حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلگسی نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲ ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر چند در جدیدترین اخبار خواندیم که به دلیل کاهش تقاضا برای چیپست‌های پرچمدار، شاید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تولید نشود اما اعتراضات به چیپست اگزینوس ۹۹۰ از جمله نامه کمپین “نه به اگزینوس” شاید فشار زیادی به سامسونگ آورده و آن ها نمی خواهند گلکسی نوت ۲۰ تحت این انتقادات قرار بگیرد. به همین دلیل شایعه شده که گلگسی نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲ ارایه خواهد شد.

گلگسی نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲

خانوداه Galaxy S20 اوایل سال جاری با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در چین ، کره جنوبی ، آمریکا آغاز به کار کرد. در بازارهای دیگر، سامسونگ نوع Exynos 990 تلفن ها را عرضه کرد اما این نوع عملکرد نسبتاً ضعیف تر و مصرف بیشتر انرژی را نشان می داد. اکنون شایعات حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد گلکسی نوت ۲۰ را با نسخه بهبود یافته چیپست اگزینوس ۹۹۰ به بازار عرضه کند.

طبق گزارش جدید ZDNet کره، سامسونگ می تواند از تراشه Exynos 992 حدود اواخر سال جاری رونمایی کند و از آن در Galaxy Note 20 استفاده کند. به نظر می رسد که با این تغییر، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را برای بازار کره نیز با چیپست اگزینوس ۹۹۲ ارایه کند. گفته می شود سامسونگ عملکرد پردازنده Exynos 990 را بهبود بخشیده است.

گزارش شده است که این شرکت کره جنوبی طی چند ماه گذشته روی چیپست اگزینوس ۹۹۲ کار می کرده است. ظاهراً SoC (سیستم موجود در تراشه) هنوز ناشناخته با استفاده از فرآیند ۶ نانومتری سامسونگ ساخته شده است. گزارش های اولیه پیرامون چیپست حاکی از آن است که در مقایسه با اگزینوس 990 با یک طراحی با کارآمدتر و عملکرد پردازشی کمی بهبود یافته (1-3٪ بالاتر از اسنپدراگون 865) همراه خواهد بود.

جالب است بدانید با توجه به احتمال عدم تولید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، حتی انتظار می رود Vivo تلفن هوشمند رده بالای خود را با تراشه های Exynos 992 در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اگزینوس ۹۹۲ می تواند آب رفته را به جوی بازگرداند؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

چرا گوشی من تو آپ گالری نمیره؟ مشکل از IP؟

pooria

Edit
اَپ گالری

mm.niki

سلام برادر
دوتا راه داری
یک این که گوشی روبذاری روی حالت هواپیما و ری استارت کنی و با وی پی ان وارد بشی توی همون حالت هواپیما
یکی دیگه هم اینه که سیمکارت رو خارج کنی و باز اینجا هم ممکنه وی پی ان لازم بشی
وارد اپ گالری که شدی منطقه اپ گالری رو از روی ایران بردار و بذار امارات یا انگلیس تا بعدا مشکل پیش نیاد و مجبور نباشی باز این روش رو انجام بدی

persepolis

الجی برد میسوزونه
سامسونگ باتری میسوزونه(منفجر میشه)
مختص گرم کردنه مثله اسنپدراگون 810 که خودش ساخت و گلکسی اولتراش.کره دیگه چی هاش خوب نی،این واقعیت را بپذیرید.عصر عصر چین،بهترین در دنیاست…

online_wireless

اگزینوس ۹۹۰ یا 992 هیچکدوم ارزشی ندارن، بدرد نمیخورن و یکی بدتر از دیگری هستن. فقط اسنپ ۸۶۵ خوب و عالیه.

