حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اگزینوس گلکسی نوت ۲۰ با Exynos 990 مجهز می شود!

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

پس از مدت زیادی شایعات درباره اینکه اگزینوس ۹۹۲ در گلکسی نوت ۲۰ استفاده خواهد شد و دیگر خبری از اگزینوس ۹۹۰ نیست، حالا خبر بد برای طرفداران سامسونگ این است که نسخه اگزینوس گلکسی نوت ۲۰ با Exynos 990 مجهز می شود! این یعنی اگزینوس ۹۹۰ هنوز ادامه دارد.

نسخه اگزینوس گلکسی نوت ۲۰

اگر امیدوار بودید که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ فقط براساس تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد یا اینکه Exynos 990 با نوعی پلتفرم به روز شده جایگزین شود، به نظر می رسد ناامید خواهید شد. به نظر می رسد نسخه جهانی مدل های Galaxy Note 20 دقیقا مانند سری Galaxy S20 با Exynos 990 وارد بازار خواهد شد.

در جدیدترین گزارش ها اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پرچمداران جدید به استفاده از اگزینوس ۹۹۰ در اکثر بازارها ادامه خواهند داد. یکی از منابع قابل اعتماد به نام Max Weinbach که عضو XDA است، گفت که در رابط کاربری One UI 2.5 هیچ تراشه جدید دیگری به جز اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و اگزینوس ۹۹۰ ذکر نشده است. براین اساس، وینباخ چنین ادعایی دارد.

به هر حال به نظر من شخصا این نمی تواند رخ بدهد چون اگر نسخه امریکایی (چینی و برخی دیگر بازارها) با تراشه به روز شده کوالکام همراه شود، ارایه نسخه جهانی با تراشه قدیمی، آن هم تراشه ای که قدمت خوبی روی گلکسی اس ۲۰ ندارد، یک اشتباه بزرگ است.

البته این امر بسیاری از خریداران بالقوه نوت ۲۰ را ناراحت خواهد کرد، زیرا امیدهایی برای استفاده انحصاری از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس وجود دارد. همچنین شایعاتی درباره Exynos 992 منتشر شده است، که بسیار متفاوت از Exynos 990 است.

هیچ پوشیده نیست که در نیمه اول امسال، بازار تلفن های هوشمند رکود و افت فروش را تجربه کرد. ویروس کرونا کار خود را انجام داده است و شیوع این همه گیر باعث شده تا سامسونگ همه این موارد را به خوبی درک کند. بنابراین شرکت انتظارات زیادی از تقاضای زیاد برای گلکسی نوت ۲۰ ندارد، حداقل در شروع فروش.
گزارش شده است که این بار غول کره جنوبی تصمیم گرفته است در مورد تهیه قطعات برای تلفن های هوشمند جدید، احتیاط نشان دهد. حجم سفارشات مؤلفه از تأمین کنندگان شخص ثالث کم است و همه به دلیل در ابتدا و به دلیل عواقب COVID-19 فروش کم پیش بینی شده است.

با قضاوت اطلاعات موجود، فروش سری Galaxy S20 شکست نخورد، اما آنها پایین تر از حد انتظار بودند. برای سه ماهه اول امسال ۳.۵ میلیون دستگاه گلکسی S20 پلاس فروخته شد. در حالی که یک سال قبل موفق به فروش ۵.۲ میلیون گلکسی اس ۱۰ پلاس شد و درمجموع در این مدت 8.2 میلیون از کلیه دستگاه های خط Galaxy S20 که شامل سه مدل است فروخته شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه می تواند صحت داشته باشد؟‌ اگر صحیح باشد نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بنجلسونگ فنا سینه بزنید 🤦😂
اوه ببخشید من مسیحی ام 🙁⁦⚔️⁩⁦⚜️⁩🕎⁦
بنام پدر ،پسر،و روح ال ….😶

Mahdi

با اگزینوس سرما نمیخوری کجا تو قطب جنوب

Mahdi.L

این کار یعنی حکم شکست برای سری نوت۲۰ چون اکثر بازارها نسخه اگزینوس رو دارند.

ممد بمولا

شت
اینبار نوت 20 از نوت 8 پرو میبازه

Finch

قبولش دارم 💚💙

❤Mohamad_reza.81❤

بنظرم داره اشتباه بزرگی رو مرتکب میشه ممکنه براش گرون تموم بشه

Amirali_Joon

اون شرکت به اون بزرگی صلاح کار خودشو میدونه. نیاز نیست تو بگی اشتباه بزرگی میکنه 😑😑😑😑

pedram_01

اگ واقعیت داشته باشه من غز خرید صد در صدیش به نخریدن صد درصدیش میرسم و مطعن هستم هزار ها نفر مثل من هم از خریدش پشیمون میشن و این بزرگ ترین اشتباه سامسونگ خواهد بود

pedram_01

من عاشق اس ۲۰ پلاس هستم تنها دلیلی که نخریدم اگزینوس ۹۹۰ بود . و نداشتن حافظه داخلی بیشتر از ۱۲۸ گیگ

Milad7

سامسونگ ول کن این زباله نیست 😐

online_wireless

لعنت به سامسونگ و لعنت به اگزینوس. سامسنگ یعنی کل دنیارو بجز بازارهای مثل چی و امریکارو رسما خر فرض کرده که فقط به اونجاها با چیپست اسنپ ارائه می کنه. یعنی با این قیمتا اگه یکی این گوشی رو با پردازنده اگزینوس بگیره واقعا به کل تعطیل و روانیه بنظرم مگه اینکه هیچی تو این زمینه ها اطلاع نداشته باشه و کاربر ساده ای باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)