حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای Galaxy Tab A8 مدل ۱۰.۵ اینچ را ببینید: تبلت ارزان سامسونگ برای سال ۲۰۲۲

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تقریبا یک رسم شده است، نه؟ این هیچ دستگاهی بدون چند شایعه معرفی نشود، حتی اگر قرار است که دستگاه نه چندان پرچمدار یا پرطرفدار باشد. به هر صورت اگر هم اینطور است یا نه، می توانید رندرهای Galaxy Tab A8 مدل ۱۰.۵ اینچ را ببینید. دستگاهی که عنوان تبلت ارزان سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ را خواهد داشت.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 مدل ۱۰.۵ اینچ

سری A چه در موبایل ها و چه در تبلت های سامسونگ به دستگاه های میان رده نسبت داده می شود. خب البته دستگاه های میان رده خودشان به دستگاه های میان رده اقتصادی تا میان رده لوکس تقسیم می شوند. تبلت های سری Galaxy Tab A8 عموما از سری A7 کمی ارتقایافته تر هستند و نمی توان آن ها را میان رده اقتصادی نامید.

امروز رندرهای مدل ۱۰.۵ اینچی این سری منتشر شده و طراحی ساده اما زیبایی را به ما نشان می دهد که برای دستگاهی این چنینی، برازنده به نظر می رسد. منظور ما از “دستگاهی این چنینی” یک تبلت حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار است.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، در ابتدا رنگ بندی نسبتا متنوعی را شاهدیم که حضور رنگ سوم تقریبا صورتی، ما را به ارایه چنین نظری رساند! رنگ های نقره ای و خاکستری از انتخاب های معمول دستگاه هایی با بدنه آلومینیومی هستند. البته درباره جنس بدنه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما اینطور حدس می زنیم که می تواند آلومینیومی باشد.

Galaxy Tab A8 10.5

Galaxy Tab A8 10.5

Galaxy Tab A8 10.5

Galaxy Tab A8 10.5

روی قاب پشتی تنها المان قابل توجه را شاید بتوان دوربین تکی دایره ای بدون فلاش دانست که با قاب مشکی خود، ظاهر جالبی به رنگ های روشن تر می دهد. همچنین برجستگی آن نیز به رنگ مشکی است که از نمای کناری می تواند توجه بصری را به خود جلب کند.

بخش از لبه شاسی آلومینیومی کنار دستگاه به لبه سیاه نمایشگر می رسد که سبب نازک‌تر دیده شدن آن خواهد شد. به صورت کلی می توان گفت که با حاشیه های منطقی برای نمایشگر دستگاهی در این رده، در بخش جلویی فقط شاهد نمایشگر و دوربین سلفی تکی آن هستیم.

در بخش سخت افزار انتظار انتخاب ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم (یا شاید ۴ و ۶ گیگابایت) را در کنار حافظه داخلی ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت را داریم. خوشخبتانه این دستگاه از مموری کارت جانبی هم پشتیبانی می کند. درباره تراشه دستگاه اطلاعاتی نداریم اما در بخش نرم افزار و با توجه به تاریخ احتمالی معرفی که اوایل سال ۲۰۲۲ باشد، انتظار اندروید ۱۲ را با One UI 4.0 داریم.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای تبلت میان رده سامسونگ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)