aydin274

بلاخره داریم چنتا حرکت خوب از سامسونگ میبینیم، اگر دوربین زیر صفحه داشته باشه عمر باتریشم بالای 110 باشه گرافیکشم به 865 رسیده باشه قطعا بهترین گوشی سال میشه…

mm.niki

البته اگر داغ نکنه و اگر نمایشگرش سبز نشه و اگر مشکلات دوربین رو حل کنه و اگر های زیادتر
کلا با اگزینوس حال نمیکنم
اسنپ که خداس
کایرین هم بدک نیست
در مورد پردازنده اپل هم نظری نمیدم چون نظری ندارم حقیقتا و میترسم اشتباهی نظری رو عنوان کنم

“قطعا بهترین گوشی سال میشه…”
درسته که بدون شک جزو یکی از گوشی های قدره ولی هواوی با میت ۴۰ پرو ، اپل با آیفون ۱۲ پرو مکس ، شیائومی با میکس ۲۰۲۰ یا می ۱۰s و ویوو با نکس ۴ بیکار نمیشینن که این عنوان راحت به سامسونگ برسه🙂 اما بله هرساله سری نوت جزو ۳ گزینه ی برتر بوده …

Mahdi

قضیه پارساله اگزینوس ۹۸۲۵ که نسبت به ۹۸۲۰ پسرفت داشت

البته پسرفت نبود و پیشرفتش به شدت کم بود که به چشم نمیومد به علاوه چون کوالکام اسنپ ۸۵۵ پلاس رو قبلش معرفی کرد دیگه اختلاف بیشتر شد وگرنه ۹۸۲۵ پسرفت نسبت به ۹۸۲۰ نبود ولی تعریفی هم نداشت . اون ۸ نانو بود شد ۷ که رقیبشم(اسنپ ۸۵۵ پلاس) ۷ بود ، این ۷ بود میخواد بشه ۶ که که تا زمان اسنپ ۸۷۵ ازش جلوتره . هرچند که باید صبر کرد و در عمل دید چیکار می‌کنه .
اون چه که واضحه بازم در لیتوگرافی از کایرین ۱xxx و A14 Bionic عقب تره.

persepolis

Isp پردازندش را چکار میکنه؟همیشه همون؟
شتید هم الکی میگه پیشرفت داره نسبت به قبل.برای همین هم تو دگزومارک امتیاز کم گرفت.
فکر کنم دگزو تو سال های اخیر مجبور شد امتیاز کمی بالا نسبت به قبل بده،همیشه همون 12.خیلی عجیبه.

online_wireless

جالبه که باور میکنید راحت حرفاشون رو. دقیقا مثل گفته قبلی مقامات سامسونگ که اگزینوس ۹۹۰ با اسنپ ۸۶۵ تفاوتی نداره ولی در عمل دیدیم تفاوت از زمین تا اسمونه. چقدر راحت با تبلیغات و حرفای بی اساس آدما حرفاشون رو میپذیرن.

online_wireless

مختص زمان حال هم نمیشه چون از زمان گوشی s4 که اگزینوس دچار مشکلات متعدد بود هرسال میان میگن پردازنده بعدی ما خیلی بهتر و سرتر از اسنپ میشه و هرسالم این حرفشون یه ادعای توخالی بیش نبوده.

_V_

تفاوت فاحش با اگزینوس ۹۹۰ نخواهد داشت و احتمالا یکم بنچمارک بالاتر و رفع یا بهبود مشکل افت عملکرد شدید رو داشته باشه

با هسته های مشابه اگزینوس ۹۹۰ (البته شاید به جای M5 بره A77) و فقط لیتوگرافی بهتر، انتظار رقابت با همین اسنپدراگون ۸۶۵ هم نباید داشت چه برسه به اسنپدراگون ۸۶۵ ارتقا یافته (با هر اسمی که میخواد داشته باشه) و کرین ۱۰۲۰ و البته ای۱۴ بایونیک!

Milad7

انگار سامی سرش به سنگ نخورده 😐

Milad7

سایمان اس 20 اولترا را با قیمت خیلی بهتر به نسبت بقیه فروشگاه ها موجود کرده
21 mil

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)