+ و 1 میلیارد رنگ 👌💕
قابلیت فیلم برداری 8 کی که برای گوشی گیمینگ فوق العادس 👌💕
اسپیکر استریو مکانیزم ایکس 💕
اوووف خیلی ناناسه💕💕

persepolis

اوووف خیلی ناناسه💕💕

چه جمله قشنگی
خب عزیز نوبیا zte هم بیاد دیگه نور علی نور میشه…

Milad7

برای گوشی گیمینگ همه چیز تمامه ، قیمتش مشخصه؟

Taha

آره قیمت پایین ترین کانفیگش ۳۴۰۰یوان هست

Milad7

به دلار بگو 😀

Dr.Nazer

!

TheFreeCritic

eror 404

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)