حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان سامسونگ با مدل SM-T505 مجهز به Snapdragon 662 در بنچمارک‌ Geekbench دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

پنج ماه پیش بود که اسنپدراگون ۷۲۰ جی با اسنپدراگون ۶۶۲ و اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند. دستگاه های زیادی با این تراشه ها معرفی نشده اند اما امروز می بینیم که تبلت ارزان سامسونگ با مدل SM-T505 مجهز به Snapdragon 662 در بنچمارک‌ Geekbench دیده شده است. سامسونگ معمولا این رده محصولات خود را با تراشه اگزینوس خودش مجهز می کند اما این بار متفاوت است.

تبلت ارزان سامسونگ

چند ماه از اینکه که سامسونگ یک تبلت ارزان قیمت جدید را در سری Galaxy Tab A عرضه کرد، می گذرد. با این وجود، احتمال ارایه یک تبلت جدید از سامسونگ گزارش شده است. دستگاهی با شماره مدل SM-T5050 در پایگاه داده Geekbench یافت شده است و به نظر می رسد از پردازنده اسنپدراگون استفاده می کند.

با توجه به شماره مدل ، می تواند به عنوان Galaxy Tab A 7.0 مدل سال 2020 معرفی شود ، اما تنها زمان، نام واقعی دستگاه را اعلام می کند. تبلت آتی سری Galaxy Tab A در بنچمارک‌ Geekbench با امتیاز تک هسته ۳۱۷ و امتیاز چند هسته ای ۱۳۵۸ ظهر شده است. تبلت دارای اندروید ۱۰ ، ۳ گیگابایت حافظه رم و از پردازنده کوالکام با نام رمزگذاری شده Bengal استفاده می کند. به این ترتیب شاید بتوان گفت که SM-T505 از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می کند.

با مراجعه به اطلاعات موجود در کد منبع هسته، بنگال دارای یک CPU هشت هسته ای Kryo 260 (خوشه 4 + 4) و یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 با سرعت ساعت 980MHz است. هر دو تراشه های Snapdragon 662 یا Snapdragon 665 با این توضیحات مطابقت دارند. با این حال، به نظر می رسد مورد استفاده در SM-T505 اسنپدراگون ۶۶۲ باشد.

اوایل سال جاری میلادی اسنپدراگون ۶۶۲ به عنوان یک چیپست جدیدتر از اسنپدراگون ۶۶۵ معرفی شد. این تراشه از فرآیند ۱۱ نانومتری استفاده می کند و دارای پشتیبانی از سنسور دوربین تا ۱۹۲ مگاپیکسلی RAM LPDDR4X ، Hexagon 683 DSP ، X11 LTE مودم ، GPS ، Wi-Fi ac ، بلوتوث 5.1 ، پشتیبانی USB 3.1 Type-C و سازگاری سریع Charge 3.0 است.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم سامسونگ تبلت های مقرون به صرفه بیشتری را در اواخر سال جاری میلادی و پس از رونمایی از دو تبلت پر مصرف خود یعنی Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7 + به بازار عرضه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت ارزان سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

باید ببینیم قیمتش رو چند در نظر میگیره چون ارزان قیمت از دید سامسونگ کاملا متفاوته نسبت به باقی برندها

Milad7

ارزش خرید نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)